NOg niks gehoord van aszz. INgeltje: Als ik het over kon nemen had ik het ook wel gedaan. Maar je zal het toch zelf moeten doen en dat kan je ook. JE heb al een mooie kanjer rond lopen en deze gaat ook snel komen. En dan kan je ook lekker genieten
Ik hoop het wel! Ja dat zal. Ik hoop dat Stralend snel weer eens komt. Vertellen hoe d'r zoon nou heet!
Pip bedankt voor de tip, waar kan je die info vinden?? Wij gaan slapen, ben zo super moe, ik kan gewoon niet meer! Truste meiden!!!
Ben ook wel erg benieuwd haha . Trusse YEND.. Ben al sinds hubbie thuis is aan het zeuren. Mag mam morgen oppassen? haha. Is ze lekker dicht bij
ik ga er ook vandoor dames zo nog ff lekker in bed tv kijken me kerel heeft kabel naar boven gelegd tot morgen
Varieert inmiddels tussen de 5 en de 10 minuten tussen de weeën.. gaat opeens veel sneller dan ik dacht. Ik had om 20 uur nog maar 1 wee in een heel uur gehad!? Misschien toch nachtwerk, had gedacht dat het morgen pas ging doorzetten. Pip: lopen helpt idd zeg!! Heb al een flink gat in de vloer gelopen Thanks voor detip. Vorige keer ben ik in bed gaan liggen, maar dit is draaglijker. Maar ben bang dat er nog meer en ergere pijn gaat komen ieeeks
Staat rechts onder op de t-mobile homepage een link over het 3G gebeuren. Dan krijg je een verhaal en daar staat een link naar het klachtenformulier!
Het schijnt ook heel fysiologisch te zijn zei mijn VK! Dus hup in de benen blijven! het leid ook nog eens goed af! Het is ook zo donker, kun je het ook nog ff buiten doen!
Als ze nu naar buiten gaat om te lopen, is het niet hakke hakke puf puf maar waggel waggel puf puf *Gniffel*.
Jij geniet hier van hè? Evil konijntje!! Hihihihi Oef even rust.. krijg ze al om de 5 minuten nu... maar deze laat even op zich wachten .. ff op adem komen Leuk he, live bevallen hihihi
Vind het geweldig,gewoon niet om dat je pijn (of toch wel) maar gewoon omdat je BEEB komt!!! Jippiee .. Oh schiet lekker op.. Maar dametjes, ikke moet morgen om 20 over 6 weer met de bus. Dus ikke ga dametje aan de fles hangen douchen en op bedskido. INGEL! VEEL SUCCES,.. BEN TROTS OP JIJ Dikke Nuffel voor iedereen