Assz gefeliciteerd met Noah Pff het heeft je niet mee gezeten als ik het zo lees Maar het is achter de rug meis, geniet van je mannen! Jaaa we kunnen sluiten *word toch een beetje emo* Zomaar alle zwangerschappen afsluiten is niet niks
Goeiemorgen! Wauw... dit was echt een droombevalling!! Vanaf 22 uur kwam er opeens een hele constante 5 minuten in de weeën. Om 23:30 vk gebeld. Die constateerde rond 0:00 al 4 cm en ik mocht naar zkh. Kwamen daar om even voor 1 uur aan, heb even flinke heftige weeën gehad, vliezen zijn gebroken door vk en de ontsluiting kwam daarna zo snel, mocht eigenlijk gelijk persen toen ik het voelde! En om 2:07 was ie er.... uitgebreid verslag komt nog. xxxx
Ingeltje, gefeliciteerd met jullie zoon Sven. Naam zou Vera anders ook gekregen hebben Aszz, jeetje wat heftig nog zeg. Jullie gefeliciteerd met Noah!
Wow, toch allemaal Nog voor einde deel 7 bevallen! Althans. Sol heb ik al even niet gespot, die zal ook wel aan het genieten zijn denk ik
@Ingeltje.. GEFELICITEERD met jullie 2e man.. En leuke naam GENIET GENIET GENIET @Aszz.. JIJ ook GEFELICITEERD.. Hoop dat je je snel weer wat beter voelt zodat jij ook volop kan genieten.. Gisteravond etentje van m'n werk gehad.. leuk om alle collega's weer te zien en m'n foto's te showen.. En 1 collegaatje vertelde dat ze zwanger is, zo leuk.. Kwam pas om 0.00 uur thuis, dus was bang voor kort nachtje.. Maar onze klein ventje heeft vanaf 22.00 uur (21 uur fles gehad) geslapen tot 5.15 uur . Hoop zo dat het niet eenmalig was Wanneer gaan we over, en wil iemand dan ff de link plaatsen??
Aszz en Inge gefeliciteerd !!!!!!!!!!!!! Eindelijk zijn jullie mannen er !!!! Aszz klote dat ze je placenta moesten verwijderen , niet prettig , vooral het bloedverlies niet en dat je toen natuurlijk weer weg moest van je mannen..... Fijn dat ze je gelijk bloed hebben gegeven , voor mij was er toen vanwege de anti-stoffen geen bloed ................... dikke knuuffff Inge , wat heerlij is het bij jullie gegaan , daar zou iedereen voor tekenen ..............dikke knuuuffffffffffffff
@Aszz en Ingeltje: van harte gefeliciteerd met jullie zoontjes!!! Dat hebben jullie goed samen gepland
http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/205089-mei-2010-mamas-3.html#post7472645 We kunnen overrrrrrrrr!!!!!!!!! Alle april/mei/juni mama's gefeliciteerd met jullie mooie lieve babytjes!!
1 mei, Pipelina, 19 april, Floris. 1 mei, Dag, 5 mei, Esmee. 2 mei, Eekje, 9 mei, Nora. 3 mei, Alpenmama, 18 mei, Sara. 3 mei, Kimm29, 8 mei, Niek. 3 mei, Babebabe, 30 april, Jelmar. 4 mei, Arka, 4 mei, Ariadne. 5 mei, Madeliefs, 9 mei, Eline. 5 mei, Yadi, 24 april, Abigail. 7 mei, YenD, 16 april, Dean. 7 mei, Misz86, 27 april, Jorrit. 8 mei, Tinkerbel1984, 29 april, Mees. 9 mei, Mariekebr1, 29 april, Joost. 10 mei, Linnie83, 26 april, Mike. 11 mei, Cygnet2, 6 mei, Pom. 12 mei, Natascha1, 22 april, Charlotte. 14 mei, Tante Mars, 3 mei, Faith. 14 mei, Kimonootje, 21 mei, Yaro. 15 mei, Kaatje85, 16 december, Milou*. 15 mei, Come on Baby, 29 april, Jesse. 15 mei, LvdB, 10 mei, Viënne. 16 mei, Marjand, 15 mei, Koen. 17 mei, LindaV, 10 mei, Nick. 18 mei, Ger29, 29 april, Jason. 18 mei, Marjon2, 29 april, Marit. 19 mei, Deedtje, 19 mei, Finn. 20 mei, Sterreke, 2 juni, Marien. 21 mei, Queen78, 7 mei, Tim. 21 mei, Mamamei, 3 mei, Declan. 21 mei, Stralend, 30 mei, ?? 21 mei, Nathalie83, 26 mei, Julotte. 24 mei, Wupsie, 19 april, Luca. 24 mei, Loran, 10 mei, Vera. 25 mei, Sureyya, 21 mei, Feyza. 25 mei, Sol, ?? 28 mei, Nijntje27, 17 mei, Esmee. 28 mei, Floor1974, ?? 30 mei, Ingeltje, 4 juni, Sven. 30 mei, Mama2010, 17 mei, Cherell. 31 mei, Aszz, 3 juni, Noah. 6 juni, Silvia009, 21 mei, Luuk en Sanne. 22 jongens. 18 meisjes.
Geboren mei baby's op volgorde! 16 december, Milou* Kaatje85, 16 april, Dean. YenD, 19 april, Floris. Pipelina, 19 april, Luca. Wupsie, 22 april, Charlotte. Natascha1, 24 april, Abigail. Yadi, 26 april, Mike. Linnie83, 27 april, Jorrit. Misz86, 29 april, Jesse. Come on Baby, 29 april, Mees. Tinkerbel1984, 29 april, Joost. Mariekebr1, 29 april, Jason Ger29, 29 april, Marit. Marjon2, 30 april, Jelmar. Babebabe, 3 mei, Faith. Tante Mars, 3 mei, Declan. Mamamei, 4 mei, Ariadne Arka, 5 mei, Esmee. Dag, 6 mei, Pom. Cygnet2, 7 mei, Tim. Queen78, 8 mei, Niek. Kimm29, 9 mei, Nora. Eekje, 9 mei, Eline. Madeliefs, 10 mei, Viënne. LvdB, 10 mei, Nick. LindaV, 10 mei, Vera. Loran, 15 mei, Koen. Marjand, 17 mei, Esmee. Nijntje27 17 mei, Cherell. Mama2010 18 mei, Sara. Alpenmama, 19 mei, Finn. Deedtje, 21 mei, Feyza. Sureyya, 21 mei, Yaro. Kimonootje, 21 mei, Luuk en Sanne. Silvia009, 26 mei, Julotte. Nathalie83, 30 mei, ?? Stralend, 2 juni, Marien, Sterreke, 3 juni, Noah, Aszz, 4 juni, Sven, Ingeltje.
WOUW, Zo wil ik wakker worden ( JA HEB ME VERSLAPEN EN BLJF LEKKER THUIS BEN KAPOT!!! Aszz: Gefeliciteerd met NOAH! Hoop dat je snel hersteld en kan gaan genieten van de kleine man. Inge: Gefeliciteerd met Sven (pip je man is vernoemd .) Geniet. Wat heb je het snel gedaan!!
*JUNI MAMA BREEKT IN* Wauw!! Jullie zijn allemaal klaar.....nu is t onze beurt...spannend!! *JUNI MAMA BREEKT UIT*
Meiden, het zit erop!!! We hoefden niet tot half juni te wachten!! Iedereen heeft een top prestatie verricht.. Ben trots op jullie
Ik weet niet of iemand hier nog kijkt maar: Joehoe, inge en aszz gefeliciteerd met Sven en Noah!!!! Wat een mooie namen ook.
De mei mama's zijn hier te vinden! >>> http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/205089-mei-2010-mamas.html <<< We zijn allemaal mama nu.
Meiden allemaal gefeliciteerd, veel kletsplezier hier.... 4juni allemaal klaar dat hebben jullie snel gedaan, applaus..... maar het kan nog sneller, wij waren in 2008 op 1 juni klaar, toen is de laatste bevallen.... knap he... hihi geniet lekker van jullie kleintjes