He dames, ik doe even mijn bib melding....ben niet zo in tha mood om alles bij te lezen. Net even lekkere jankbui. Het zal er allemaal bij horen..... Morgen is mannetje ook vrij, dat vind ik wel fijn. Sorry dus voor mijn stilte, ik hoop gewoon snel wel weer gezellig mee te doen, maar nu ff kein Lust! Liefs uit de Alpen!
Lindav: Gefeliciteerd met de geboorte van Nick. Deedtje: 3cm is al een eind op weg. Hoop dat het snel doorzet. Aszz: Vervelend hoor dat het niet doorzet. Als je zo'n last blijf houden zou ik wel even bellen. Een vriendin van mij had dus ook geen voelbare weeen, maar was dus wel bezig. Had toen opeens ook al 6 cm ontsluiting. Zonder dat ze het zelf wist. marjand: pffff... raar ziekenhuis, waar ben je geweest?? In sliedrecht Maar gelukkig heb je een sterke eric en mag je nu lekker gewoon thuis bevallen. FIjn dat de vk's zo achter je staan. Zal wel een super goed gevoel zijn. Ben benieuwd wie er nu allemaal gaan bevallen. SPannend hoor. Tink: Ja had hier wel een paar leuke reacties gehad die ik in me www kon zetten Er zijn er nu wel een paar die de hint snappen en zo weer wat afspraken genoteerd. We hebben wel gezegt dat als ik straks weer ben werken we dan geen kraamvisite meer willen ontvangen. Dus ze hebben tot 29 juli de tijd. AL hoop ik dan eigenlijk wel dat iedereen dan geweest is. mama2010: Super dat alles goed is. En 8,5 pond is te doen. Een oud collega is bevallen van een kindje met 8,5 pond en die had helemaal geen kleerscheuren. ingeltje. Wat ben jij creatief met het bedenken van yell's en gedichtjes Als we dus gedichtjes nodig hebben kunnen we bij jou terecht? pip: Het zal niet waar zijn he, maar hoe jij Floris omschrijft zo is Mike ook. Echt bizar onze kids. Mike is vandaag veel wakker geweest. Zo lekker om hem dan rond te zien kijken. Tis ook weer zo'n makkelijke. Huilt alleen als hij honger heeft en ik het te laat door heb en als hij krampjes heeft. Verder is hij lekker tevreden. Vrijdag komt de LK hem weer wegen. Ben beniewd of hij nu wel op geboortegewicht terug is. Vrijdag zullen we het weten
Hoi strippers en andere leden van het mei mama front...! Hier nog BIB hoor... beetje laat vandaag dat ik me meld maar een giga kutdag gehad, mannetje heeft gezeik met zijn werk. Contract wordt niet verlengd maar er zijn ook nog eens 42 vakantie-uren vorig jaar onterecht afgeschreven waardoor hij in de min staat... baas is nu niet eens bereid dit uit te zoeken laat staan corrigeren!!! Dus loopt een beetje uit de hand nu, komt erop neer dat we nu maar besloten hebben dat hij zijn hele contractperiode uitdient (dus eigenlijk baas kwallen, want die heeft niks meer aan mannetje) in de hoop dat hij toch nog een paar weekjes eerder weg mag met behoud van salaris. Anyway... we zijn de hele dag bezig geweest met discussieren, mailtjes sturen, en eigenlijk geen steek verder gekomen :x Ik heb wel gelezen maar ben geloof ik alles vergeten...
Cygnet veel sterkte met Pom! LindaV gefeliciteerd met je zoontje!!! Verder weet ik het niet meer, sorry....
Hoi meiden.. Zal zo een poging doen om terug te lezen.. Hoop dat er na mij nog veel mama's zijn bij gekomen!! Hier gaat alles goed. Beetje druk met de borstvoeding (stuwing begint hier nu te komen, en Vera drinkt het heerlijk weg!) Zal zo even spammen
OMG Ingeltje, zo ken ik je weer Een hele hoop onzin Ik kwam kijken voor updates van Marjan en Deedtje maar niks helaas... Hier nog steeds vakanties aan het bekijken / bijna boeken Mees ligt in de kinderwagenbak naast me, die heeft serieus de hele dag geslapen en gedronken Hele fles leeg en hup, weer tukken.. Ben benieuwd naar de nacht haha!
ik ga zo lekker naar mijn bedje met mijn nieuwe boekjes van de bieb... misschien tot morgen en anders vrijdag ofzo... morgen zullen we wel veel weg zijn ivm hemelvaartsdag... gezellige dingen doen enzo! welterustennnnnn
Hier ook lekker tevreden mannetje. Dean is zo anders dan Darren was als baby. Hij wordt wakker, doet alsof hij dood gaat van de honger... Ik leg hem aan, hij worstelt woest met mijn tepel, gaat vervolgens lekker drinken.. Valt in slaap en na 3 uur doen we weer t zelfde. vanavond is hij even lekker wakker geweest, op schoot gezeten en geprobeerd wat geluidjes te maken en lekker om zich heen gekeken. Echt heerlijk kind!! Morgen gaan we ff naar Utrecht met de bus. Heb geen spijkerbroeken meer die ik pas, ben namelijk dikker dan voor m'n zs. Oh daarover... Ben een kilo aangekomen deze week!! Voor mij erg goed, was namelijk bang dat ik zou afvallen door de bv. Ik ben ook zaterdag jarig, is mooie dag om jarig te zijn. Is ijsheiligen dan... Truste, extra knuff voor de rommelende dames!!!