Wij eten vandaag Spagetti... en voor morgen heb ik alvast rundvlees uit de diepvries gehaald... alleen nog even kijken wat ik er mee ga maken... Ik denk RENDANG! zoooo lekker..... met rijst...
Ik heb eigenlijk helemaal geen datum in mijn hoofd En naar mijn gevoel moet ik niet luisteren als ik zwanger ben, die klopt tocht nooit
Ok ok... de VK gaat dat vrijdag als het goed is ook bij mij doen namelijk als het kan tenminste..... we zullen zien! Voel je verder nog niets?
Jeetje Marjand , goed dat je gewoon naar je vk bent gegaan en dat Eric gelijk naarhuis is gekomen .......En het ziekehnhuis , ik ben blij dat ik zo goed in de gaten ben gehouden , maar moet wel zeggen dat je er ook niet altijd wijzer van wordt , dan zie je Jantje en dan weer Pietje en die zegt dit en die zegt dat ...Vandaag was hier eer de wijkverpleegkundige en die zei ook weer dat Marit eigenljk niet naar huis had gemogen , en daarop het was zeker druk in het ziekenhuis en idd , er waren een heleboel beeps geboren , mei blijkt een hele drukke maand te zijn ..... En als jij elke dag was gekomen voor een ctg , is ook weer kassa rinkelen voor ziekenhuis ....... goed dat je je gevoel hebt gevolgd en hopelijk snel beep nieuws vanaf jullie kant , spannend hoor ...
over gevoelens bij datums.... ik heb echt vanaf het begin geroepen dat de kleine met koninginnedag ging komen..............
Je hebt al eens een bevalling doorstaan, strippen stelt daarbij geen ruk voor! Nou ik merk wel dat de krampen iets meer uit mijn rug beginnen te komen.. Maar durf er ook nog niet helemaal op te hopen, strippen is nu +/- 3 uurtjes geleden, heb wel gelezen dat het ff duurt voordat er 'echt'' wat begint.. Afwachten dus!
Spannend.... ik dacht dat je binnen 6 uur wat zou moeten gaan merken.... Dat je wat voelt is in iedergeval een begin.... d'r is iets bezigs
hahhahhahha , hoeft ook niemand te snappen als wij dat maar doen !!! Nou wij gaan bij min schone moeder lekker frietjes eten ,jammie !! tot l@ter !!
Tja dat is het ook natuurlijk allemaal geld.... @Aszz: Heb je wel goed gesprongen? Eten: Ik ga lekker een patatje bakken, heb ik wel verdiend. En ja ik heb een super VK-praktijk! Mega lieve meiden daar.... Ik ga nu lekker off en een beetje bank hangen...Tot later lieffie's!!!!!!!!!!!
Ik haal steeds iedereen door elkaar en weet daarom ook niet meer precies wie waar last van heeft en waarom er gestript wordt... sorry.... Maar waarom worden jullie gestript eigenlijk? Bij mijn vk praktijk volgen ze gewoon de natuur zeg maar en na week 41 gaan ze pas kijken hoe en wat..... Wat is bij jullie de reden precies?
whahahaha, en als het dan niks word heb ik et gedaan zeker, ik brand me er lekker niet aan wat zegt JOUW gevoel?
Ik heb iets met 23 mei.. beetje jammer dat dat nog 2 weken duurt haha. Ik eet trouwens Kip Tandoori.. lekker makkelijk die Knorr pakken.. heb laatste tijd echt geen zin in groentes met aardappelen blegh