Sterreke Succes!! Faith heeft voor het eerst op FV doorgeslapenm . Kleine topper. half1 laatste fles en 6 uur pas weer. En nu slaapt ze nog. Ikke snel douchen, voor ze wakker word.. Tot gauw.. Knuf
Ach Natas daar zit ik zooo op te wachten hier Lief is dat he?! Ing het gaat zeker snel, zo bizar dat Mees alweer bijna 5 weken is Ik hou hoop voor vandaag hoor Nacht: Vannacht geslapen van 10 tot half 6 en van 6 tot half 9 Toen werd ik wakker, meneer hoor ik nu pas wakker worden. Pfff had het echt even nodig, heerlijk! Nu even fles geven en hem weer op bed leggen, dan ga ik douchen en kunnen we lekker naar buiten 8)
Tink ja ik zat er ook op te wachten en net stond ik boven de box begon tegen haar te praten ze keek me aan en ineens een lach met geluid erbij whoow ik moest huilen haha nu nog steeds vreselijk togh hahah
Morgen! Sterreke,succes Ik heb vanmiddag een afspraak bij de gyn. Na k*tnacht nummer zoveel vind ik het leuk geweest. Had het er gister nog over met de gyn, als je nu weer zo'n slechte nacht hebt bel dan. Dus bij deze Gaan we kijken wanneer ze me kunnen inleiden. Strippen heeft dus geen hol gedaan. Helaas. Ben wel verkouden joh, irritant hoestje enzo.
sterreke en aszz: succes vandaag!!! alpenmama: hopelijk gaat het iets beter met je! yess: rustig aan he! even aankijken met de hoeveelheid hier een drukke ochtend. iedereen en 'alles' gepoetst en gewassen. zo kraamvisite en vanmiddagook nog. gelukkig op deze dag met z'n 3en kan die kleine geen stennis schoppen gisteravond laatste fles 21.30 u (en daarvoor 17.30 en 19.30) om 22.30 gaan slapen en pas om 05.00 u wakker!! woow dat hoeft voor mij niet hoor, maar is wel lekker!! daarna ging ze dan weer minder makkelijk slapen, maar ach het werd al weer licht dus 's avonds topdrukte met om de 2 u maar is gewoon voltanken dus ben benieuwd naar baby's vandaag!! spannend!!
Oh YenD, ik krijg die pilletjes wel gewoon door de midden hoor. Ik zit op 5 mg, en het zijn pilletjes van 10 mg ( citalopram ).
ff snel spieken, maar nog geen beeb nieuws dus. hier balen.. heb weer angina en moet dus nu door KNO arts.. kuurtjes helpen niet meer, dus dokter kan niets meer voor me doen.. voel me belabberd, dus duik zo de bank op of m'n bed in..
moggel allemaal @ Sterreke: SUCCES MEID... @ Ontstekingen: lieve mensen, een ontsteking hoeft niet de reden te zijn om te stoppen. Ik las het van iemand dat ze hoopt door te kunnen gaan, maar als deze over is gewoon door gaan is het advies. Beetje spuit 11, maar niet schrikken als je productie een beetje terug loopt, maar dat is heel snel weer terug. Zorg dat je tepels schoon zijn en als je harde plekken voelt onder de douche (warme douche) en masseren of massage straal er op zetten en daarna een koude kompres. Tip voor de kolvers onder ons: doen je tepels pijn? van te voren een koud washandje er op dat verdoofd. @ego: Nadat we ab hebben gekregen begon mijn andere borst ook een ontsteking te krijgen en bleek de eerste borst niet alleen een onsteking, maar ook een abces te hebben. Dus dat zijn er dus 5 ontstekingen in vier weken. Dat is iets wat aan de vele kant. Wij hebben besloten te stoppen en het voelt goed. Ik heb de ha gebeld en ik krijg binnenkort antistuwingspillen. Het was helemaal geen probleem. Dus misschien die pillen van het weekend en dan laat ik me ook inbinden en dan is het eind volgende week gedaan. Wat een heerlijkheid. Nu heb ik er echt rust mee. Als is het wel lastig en ik verteld Abigail regelmatig dat ze moet genieten van haar voeding, want mijn voorraad is zo op. Dat zeg ik dan met een traan en een lach. Een traan, want bij de volgende kinderen zal ik geen bv meer proberen te geven en dat is een gek gevoel en een lach omdat ik zo geen pijn meer zal hebben aan mijn borsten... Zo... dat was een hele lijst...
Ze moeten jou ook wel hebben meid met die onstekingen .... Mijn rede om te stoppen is niet de onsteking , dat was wel de druppel vooral toen ik bloed aanhet kolven ging .. Mijn rede is omdat ik gewoon niet genoeg heb , mijn meissie groeide niet goed en als ik ga kolven moet ik nu 3 x kolven om een flesje van 120 cc bij elkaar te krijgen .......En ik zie dat ze het super doet op kv ......... Vind het knap van je dat je het zolang hebt volgehouden hoor ............................want het is geen pretje en doet behoorlijk pijn .. dikke kkkknunnnnnnnnuuuufffffffffff
Je kan bij de apotheek ook van die pillenbrekers kopen, daar hak je alles mee doormidden (don't try you fingers dussss)
@ marjon: er zijn genoeg redenen om te stoppen en een bo kan de druppel zijn, maar het is zo zonde als het goed gaat op een bo na. Ik dacht het namelijk te lezen... kan het verkeerd hebben hoor @ ingeltje: ach tsja... wat zal ik zeggen. Heb geen geluk gehad, maar ik blijf genieten van mijn kleine meid!
Die heb ik ook, maar dan wordt het poeder Maar met de nagels gaat prima. Zal zo Nathan naar mijn ouders brengen, daar is 'ie vanmiddag. Rein gaat zo ook mee naar het ziekenhuis.
Als het alleen een bo was, was ik niet gestopt,ik heb er bij Thijme ook 2 gehad en daarna ging het weer top ...Maar als je meisje niet groeit en je ziet haar steeds zwakker en minder happy worden ..dan is voor mij de bo een druppel en vooral als ik dan ook nog het beetje wat ik kolf , bloed ga kolven .........................................toen was ik er helemaal klaar mee ..................
Maar uuuhhh... als Aszz ook los gaat... met wie moet ik nou nog kletsen over zwangerschapskwaaltjes en perikelen? Hihihi
So hier net een boze bijna peuter. Zo boos had ik JOrdy nog niet nooit gezien. Ik deed zijn phoxy knuffels in de wasmachine en hij ging helemaal door het lint whahahahahha. Normaal was ik ze en krijg hij een andere mee, maar nu ging hij ze mee in de was doen. Gooide ze er netjes in en ik deed er dus wasmiddel bij en zette ze aan. Toen vond hij het niet leuk meer. Bijna tot overgeven toe huilen en maar roepen uit uit. EN aan mijn benen hangen. Op de grond laten vallen en echt heel driftig doen Ben ik niet gewent van hem. Moest het even kwijt. Maar kan er nu wel om lachen