Die gele is ook voor brede flessen en die andere volgens mij niet En het voordeel van die gele is dat hij ook mee kan in de auto. Ik heb zelf de flessen warmer bij de babydumo gekocht. @Alpenmama: Jammer dat het niet door gezet heeft. En wat een muts die jou geprikt heeft dan. Gelijk een trauma erbij
Ok heb ik eindelijk de jongste in de box liggen!! Hoor ik de oudste alweer!! Hahahahaahahahahahahahahahahahahahahahaahahahaha. Dit is het leed wat moeder heet! Heerlijk. Gelukkig is Annemijn een appeltje aan het veroberen dus ik kan nog ff op mijn gat zitten. Hee wie hoor ik intussen als ik dit typ, juist Floris!!!! LOL! Ik ga er maar om lachen! Als Sven zo thuis komt van het fietsen, dan ik ga ik CHOCOLA halen!!! Helemaal alleen
*** voortgangsbericht *** Met Pom gaat het nu echt goed. Ze is van alle slangen e.d. af en krijgt nog wel 4x per dag antibiotica via een infuus. Deze kuren moeten afgemaakt worden in het ziekenhuis maar daarna mag ze naar huis! (waarschijnlijk a.s. woensdag). Met mij gaat het ook goed. Ik krijg vandaag mijn laatste antibiotica per infuus en daarna kan ik de kuur afmaken met pillen. Morgen ben ik kraamvrouw af volgens het ziekenhuis en moet ik de kraamafdeling verlaten maar gelukkig geloven ze hier erg in ´rooming-in´en mag ik dus blijven en komen Pom en ik op één kamer! Allemaal goeie berichten dus. Dank jullie wel voor alle lieve wensen en het meeleven. Het leven blijft wel een beetje dubbel.. hoor ook net dat mijn baas is overleden... tja.... *** einde bericht ***
Wat fijn dat het met Pom zo goed gaat Cygnet! Gecondoleerd met je baas.... Alpenmama wat balen zeg dat het niet heeft doorgezet. Ik hoop zo dat het alsnog spontaan begint * duimduimduim * Marjan kan me voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit. Ga maar lekker in lenteslaap, voor je het weet is de baby er Hier heb ik net de ramen gewassen, het is zulk lekker weer en er zaten allemaal vette Nathan handjes en natte Ollie neuzen op. Als de kleine zo wakker is gaan we even naar de supermarkt wandelen, lekker lasagne halen. Heb daar zo'n zin in.
ik dans met aszz mee.. pip bedankt voor je advies! ik ga na t weekend t uwv eerst bellen en vragen wat precies de bedoeling is. wil zo graag nog een tijdje blijven bv'en... zoiezo nog 2 maanden ofzo, hij is nu nog zo klein.... babe, makkelijkste inbakeren is hydro in een 3hoek, baby erin en armen langs zn lichaam, en dan punten omslaan. en lekker strak doen. nou ben de stad in geweest met dean, hele onderneming met de bus enzo. niets boeiends gekocht, alleen een nieuw gordijn bij de xenos, vorige keer de verkeerde gekocht. oh en stoere HOLLAND shirts voor mn jongens, en een spijkerbroek voor darren, die past echt nix meer! morgen jarig! zo ff boodschappenlijst maken, ga lekker koken voor mn moeder morgen. ga mn verjaardag niet vieren.
Cygnet mooi dat het nu allemaal goed gaat ben egt blij voor jullie. Hier vandaag beetje moeilijke dag heb idee dat Charlotte erg verkouden is ze roggeld ook wat met ademen maar dat is vaak na de voeding dus miss komt het daardoor. Oook is ze erg onrustig en alleen maar rustig als ik over haar buikje wrijf ppfft vind zo sneu
@Cygnet: Fijn dat het al weer wat beter gaat met jou en Pom....En heerlijk dat je bij haar mag blijven.... @Yes: Geloof dat ik mijn verjaardag morgen ook niet vier...hahahaha @Linnie: Tja die 37 weken heb ik nooit zo in geloofd, hier is het meer zo dat mijn hele fam te vroeg bevalt en stiekem hoop je daar toch ook een beetje op. Tel daarbij op mijn bekken pijn...en het hele circus rond mijn vader...ik had zo gehoopt dat mijn pa nog echt ff kon genieten van die kleine en zo als het er nu naar uit ziet gaat dat niet helemaal lukken...Maar goed net weer heerlijk liggen pitten en dat ga ik zo weer lekker doen...
zoo, ben weer ff online, laatste keer vanmiddag dat ik online was kreeg ik een spontane migraine-aanval!! dit begint bij altijd bij een van m'n ogen, ik krijgen dan "tunnelzicht" en allemaal sterretjes aan de zijkant van m'n zicht... pfff, dus hele middag zwaar hoofdpijn niet meer wezen winkelen... en toen kreeg Jelmar natuurlijk ook krampjes na z'n fles van 1 uur... die ligt nu net een klein uurtje stil te slapen gelukkig... vind het zo zielig alstie zo aant krijsen is!! Yend, een hydrofielluier dus met de punten dubbelvouwen zodat het een driehoek word Dan de leg ik Jelmar dus int midden dan is de lange kant langs z'n nekje en de punt zeg maar bij z'n kontje, en dan de bijde punten aan de zijkant vouw ik om hem heen, maar hoe blijft dat vast zitten dan?
Zal hier ook de babydans doen voor alle dames die graag BUB willen!!! Cygnet, fijn dat jij en Pom lekker samen op een kamer mogen!! En gecondoleerd met je baas
Oh, en Sonja Bakker dus alweer in huis? ik ben afgelopen week al een beetje naar Sonja maatstaven aan het eten, behalve 's avonds, gister lekker frietjes gehad bij vrienden, vanavond lekkere casa di mama pizza erin, en maandag a.s. komt het boek op tafel!
You are wonderfull!! dus zoals dit schema en dan met hydrofiel luier, en dan moettie op z'n rug? want Jelmar slaapt nu op z'n zij in een delta baby sleep Delta Baby Sleep | Bedtextiel | Baby-Dump kan dat ook ingebakerd?
Godverdegodver, ik sta te koken en binnen 2 sec. heeft Nathan 1 muur + kozijn roze ondergekalkt met stoepkrijt. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH ik kon hem wel wat aandoen. En dan zo'n superkneusman die lekker buiten blijft zitten. Volgens mij ben ik net ontploft. Pfoei die hormonen...
YIKES!! Binnen?? Oei.. dat vraagt idd om een explosie ... Getver hier belt ook iedereen steeds de godganse dag. Ik heb altijd al een gruwelijke hekel aan telefoneren gehad, en dan wordt het er niet beter op als iedereen nu nog eens extra gaat bellen. Ik neem dus ook gewoon niet op en stuur mailtjes terug zullen ze niet leuk vinden maar heb er schijt aan. Bellen sucks. En nee. Hij is er nog niet uit. En Ja. Het zijn de laatste (K)loodjes. Origineel hoor :x.
Binnen dus.... GRMBLLL. Ik heb het er aardig af kunnen poetsen, toen was alles roze. Nu is Rein het aan het witten, ben blij dat ik alles wit heb, en volgens mij is hij bang voor mij