Mei 2010 Mama's Deel 7!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama Mars, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Dank dank.

Ga zo lkkr kwark taart maken.
    Ook al komt er haast niemand vandaag, eet ik em lekker zelf op hihi.

2. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    ******BUDDY NIEUW van MARJAN D**********

05.55 uur :

Haha mijn vliezen zijn gebroken! Loop al vanaf 2 uur te spoken. En net om half 6 braken ze onder de douche. Ds een mooi cadeau voor m'n verjaardag! X

********* EINDE NIEUW *************

LIEVER ZET HEM OP!!!!!!!!

3. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Wauw Marjand!!!!!!!! you go girl.
    een mooier kadoo kan je niet krijgen lijkt me.... hup marjan hup....

4. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    wHaaaaaaaaaa spannend!!!! Marjan zet hem op meid!!!!!!!!

5. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Sorry, EGO: ik wil ook spontaan!!!! :(

6. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Waaaauww MarjanD!! Wat gaaf op je verjaardag!!!

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Jeeeh goed zo marjan!!
    Hup baby, hup baby.
    Heeft die dans toch nog wat gedaan!

Alpenmama, ik dans ook voor jou!
    * dans dans dans dans dans *

Hier is het weer lekker weer :D Zo eem een stukje wandelen.

8. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Vandaag gaan Kaatje en haar man en kindje de kleine Milou* wegbrengen naar haar laatste rustplekje.. zit de hele ochtend al met de traantjes hoog... wat een moeilijke dag voor mijn lieve vriendinnetje!
    We hebben als vriendinnenclubje een bos ballonnen bezorgd vanmorgen die ze ook meeneemt en op gaat laten!

Denk aan je Kaatje!

9. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Jaaaa!! HUP marjan!!

Helemaal top kado!

10. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    *In gedachten bij Kaatje....*

Het is gelukkig een hele mooie dag vandaag, zo met het zonnetje...

11. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Kaatje, sterkte vandaag. Ik hoop dat jullie het als heel bijzonder mogen ervaren en straks met een glimlach terug denken aan mooie kleine Milou......jullie meisje......

12. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Kaatje, veel sterkte vandaag!

YenD, gefeliciteerd met je verjaardag vandaag!

Marjan, gefelciteerd met je verjaardag en heel veel succes met bevallen... !! :D

Cygnet, fijn dat het goed gaat en jullie zometeen je eigen kamer hebben.... Hopelijk geeft dat nog wel iets meer rust...

Ingeltje & Aszz, hoe is het met jullie nu mede eind mei lopers?

Alpenmama, ik denk dat je vanaf zondag wel heel zenuwachtig gaat worden.. ;) Fijn dat je weet nu dat je je kindje uiterlijk dinsdag in je armen zult hebben! en geniet van je familie....

Ego..........
    Gisteren bij de Verloskundige geweest... uitwendig was de beeb gewoon rustig... maakte nog geen drukte ofzo....
    Toen inwendig onderzoek... Ik had maar liefst 1 cm ontsluiting!! jaja.... toen heeft ze me wel gestript (terwijl dat eigenlijk niet mag ofzo)... en het kindje begon meteen drukte te maken... ik voelde het zelf ook helemaal onder in mijn buik... dat was een heel goed teken ofzo zei ze... maar dat moet het kindje dus nu eigenlijk de hele tijd gaan doen waar door de weeen goed op gang komen....

Hele dag verder krampen gehad.. maar helaas niets doorgezet.
    NU nergens meer last van.. dus het zal wel weer weeeeeeeeken duren.. bah!

Ik ben er vandaag wel effe zat van... Iedereen keer als je zo'n soort van valse start hebt, heb je toch weer hoop dat het eindelijk gaat doorzetten.... Heb zelfs gisterenmiddag nog ff gesext met mannetje! (op advies van de VK)...

Oh ja en heb het 3e homeopatische flesje er nog bij gekocht op advies van haar.. pulsatilla nog wat... heb dus nu 3 flesjes met korrels die ik echt elke 2 uur moet nemen... zij (de vk) heeft daar echt hele goede ervaringen mee... naja dan doen we dat maar he...

13. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Goedemorgen dames.

YEND en Marjand gefeliciteerd
    wou net buddy nieuws plaatsen maar zag dat tante het al had gedaan nou wat spannend hea vandaag weer een baby erbij wat zal het zijn een menneke of een meissie

14. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    jjeeeehh Marjan , you go girl !!!

15. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Kaatje dikke kknuuffff, zal niet makkelijk zijn ....

16. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    YES!!!!!!! Go Marjan!! Gefeli!!

Yend ook feli!!

verder niks bijgelezen sorry, iedereen sterkte en knuffs waar nodig en een fijne zaterdag! ben er vanavond wel weer es denk ik :)

17. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    morgen!
    Nog BIB en IB (= in bed ;))

@ Marjand zet hem op vandaag gefeliciteerd met je eigen verjaardag en alvast met de beeb haha
    @ silvia fijn dat je nu een datum hebt en tweelingen is een leuk sterrenbeeld!
    @ ingeltje knuffel voor kaatje en natuurlijk ook voor jou ...
    @ yend ook gefeliciteerd met je verjaardag! Kwarktaart zelf gemaakt, hmm... Waar woon je en wat wil je hebben voor kado ? ;)

18. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Zo, na een flinke jankbui ben ik er wel weer hoor.....was gewoon even zo teleurgesteld dat het niet spontaan op gang is gekomen en waarschijnlijk ook niet meer komt......ik had daar zo op gehoopt, gewoon samen die eerste weeën in de thuisomgeving opvangen en die ervaring om te kunnen zeggen: het is zover.....of mijn vliezen zijn gebroken en dan samen thuis rustig opvangen tot je naar het ziekenhuis gaat. Maar ja, nu lopen we waarschijnlijk maandag de hele dag in het ziekenhuis rond voordat de weeën beginnen. Althans, als de stand van zaken bij de bmm dan nog steeds zo is, want dan beginnen ze met pil inbrengen, zoiets als gellen......nou, dan kan het wel even duren. Maar goed, ik leg me er maar bij neer en wacht geduldig af ;);)

Even een foto spammen, en nee, ik ben niet strepenvrij, maar kan gewoon retoucheren met photoshop ;):D

19. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Alpenmama egt mega mooie foto;)
    En is idd zwaar balen als de boel niet zelf op gang komt en als er hulp aan te pas moet komen **KNUFFEL***

20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik wil graag een Stier als sterrenbeeld, heb daar altijd goeie klik mee! Hmm dan heb ik tot 21 of 22 mei dus.. dat ga ik niet redden denk ik. Dan zal het ook wel een Tweelingen worden!

Hier alles okee. Vandaag weer een betere dag dan gisteren. Wel een enorme boutnacht weer achter de rug. Slaap pas na 2 uur. Tot die tijd knelt steeds van alles af en tintelt alles en voelt verdoofd. Blegh.. dat was ik goed zat vannacht, was heel boos op alles en iedereen.. inclusief zoontjelief die liep te spoken vannacht.

Heb nota bene gestofzuigd en gedweild beneden, opgeruimd en keuken beetje gepoetst met de Franse slag.
    Het wordt nog wel wat met mij ;)

Deel Deze Pagina