Kijk.. ben blij dat ik jullie uit elkaar heb kunnen plukken.. stelletje kippen!! En Marjan: ik ben bezig , het vlot nog niet echt, maar heb al uren buikkrampen (sinds gisteravond)
Elke morgen hetzelfde lied, he Marjanneke die is er niet. een half uur later komt ze aan en ze zegt dan heel ontdaan: de wekker was stuk en de brug stond open, mijn band was lek dus ik moest gaan lopen! Marjanneke, kom kom, het is wat anders, het is wat anders Marjanneke, kom kom, je bent te laat maar waarom? Eind'lijk zegt de juffrouw "stop!" mijn geduld is nu eind'lijk op elke morgen hetzelfde lied He Marjanneke is er niet, want: je wekker was stuk en de brug stond open je band was lek dus je moest gaan lopen Marjanneke, ik wed: het is wat anders, het is wat anders! Marjanneke, ik wed: je gaat te laat naar je bed!
Niet waar!! Dommert!! Oeh INGEL!! Lanceer die beeb ik vang m. Kan ik knuffelen haha. Als Aszz dat nou deed zo hier bij mij voor mn monitor, moet kunenn toch 500 mtr?
ach met een beetje lenigheid moet dat lukken inge!!! enne te laat naar bed, tja dr zit steeds iemand midden in de nacht op mn msn...kan ik toch niks aan doen?
hihi Krijg net een smske: Gefeliciteerd Lieve Faith, vandaag ben je alweer een maand oud. We love you kleine schat. x Romy Kyano en Tanti hihi