Mei 2010 Mama's Deel 7!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama Mars, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Whahaha Aszz je vreetbuien zijn heerlijk om te lezen! En is het roze al verdwenen?

Hier blijft meneer om de anderhalf à twee uur komen voor de BV! Of te wel ik heb me toch aldoor een dorst! Gelukkig is Russen door wel tevreden. Maar als ie wakker wordt: ETEN! Nu! :)

en over het BV geven, persoonlijk vind ik flesjes maken meer moeite. Gek hè! Nu als ie honger heeft tit bloot en komt u maar. Anders naar de beneden flesje maken enz enz. En de FV de moeders zullen het wel net anderom voelen. Vind het toch altijd intressante materie.

Ingebakerd kan het ook wel in de zijlig rol maar dan moet je goed op het armpje letten. Als ik inbaker op mijn werk dan leg ik de beebs ook nooit op hun rug, altijd met iets in de rug een klein beetje op hun zij.

2. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    bv zwijmel... op de kloven en lekkende tieten plus stuwing enzo na zijn er ook leuke kanten aan bv!
    Ik vind het machtig om te zien hoe Dean z'n handjes aan weerskanten van m'n borst heeft liggen, met dat tevreden bekkie aan het drinken is. Dan smelt ik gewoon.
    Die mini handjes liggen dan in totale rust op m'n borst.
    Héérlijk!!

tink dronken worden ik ben jaloers.
    Heb vorige week 1 passoatje jus op, en smaakte erg jummie.
    Maar denk niet dat Dean dat erg kan waarderen als ik er meer ga drinken.

Morgen ga ik wel even proosten op m'n eigen verjaardag, maar na 1 drankje is het weer klaar.

Das voordeel van kv hahahaha!!

3. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Pip ik mocht Dean niet op z'n zij leggen.
    Zoiezo niet. Alleen op z'n rug.
    Nou luister ik nooit zo goed, dus Dean ligt met middag slaapjes ook wel eens op z'n zij, maar ingebakerd ligt hij op z'n rug.
    Ga ook eens zij proberen dan.
    Ik heb die driehoekkussentjes met dat stofje er tussen, dan kan hij mooi geen kant meer op!

4. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Marjan: gefeliciteerd met je verjaardag!! Xxx

5. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Amen!
    En als we dan de frituur toch al aan hebben..smijten we er meteen wat kroketten, bitterballen, frikandellen, kipkorns en viandellen in! :p

6. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    YenDD;) en MarjanD: van harte gefeliciteerd met uwer verjaardagen!!

7. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Thnx ingeltje!!!

8. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Goeie morgen YES!!!! GEFELICITEERD met je verjaaardag!!!!

Kan hier niet slapen, moet de hele tijd pissen/poepen...Slakken uit mn doos verwijderen..En ik heb krampen in mijn buik...Maar de baby ligt nog heerlijk te wiebelen dus dr zal niks gebeuren....Maar slapen kan ik daardoor niet.

Over het bellen..Heb vandaag 3 x de telefoon uit laten rinkelen....heb er echt geen zin in...Donder gewoon op, als er een baby is bel ik wel (of niet) of je ziet het kaartje wel verschijnen....

Collega belde vandaag op, dat ze morgen ochtend ff langs komt...Ehhhh daar heb ik helemaal geen zin in. Ik wil niemand zien. En als ik iemand wil zien kom ik wel naar jou....

Zou uit geklaagd...

Au daar hebben we weer een kramp....

9. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Marjand en Yes van harte gefeliciteerd met jullie verjaardagen.....
    maak er een mooie dag van vandaag :D

10. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    ik heb gister een datum meegegkregen en ben officieel een MEImama to be... nog 10 dagen aftellen tot ik mn frummeltjes in mn armen heb.
    beetje domper had gehoopt deze week maar nee gyn neemt geen risico en wacht af tot 38 weken maar ja dat valt op 1e pinksterdag dus geen ok en 2e dag ook geen ok dus dag na pinkster komen onze wondertjes op de wereldbol.
    maar ja mischien toch maar even sexen ananashart eten en tonic drinken dan komen ze eerder hahahahaha
    wat wel mooi is is dat onze tweeling dan tweeling van horoscoop is ook hihihihi

mooie dag allemaal vandaag

11. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Marjan & Yes : GEFELICITEERD :D:D:D

Marjan, dat klonk hoopvol vannacht, nog steeds aan het rommelen nu?

Pip, haha ja idd mij lijkt BV juist veel meer 'werk' :) Ach wat maakt het uit, we zijn allemaal blij als ze doorslapen :p

Yes: Haha ja dat is dan weer het voordeel van KV, heb echt zin om weer met de meisjes weg te gaan, dat heb ik pas ECHT gemist :) En ik heb hun ook vreselijk gemist, wilde aan het eind van mijn zwangerschap nl ook niemand meer zien :) Dus helemaal leuk!

Hier: Een betere nacht gehad, maar nog steeds niet om over naar huis te schrijven. Manlief gaat waarschijnlijk dus niet stappen vanavond, heeft een hele belangrijke week op werk dus kan het zich niet permitteren om compleet verrot te zijn... Wel balen voor hem (en mij haha) maar ja dat gaat even voor.... Laat thuiskomen is 1 maar daarna nog 3 keer gewekt worden werkt niet echt mee voor je kater :p

Nu douchen en aankleden, we gaan lekker naar de markt!

XXX

12. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Als ze zo klein zijn vind ik ingebakerd op de rug gewoon eng. Wat als ze spugen. Brrr. Floris lig ook vaak in zo'n kussen als babe heeft. Dat geeft al veel begrenzing. Maait ie niet zo met zijn armen.
    Maar als je Dean op de zij gaat leggen wel wat voor en achter em leggen.

13. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Goedemorgen!

YenD en Marjan... van harte met jullie verjaardagen!:D

Nog geen nieuwe beebs zie ik. BIB mama´s... sterkte met de laatste loodjes hoor!!! Ik kan me voorstellen dat jullie het nu wel aardig zat aan het worden zijn! :)

Hier gaat het dus prima. We gaan zo verhuizen naar een nieuwe kamer met z´n tweeën en dan kan ik ook weer een beetje zelf bepalen hoe en wat. Ik word nu een beetje iebelig van de afhankelijkheid van de verpleging. De meeste zijn geweldig hoor maar sommige... mmmm... zo had ik er vanochtend een die niet snapt dat als een kind een flesje krijgt, de mama dan wel iets moet met die overvolle borsten!!! ;)

Mijn baas (de voorzitter van de raad van bestuur) heeft vorige week een hartinfarct gekregen in de auto en dat is hem dus uiteindelijk fataal geworden. Heel sneu, de man stond echt midden in het (werkende) leven en had naar mijn idee over een jaar ofzo een groots afscheid van verdiend met een inhoudelijk symposium.

Inbakeren.. ik gebruik de puckababy. Lekker makkelijk maar ik leg de baby wel een beetje op de zij zoals ook Pip al aangaf. In bakeren is wel een ´vak apart´ laat je goed voorlichten.

BV.. hier loopt het vooralsnog prima maar thuis zullen we wel gaan combineren met fv (1 voeding, maximaal 2) dat maakt het leven voor mij iets makkelijker en voor manlief is het ook wel zo leuk! Verder vind ik dat je over BV niet teveel moet nadenken. Het is de meest natuurlijke manier van voeden en dan moet het ook wel natuurlijk gaan...

Misschien tot later en allemaal een hele fijne zaterdag en dat er maar weer mooie babies geboren mogen worden!!

14. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Marjan en Yes , gefeliciteerd met jullie verjaardag!!!!!!!!!!!!

15. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Yes en Marjand Gefeliciteerd Met Jullie Verjaardag!!!!

16. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

21 mrt 2009
    1.195
    0
    0
    schipperin
    YES & MARJAND, GEFELICITEERD MET JULLIE VERJAARDAGEN!!!

Ik las ook dat iemand had gedroomd dat Sur een twin zou krijgen. Hier hebben mn szus en nicht ook al gedroomd dat ik zwanger zou zijn van een tweeling. Zit ik op de wc waar we een kalender hebben hangen, van sterrenbeelden... Vanaf 21 mei gaat het sterrenbeeld tweeling in!
    Ik hoop niet dat ik zo lang moet wachten... Ben nu 1dag over tijd, en wordt al gek van het gezeur of de beeb er al is, of ik al 'iets' voel, of -ook een leuke- wanneer komtie nou? ---Wish I knew...!!!---
    Van mij mag elke dag, behalve vandaag:) Mn lief heeft vanmiddag vrijgezellenfeest van mn sbroer. Vind wel dat hij moet gaan, voor het zelfde geld blijft hij hier, en duurd het nog 2weken;)

17. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    YenD en Marjand!!! Van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag!!! Hele fijne dag!!!!

Hier nog steeds BIB natuurlijk. Schoonfamilie komt vanavond aan, die zijn nu onderweg. Ik hoop stiekum nog een beetje dat beeb zich komende nacht gaat aanmelden.....maar ja, reken er maar niet op. Anders beginnen we maandag en hebben we uiterlijk dinsdag de kleine.......is het gek dat ik nog steeds niet zenuwachtig ben??

18. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

21 mrt 2009
    1.195
    0
    0
    schipperin
    alpenmam, NOG niet zenuwachtig... Nu kun je het nog niet geloven, maar zondag zullen de kribels wel komen;)

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik denk dat de kriebels dan wel gaan komen ja !!

20. Aszz

Aszz Niet meer actief

Morgen!

Hier alles rustig, Baby is lekker druk.

YenD en Marjan GEFELICITEERD!!

Deel Deze Pagina