Ingeltje: Dat kan je nog gewoon doen hoor Wij zijn ook zwanger geweest en helpen je door de laatste loddjes heen Dikke knuf
Idd we zijn er voor je !!!!! dikke kknuufffff Ziet er wel naar uit dat je hier de hekkensluiter wordt lieverd ........
Sorry dat ik jullie zo lang heb laten wachten meiden!!! Ik heb nog niet kunnen bijlezen. Maar het was zaterdagnacht dus toch echt begonnen!! Ik heb een lange, zware bevalling gehad! Maar op zondag 30mei is ons zoontje dan uiteindelijk geboren. Hij woog 3770gram en we zijn zo verliefd op zijn bolle snoetje!! Het is hier druk en hectisch. Beebje heeft nog een beetje moeite met het leren van borstvoeding. Zodra het wat rustiger is geworden hier, dan kom ik alles vertellen. hihi xxxx Stralend, een trotse mama (finally!)
Marjon krijg beetje het idee dat je probeert te verdedigen waarom je met de bv bent gestopt egt niet doen hoor die neiging heb ik ook steeds maar is nergens voor nodig je moet doen waar jij je goed bij voel. Hier net ff zonnebrandcremen gehaaald voor onze meid van zwitsal factor 50 dat moet goed zijn haha
He natasch.. werkt super hoor die zonnebrand, alleen ff uitkijken met witte kleertjes. Bij mick ook gebruikt en toen wat gele vlekken achtergelaten op z'n witte kleding wat er niet meer uit ging in de was..
@Stralend.. geniet lekker van je mooie zoon.. ben natuurlijk ook benieuwd naar de naam en je verhaal!!
@borstonstekingen.. oh wat een drama lijkt me dat.. alleen de stuwing deed al verdomde zeer, dus laat staan een ontsteking.. sterkte ermee
OOhh thnx voor de tip ze ligt verder ook niet in de zon ofzow we hebben achter het huis een overkapping maar goed wil haar togh insmeren voor de zekerheid
@Stralend: gefeliciteerd!!! Ben ook wel benieuwd naar de naam. Zo hou je ons wel allemaal in spanning
hier ff rust (duim duim duim, hoor de kleine man namelijk nog steeds mopperen) en zo ff in de tuin zitten.. hoop dat ik ff een uurtje mag zonnen van m'n zonen haha. verder nog steeds een beetje belabberd.. baal dat ik naar kno arts moet en dat m'n amandelen er waarschijnlijk uit moeten.. schijn je een week goed beroerd van te zijn en dat kan ik nu ff niet gebruiken.. maar ja steeds ziek is ook niet alles..
raden ze ook aan hoor, ook smeren in de schaduw.. o hier gaat er een gillen, dus snel naar boven voordat Mick ook wakker wordt.
Ben 3 jaar geleden hieraan geopereerd en moet eerlijk zijn ben er flink ziek van geweest idd een week lang alleen maar vloebaar spul kunnen eten en puree meer zat er niet in helaas maar is nu allemaal stuk betr
Wat irri dat je Agina aldoor terug komt. En amandelen uit als volwassene, dat schijnt niet zo'n lolletje te zijn. Veeeel ijsjes eten!