M'n mannetje is zielig vandaag huilen huilen, en beentjes trekken. Terwijl ik hem spul geef voor krampjes. Hij ligt nu bovenop me, telkens valt hij in slaap maar wordt dan huilen wakker weer zo zielig. Ik ga hem ff lekker inbakeren en op bed leggen. Ff rijst en visje maken.
Wat balen Marjan dat het nog niets heeft gedaan. Hier sinds een 3 kwartier elke 5 a 10 minuten een harde buik met pijnlijke krampen. Laat het maar doorzetten, maar dat zal het wel niet doen. We zien het wel weer... Ben met het eten bezig, verrot weer van de honger.
zooooo boek is uit...... En waar eindigde het mee.. met een bevalling!!! Kreeg de tranen in mijn ogen... IK WIL OOK!!!
Kimnootje miss klopt het wel idd dat massage weeen op kan wekken de avond.nacht dat ik ging bevalling had ik een kwart van verse ananas gegeten en een massage gehad van me sgat ongeveer een half uur had mij gemasseerd dus wie weet wat heeft geholpen is altijd gokken hea Voeden gaat hier vandaag niet egt super ik voed normaal om de 3 uur nu dus ook maar tussendoor komt Charlotte ook elke keer erg vermoeien maar goed alles voor me meissie
Hier nu ook weer volle porrie krampen op en af! Ben vanmiddag ook een flink stuk slijm met bloed verloren, echt een dikke sliert (slijmprop???) Sorry voor de ranzige details Ik hoop dat het doorzet, maar zal wel weer op niks uitdraaien. Dat wachten...grrr
Aaah wat irritant zeg! Ik word er ook niet goed van. Heb continu krampen en al die ellende en het zet gewoon niet door. Zou het je slijmprop zijn? Vieze nasty dingen, maar wellicht zet het nu door... Duim voor je!
hoi meiden, ik meld me ook nog even... Hartstikke BIB! Vandaag heel erg uitgeslapen en toen naar de vk en daarna even naar de woonboulevard... Maar wat een drukte ik was er zo klaar mee! Mannetje gelukkig ook... Toen lekker filmpje gehuurd en samen op de bank! Heerlijk!
Ja als ik iets niet heb dan is het geduld... En nu zit je er echt zo op te wachten...dat is zwaar irritant! En als het dan begint de donderen...laat het dan doorzetten! Dat gehannes zo dag in dag uit! Bij Mika heb ik de slijmprop niet verloren dus geen idee hoe dat kreng eruit moet zien. Maar dit was echt een dikke (bijna 1cm) bloederige slijmerige sliert van zeker 3-4 cm lang (gadverdamme).
Ja ik begin het nu al zat te worden, en dan moet ik waarschijnlijk nog even :x Eigenlijk ging het de hele dag goed, maar sinds halverwege de middag is het weer but. Bah!! :x Ik heb eens ergens op het forum een foto van zo'n ding gezien, te ranzig! Heb ik bij Nathan ook niet gehad.... @ Cygnet, jeeeeuh goedzo! Wij gaan Nathan douchen en op bed wieberen.
@Cygnet: Fijn joh!!! Heerlijk dat jullie allebei wat opknappen... @Deedtje: Irritant he?! Hier ook hoor, wat er net allemaal weer uit de toverdoos kwam zetten...slijm, bloed echt mega veel en dik. Maar verder heb ik gewoon krampen en pijntjes die heel goed te doen zijn. En gedult is ook niks voor mij. Zie het hier nog wel gebeuren dat ik de 42 weken uitloop....
hallo ik meld me weer even (BUB) . krijg het idee dat m'n bed m'nnieuwe wereld is wel verstandig he?! hoe gaat het met de mama's to be? kunnen jullie nog wachten/volhouden? pas bevallen mama's: hebben jullie ook zo'n last van stuwing gehad? ik kanniet op mijn zij liggen. heb 1 bh die volgens mij de grootste is die er bestaat (vorige keer gekocht en er was geen grotere) en die past me niet meer. kraam vond het nog knap dat viënne nog kan aanleggen (nu welliswaar na afkolven). maar wil ook graag douchen maar dna worden ze nog zwaarder. iemand tips? net viel daan tegen mijn borst, ik kon wel door de grond zakken.... janken dus.... verder gaat het goed met de kleine meid. vanacht wat krampen/scheten en veel voeden en alleen bij ons slapen. hopelijk vannacht wat beter. hoe gaat het met jullie?