Mei 2010 Mama's Deel 7!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama Mars, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ooooww :( potverdorie... en dan druk ik me netjes uit .. knuff meis! We denken aan jullie

2. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Hahahahahhahahahhahaha.............. :D:D:D

3. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn

Hier wel stuwing, maar dat haalt Vera er steeds netje suit voor mij.
    Elke borst, om de 2 uur (beide borsten per keer, ong. 20 min.)
    Dus hier geen last ervan.
    Mijn kraam (collega) zei tegen mij: een hemd die goed aansluit aandoen, geen BH, om dat je dan de melkklieren af gaat klemmen..

Hoef gelukkig niet af te kolven, omdat ik nu al om 10 voedingen zit (vanaf 0.00uur).

4. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi loran,

hier zeggen ze weer juist wel bh om te voorkomen dat het nog groter wordt. koolbladeren is verlichtend maar net zo groot... had vorige keer ook al zo'n last van en langer dan 2 dgn (vlg mij wel een wk :() vienne drinkt ook geen 2x 20 min, in totaal zo'n 15 min dus diekrijgt het niet weggedronken. nog even volhouden!!
    fijn dat jij er geen last van hebt. 2u is wel vermoeiend lijkt me of niet? ik heb meestal om de 3 u soms iets langer soms iets korter

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

Wat een schatje LvdB

Nou ik ga de tomtom er even voor hangen, volgens mij wil de baby er via mijn kontgat uit ofzo.

6. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Jaaaaaaaaaaaaaaaa!!! :D Heeel gaaf!!

7. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Aszz en Deedtje, ik hoop dat het doorzet meiden !

Marjan, die eigenwijze hier blijft ook zitten waar die zit hoor! Pfff, nou ja, kan hooguit nog vijf dagen duren voor het begint.....dat moeten we dan maar voor lief nemen he! Maar bij jou gebeurt wel het een en ander......wie weet !!!!!

8. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    aszz haha o jee. houd je het nog een beetje vol? zal vast nieuwsgierig zijn. komt goed, nog even volhouden!

9. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Wat een spanning hier zeg! Hier nog niks hoor ;) Wel lichamelijk een rotdag, blijf ook niet te lang hangen hier, alles zit in de weg vandaag :p

Succes meiden.. het wordt tijd voor een kindje! (of een heel dozijn)

10. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Op zich valt het wel mee..
    Vooral omdat ze de dag ervoor van 19.00uur tot 04.30uur wakker is geweest, en continu aan de borst heeft gelegen.
    Ze heeft vannacht 1x 4 uur ertussen gelaten, maar dat haalt ze overdag netjes in (ben nu benieuwd of ze zich om 21uur meld, dan zit er 3 uur tussen deze voeding).
    Voedt haar in principe op vraag, maar ben wel blij dat ze het goed weg kan drinken.
    Morgen komt hier een lactatiekundige.
    Zal haar ook eens wat vragen stellen (misschien dat ik jou er ook mee kan helpen), dus als je vragen hebt ;)

11. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    zoooooooooooooo ik heb me een potje zere tieten he...

Echt niet normaal! En ik geen nog niet eens borstvoeding..... ppff!

12. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    HIer helemaal geen tietpijn of stuwing gehad.

Meisjes niet vergeten dat ik hier in het Hoge Noorden, de hele dag aan jullie denk hoor!!!
    Ik leef met jullie mee, maar ben nu echt aan het genieten van de kleine meid en hubbie...

Wat een gelukzalig gevoel, gezin compleet..

Ik ga weer verder..

Ohja, de verjaardag is goed verlopen, niemand heeft aan Faith gezeten. En alleen boven de wagen gekeken... *gniffel gniffel*. Kregen nog een mooie envelop, en een mooie pakje.. Dus kan volgende weeekdn lekker aan de shop in Groningen :D..

Heule Dikke Knuffel..

13. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Mensen ik ben vandaag MOEE!!!
    Tot 12.00 in mijn nest liggen stinken, en mijn ogen vallen weer bijna dicht... heel vaag!

14. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    lief!

15. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    Hoi meiden,

Hier dan ook weer een teken van leven hihi..

@Lindav, GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON NICK!

@Cygnet. heb niet alles gelezen, maar begrijp dat je dochtertje in zkh ligt.. hoop dat alles goed gaat en jullie snel weer thuis zijn!! dikke knuff

@Yadi.. volgens mij hebben wij dezelfde stagiaire van de kraamvogel gehad. ze vertelde dat ze al bij 3 andere gezinnen was geweest.. ik vroeg haar naar de namen van de beebs en toen hoorde ik Abigail.. ze heette Rebecca..

ego: hier nog steeds dólgelukkig met m'n gezinnetje.. Niek is echt zo'n zoet kindje.. huilt als ie wil eten en verder erg rustig.
    zelf alleen wat minder dagen. eerst heel veel last van naweeën (4 dgn) en nu last van stuwing.. dus ook koorst erbij en hoofdpijn! BV wilde dus niet lukken. heb hele vlakke tepels, dus Niek kan niet goed aanleggen. Na overleg met VK en kraamhulp dus besloten te stoppen met BV. Was er zelf heel onrustig over en vorige keer bij Mick werd ik heel onrustig van alles kolven, dus dat wilde ik niet nog een keer... heb me er heel even rot over gevoeld, maar uiteindelijk hebben Niek en Mick meer aan een onstpannen moeder dan een gestresste..

nou meiden die nog moeten bevallen.. heel veel succes en hoop dat we snel weer baby nieuws krijgen!!

16. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Hier nog steeds een ongelukkig mannetje :(
    ik ga maar met hem op bed liggen.

Truste meiden.

17. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    OOhh Yend balen zeg lekker tegen je aan houden je mannetje.

MIss heel stomme vraag maar ik heb charlotte nog geen 1 keer met haar blote lijf tegen die van mij gehad alleen continu met kleren ik hoorde dat het wel heel goed was om je kindje bloot tegen je aan te hebben maar ben zo bang dat ze dan koud word ofzow iemand ervaringen?

18. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Als je dr bloot op je legt (met luier) ga je lkkr in bed liggen met dr.
    Neem aan dat je niet gaat slapen dan.

Of een lekkere warme fleecedeken oid over jullie heen.

Heb Dean aan de borst gelegd, alleen dan is hij rustig.
    Maar ga hem zo wel weer in bed leggen.

Ik moet ook nog ff douchen... Gedoe zo

19. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Oh en je houd haar warm door jou lichaamswarmte...

20. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Yend thnx voor de tip:D
    Ik douche me zowieso altjd in de ochtend als ik charlotte net heb gevoed dat is ze ffies rustig en de avond voor het naar bed gaan dan let jesse altijd op haar zodat ik ff alle tijd kan nemen om te douche miss dat als je ma er is dat jij dan eens lekker ff alle tijdkan nemen om te douche

Deel Deze Pagina