YES!!! Ga je in Snits bevalen ??? Wil je niet horen hoor Geintje.. Zit 500 mtr verder op op skoalle hahaha.. Stralend, Gos meis wat heb je ons in spanning laten wachten. Gefeliciteerd met jullie Zoon.. Al nieuws van uhm Sterreke?
De pizza zit er net in dus nu even wachten en dan kunnen we aanvallen.. mjammie! Ik heb iets met spinazie, tomaatjes, mozarella en pijnboompitjes, Julian een Hawaii-minipizza. Wat zullen we smullen!
Ingeltje lekker hoor hier eten ook al klaar nog ff op me kerel wachten en dan eten tenzij Charlotte de plannen gaat omgooien
Stralend gefeliciteerd! Aszz, succes morgen!! hier opgebakken aardappeltjes gegeten met rundergehakt en prei in de wok, jummie!! Jelmar ligt nu al 10 minuten naar z'n nieuwe mobiel te staren heb op MP een mooie Fisher Price precious planet mobiel gescoord met afstandsbediening
Zo de oudste gedropt bij mijn ouders. Sven zo naar Heerenveen brengen. Die is pas zaterdagavond weer terug. Hij gaat meedoen met een zeil/fiets/hardloop wedstrijd. Hij neemt het fietsen op zich 60 en 70 km en helpt bij het zeilen. Dus ik heb het bed de aankomende nachten voor mij alleen. Nou moet ik zeggen dat ik niet zo hou van alleen zijn. Maar ik mijn dagen lekker volgepland. Straks als ik terug ben laptopje mee, series kijken. Heb nog heel wat op voorraad!
OOOhh vet gaaf die willen wij ook kopen ga morgen ff kijken maar volgens mij zijn die dingen rond de 160euro nieuw
Jep Ik zal even extra hard gillen. Nou we hebben het huis aan kant. Nu nog even met Nathan knuffelen en dan vind ik het leuk geweest. Ik sms wel als het er is
Joh valt me op. Maandag na dr flesje moeder melk .Kwam de FV voeding van daarna er compleet uit, gister idem. en vandaag weer!! Ik stop er mee, morgen is ze een maand en elke dag heb ze BV gehad. Maar vind het wel goed, die 10cc soms zelfs 5cc per keer kunnen ze van mij houden. Heb vanmorgen gekolft om half6 en om 9 uur. En daarna niet meer. En heb geen eens last van me boobs. Dus het is volgens mij echt op.