Heb idd soms het gevoel dat ik me moet verdedigen omdat ik met de bv gestopt ben , weet dat ik dat niet moet doen , want ik heb mijn best gedaan ............ En ben nu wel blij met mijn keuze ........voel me veel meer op mijn gemak en het loopt allemaal veel beter . Marit poept ook met de kv 3x op een dag is dat niet veel ?
is hier bewolkt maar trekt alweer weg dus dekn dat ik straks camping bedje in de tuuin ga zette eerst nog ff fles voeden zo ze drinkt continu in 2 keer ppffttt meestal is dat in de ochten drink ze eerst 90cc en uur later nog 60 cc
hier ook een lekker zonnetje @ Marjon: ik herken het ook wel hoor... de gedachte van de bv maffia zit wel in mijn achterhoofd. Er zijn zoveel vooroordelen over en weer. Terwijl als we elkaar nu eens lekker met rust laten!... Dus bij deze een tip: bij elke nega gedachten ff tegen jezelf zeggen dat je een goede mama bent... dat hielp mij @ Stralend: gefeli met zoon... nu ben ik ook wel benieuwd naar zijn naam...
Wat dat betreft heb ik voor Marit de best e keuze gemaakt , eb het idee dat ze nu goed groeit ,morgen wegen en dan sta ik waarschijnlijk helemaal dubbelen dwars achter mijn keuze ..
dat moet je je vooral blijven vertellen... laat je geen gekke dingen aanpraten... zo ik ga even kolven..
dat vind ik nog wel een beetje raar zeggen van je dokter.... Er is niets mis met kunstvoeding, maar het is toch wel bewezen dat borstvoeding gewoon het beste is...
Hoe is het hier verder met iedereen??? Ik zag dat stralend bevallen is? van een ????? GEFELICITEERD in iedergeval!!
Hey dames! Sorry, ik heb me even niet laten horen! Tegenwoordig als ik op de laptop ga, is het alleen mn mail en hyves checke en ben ik weer offline Vooral nu de kraamhulp weg is, ze had van mij nog wel een paar weekjes mogen blijven, we vonden het wel makkelijk dat de was en huishouden werd gedaan We zijn sinds gister weer aan het varen, dus kijken of we in het nieuwe ritme kunnen komen Is iedereen nu bevallen?? Ik keek net op Mei 2010 mama's voor het overzicht, maar die is gestopt bij de 21ste. (wat ook de mooiste dag is) Liefs Kimonootje
Hallooo! Stralend, gefeliciteerd met jullie zoon!! Nog geen nieuws van Sterreke? Nou wij mogen ons morgen om 8 uur melden, dan word ik ingeleid. Heb al 2 a 3 cm ontsluiting. Ze gaan mijn vliezen breken en dan aan de weeopwekkers. Dus, morgen is 'ie er Nu maar hopen dat alles goed verloopt. Hij zit al bijna bij de uitgang met zijn kop Ben ook blij dat ze niet met gel gaan ouwehoeren. Oh en de ruggenprik staat klaar
Jij mag ook vanavond wel hoor, of tegelijk Hmmm wat zal ik gaan eten? Rein is met Nathan naar het strand, en ik ga even naar de supermarkt. Maar wat o wat. Vanavond nog even 1 wasje wegwerken, Nathan zijn tasje pakken en het huis nog een beetje opruimen.
Spannend Aszz.. succes morgen.. ben nog benieuwd naar Sol, en Sterreke!! En Ingeltje, nu ben jij toch ook snel aan de beurt hoor.. Hier heerlijk in de tuin gezeten en de WIJ gelezen.. daarna werd Mick wakker en lekker met z'n 2tjes in de tuin gespeeld, want de kleine man ligt nog steeds te tukken.. lekker zo'n middagje, alleen die stomme keelpijn is wat minder..
Morgen komen mijn ouders uit het hoge noorden hier in de buurt op de camping staan. Het zou dus praktisch gezien wel heel fijn zijn als het dit weekend gebeurt! Mijn moeder is bij de bevalling aanwezig, vandaar. Ik ga hier maar eens de oven opwarmen (pizza!) en Julian ophalen. Mannetje gemist vandaag