Eekje, ook een lange nasleep gehad van de pil?? Natascha, spiraaltje plaatsen als je nog geen kids hebt gehad doet idd pijn. Als je als een bevalling achter de rug hebt is je bmm wat opgerokken, dus doet het minder pijn. En als je net bent bevallen is ook alles nog week en staat je bmm nog laag dus doet het zo goed als geen pijn. En over de ongie: de meeste vrouwen zijn nog wel gewoon ongie, alleen een stuk minder! Liefs Kimonootje
YenD heb je weleens last met je 3G op je Iphone? Dan kun je bij t-mobile een formulier invullen en als je klacht gegrond wordt verklaard, dan hoef je 2 maanden geen abo geld te betalen! Jij woont in het betreffende gebied waar problemen zijn! Ikke niet maar ben heeel vaak mijn verbinding zomaar ineens kwijt!
Aaszzz jeeej schiet al op zeg Kimnootje oke dacht dat je dan niet meer ongie werd ik ben er nog niet helemaal over uit wat ik wil dus dan maar weer aan de pil ben ik al dik 8 jaar. Marjand veel plezier met je visite
dank je natasch...eerst nog ff melken anders knallen ze er straks af halverwege de avond... ja hebben ze joram????!!!!! beter en nu opsluiten tussen de kakkerlakken in peru...heerlijk volgens mij hebben we daar geen uitleveringsverdrag mee....
zo woonkamer is ver anderd nu ff honden kleed doen de boel goed zuigen en dweilen en Tante is weer klaario de paario. Meisje ligt nog heerlijk te knorren in de wipper
ok ben nu echt naar mn visite....fijne avond! bij aszz nieuws probeer ik ff online te komen als dat niet lukt stuur ik de sms door naar mn buddys
Heel langzaam en heel lang jesse lacht me compleet uit nu om die uitspraak volgens hem is het dom en blond
HELP mijn man heeft een hobby. noumijn man mag deze hobby ook wel hebben: POETSEN!! haha niet dat manlief niets doet, maar deze man heeft kennelijk een obsessie.... hihi oh ik bedoel dan dat programma op rtl4