OMG!!! Ik ben best wel heel erg trots op mijn boobies. Faith had om 5 uur laatste fles gehad en om 8 uur begon ze ernstig te huilen.. Ik denk wat, BH uit shirt omhoog en happen naar mama's boobies. Ze heb een half uur gehangen en ligt nu nog te koezen... Er kwam gewoon vollop melk uit.. Nu weet ik het even niet meer allemaal hahha
Ik lijk ook wel een koe! Julotte kan maar 7 minuutjes drinken per x omdat het er zo hard uitkomt! Had net met kolven 150 ml na 10 min terwijl ze net gedronken had! Na een week bv geven is het best veel!
Daarom snap ik er niks van, ik heb over me kolfbeurten vandaag maar ong. 20cc gekolfd. En nu ligt ze er voor het eerst in 2 weken weer aan en dan komt er ineens zoveel. Net weer met de kolf geprobeert en weer niks noppes nada.. Snap er niks van.. Zoveel heb ik nooit gehad, mijn hoogste score was 110 op dag 3 of 4 na de bevalling..
@ sterreke: gefeli met Marien!!! @ me: beetje aangeschoten... voor het eerst een wijntje op. Abbi mag de bv toch niet hebben, maar het was wel ff lkkr
Hallo dames! Even een berichtje vanuit het zh met mijn telefoon... Verhaal komt nog! Maar op zich alles ok, Marien is prachtig uiteraard Ik baal ontzettend dat ik een nachtje moet blijven, ik had iets teveel bloed verloren... Ik voel me ok dus had graag naar huis gewild maar mocht dus niet! Ben wel stikgelukkig met het kleine manneke naast me! Ik ga even bijlezen. Bedankt voor jullie gelukwensen!
Aszz spannend, wat fijn dat je morgen ook los mag! Enne ja ruggeprik rules...! Wat een verschil! heel veel succes
sterreke! Ontzettend gefeliciteerd met jullie zoon! Ben blij voor je dat hij er nu eindelijk is, lekker genieten van hem.
Haa trotse mama!!! Wat geweldig lieverd, een klein lief popje naast je! Wat vervelend dat je moet blijven, maar het is alweer bijna ochtend.. gauw naar huis meis!
BIB, nóg wel! Ik heb goede hoop, heb al sinds een uur of 23 buikpijn, of ik gruwelijk ongesteld moet worden. Nog niet dat het in minuten terugkomt helaas, maar meer een constante pijn. Maar het is er wel en nog niet weggegaan. Ik kan er ook niet echt van slapen. Dus wie weet mogen we toch nog samen afsluiten vandaag Aszz.. wedstrijdje doen wie het eerste bevalt!?
Gefeliciteerd Sterreke!!! Ingeltje... hopelijk gaan jij en ASZZ allebei vandaag! Veel succes. Tante... ik las ergens dat niet iedereen er melk uit kan krijgen door kolven. Misschien geen goede toeschietreflex door kolven? Hier net klaar met koetje spelen. De opbrengst is 120 cc. Is net genoeg voor 1 flesje.
Hup ingeltje hup ingeltje hup ingeltje hup hup hup!! *doet er een vreemd dansje bij* Zo dat moet helpen hoor. Aszz, alvast gefeliciteerd met je nieuwe baby straks!!
@Sterreke.. Jippie, eindelijk is je zoontje er.. Nu heerlijk genieten en laat je maar lekker vertroetelen!!! @Ingeltje en Aszz.. nu jullie nog!! Zet hem op, zal duimen dat de laatste beebs snel mogen komen.. hier lekker nachtje.. om 21.30 uur laatste fles (toen nog wel ruim 1 uur met hem gelopen ivm krampjes en daarna mega volle luier) en toen heeft die lieve kleine man ons tot 4 uur laten slapen.. gaat langzaam dus de goede kant op.. hier zit Mick nu Dora te kijken.. vindt ie helemaal geweldig en zit constant tegen de tv te praten, zooooooo schattig!!
Nou, de buikpijn is niet meer weggegaan, heb ook maar een half uurtje/uurtje geslapen.. nu maar duimen dat het echt gaat beginnen.
Joehoe gefeliciteerd Sterreke!!! Fijn vandaag naar huis toe en nu al lekker genieten. Inge: succes!! hoop voor je dat het door zet
Joehoe! Gefeliciteerd Stralend en Sterreke met jullie zonen!!! Hier heeft Pom 6 uur achter elkaar geslapen!!! YEAH! @Ingeltje! Wow... ik hoop het voor je meid. Zet 'm op!!!
Ingel: Spannend !!!!! De baby heeft vast gewacht op zijn opa en oma, ut hoge noorden . Lijkt er al iets van een ritme in te komen??? Aszz: heeel veel succes vandaag! Sterreke: jammer dat je niet gelijk naar huis mocht! Maar gelukkig was het al laat in de avond. Zo lekker naar huis!!!!
Faith heeft rond 8 uur borst gehad (YEAH) en om half 2 hebben we dr wakker gemaakt, toen heeft ze geslapen tot half 6. En kon ik er uit blijven om optijd te zijn voor de bus trein bla bla bla . Toen ik weg ging sliep ze nog als een roosje dus denk dat papa vandaag een vrolijke dag heeft onder het mom van. Lekker geslapen haha. Sterreke: WAt jammer dat je niet gelijk naar huis mocht. Dalijk met de ochtend ronde mag je dan vast naar huis... Dikke Knuf ... Mem zit weer in de school banken, poeh wat vroeg in de bus nog ff lekker gedommeld hahaha...