@ loran: gefeli met Vera... fijn dat bv goed gaat... Hier ging het niet echt goed... een onderdeel van een mailtje Dat dus van mij... Het is hier best druk met kolven en slapen . Ik vind het wel jammer dat ik niet altijd online ben. Ik mis wel een heleboel dingen!
Lieve foto's loran! Yadi, balen dat de bv niet gaat maar wel goed dat je doorzet met kolfen, zo lang je er zelf maar niet aan onderdoor gaat hè. Verder met Abigail alles goed?
Prachtige foto de laatste . Me hubbie zei ik heb niet gehuild, en toch zag ik m omdraaien en traantjes wegpinken de schat.. .. Ik ga kolven douchen en om half 1 1 uur komt Faithje ook weer voor tietiehap.. Trusse alvast Kus
Dank jullie wel Ga zo mijn bedje opzoeken (nadat madam gisteren besloten had om vanaf 19.00uur tot 04.30uur vanmorgen aleen maar aan de borst te willen), ben best moe. Vandaag doet ze het netjes, om de 3 uur Fijne avond meiden.. Rommelende meiden, hopen dat het snel doorzet!!
@ loran: wat een heerlijke meid @ YenD: ik let nu weer wat beterder op mijzelf. ik slaap veel en eet goed. Ik merk dat nu ik het heb losgelaten dat het allemaal ff wat handiger gaat. Hubs past ook goed op en daar ben ik blij mee. met Abbi gaat alles goed. ze eet goed, maar we moeten het rustig aan doen. anders kachelt ze alles er uit!
Yadi: Knap dat je op deze manier toch bv wilt geven. En wij letten hier ook wel op je Loran: Zag op die ene foto al een aardig bos haar. Ben benieuwd naar de foto morgen. Mooi meisje is het hoor. En zo te zien zijn is iedereen er trots op
Een van de septembermama's zei net dat ik 150 berichten in 1 dag had gepost ergens deze week ik schaam me dood!!
@ ingeltje: herkenbaar die spam... whahaha @ linnie: mooi zo Trots: heb net 135-140 geproduceert... ja met twee boobs, maar dit gaat de goede kant op... Snel de vriezer in, want we hebben nog genoeg...
Hey Meissie's! Het rommelt hier wel maar ik geloof niet dat het vandaag echt iets gaat doen. De vk had me al een beetje gewaarschuwd daarvoor omdat mijn lijf (dankzij het ZH) vol met adrenaline zit. Morgen eerst proberen uit te slapen en dan bel ik gewoon weer...Voor een nieuwe strip sessie.... We zullen wel zien hoe het allemaal gaat lopen. Vanmiddag veel geslapen want stiekem hakt zo'n gekke dag er wel in. Heb dus ook niet al te best bijgelezen...Sorry! Zag wel foto's voorbij komen van Vera, wat een schatje. Ik dacht dat de BV bij Yadi niet lekker loopt, he wat vervelend meid! Knap dat je het nu zo doet. Is er nog nieuws van Pom? Ehhh sorry de rest weet ik dus echt niet... Ik ga lekker even douchen en dan kruip ik lekker tegen Erik aan en ga weer slapen. Dank jullie wel voor al die lieve woorden..jullie zijn ECHT TE LIEF!!!!