Even een tip: er is niks 'het beste'. Bij de ene baby werkt dit, bij de andere dat. Je moet dit soort dingen gewoon even uitproberen! Er zijn moeders die zweren bij het ene zalfje, luiermerk, pijnmiddeltje en weer andere moeders kiezen totaal het andere. Net zoals niet álle baby's ingebakerd hoeven te worden, en je bij de ene baby gelijk moet komen als die huilt en bij de andere even laten huilen weer veel beter werkt. Gewoon proberen meis! Werkt het ene niet? Probeer je de andere! (vertrouw maar op jezelf, je doet het super!!)
Mooie foto Alpenmama!! Whoei, hier heeft het wandelen zijn vruchten afgeworpen. Of beter gezegd, mijn slijmprop. Superduperranzig zeg! Voelde halverwege het lopen een ontzettende druk, elke 5 minuten. Voel het hoofdje van de baby ook helemaal niet meer dus denk dat hij nu volledig is ingedaald Oh en we hebben voor een 3d televisie gekeken, Rein is verliefd!! Maar die krengen kosten nog makkelijk 2000 dus dat kan hij nog even op zijn buik schrijven. Maar het is wel heel erg gaaf!!
Hebben jullie dat ook dat je gewoon helemaal geen zin meer hebt om met mensen te bellen enzo? of dat mensen langs komen? Een vriendin belt al 2 dagen.. maar heb gewoon geen zin om weer een half uur aan de telefoon te zitten... en een andere vriendin belde al 2 x.. (waren we aan het douchen) die waarschijnlijk komen koffie drinken.. maar heb daar ook geen zin in...
Oh nee ik vind het nog wel gezellig. A.s. woensdag komt een vriendin ( vrouw van mijn neef ) met de kleine van 4 maandjes langs. Heb ik ook echt zin in. Lekker knuffelen
Ingeltje thnx voor de tip dan ga ik halen wat ik denk dat beste is Aszz waauuu geweldig weg met die ranzige slijmprop en kom op baby wwhhoooooeeeiiwww
Sterreke provincie Utrecht, en kado geld graag! Hahaha. Visite moest er niet aan denken einde van m'n zs! Belde niemand meer, kwam niet buiten en wilde niemand zien. Natas. Als t 1 niet werkt haal je t andere. Bij Dean werkt infacol super. Alpenmama, ik begrijp dat je baalt hiervan, zo vind ik het best jammer dat ik de 40 wkn niet gehaald heb. Hoe zwaar het zwangeren ook was, ik zou t nooit meer mee maken... *doet nog ff wat baby-dansjes op muziek van the baseballs!!!*
YenD ik dans met je mee Ga straks ff charlotte voeden dan in de wagen de hond uit laten en daarna naar de drogist haha wat een geregel nu he met zown kleine moet alles precies plannen moet er nog wel aan wennen maar gaat me steeds beter af ga togh de infacol proberen
Ik heb ook wel wat met stieren, mijn vriendje is dinsdag jarig en hondje is er ook een... maar 2 stieren in huis en 1 steenbok, daar mag wel eens wat anders bij maar ja dan moet ik nog wel even geduld hebben want dan komt de beeb zeker pas over een week... Maarre dat stofzuigen enzo... klinkt dat niet als enorme nesteldrang?
Woehoe Aszz gefeliciteerd met je slijmprop! Die heb ik hier nog niet gezien hoor Alpenmama wat een megamooie foto! Ik durf niet hoor met blote buik... maar ik heb (nog) geen streepjes jippie!! Alleen 2 spataderachtige dingetjes... maar die zijn klein... YenD ik kom eraan! Natasch succes met de expeditie! Jammer de bammer nog geen nieuws van Marjand dus.... ga ik nog maar even borduren (mijn nieuwste zwangere keuenhobby )
Haai.. Hier helaas nog BIB.. Heb er wel een nacht ziekenhuis opzitten, gisteravond rond de klok van half 9 begonnen de krampen, ze werden pijnlijker en kwamen steeds regelmatiger! Om half 12 gebeld met het ziekenhuis en we moesten komen, daar aangekomen aan de CTG en was flink weeenactiviteit, maar na 20 min werd het rustig Uiteindelijk moest ik blijven en heb een slaappil gehad, vriendlief moest in zijn uppie naar huis! Vanmorgen weer aan de CTG, nog steeds lichte weeenactiviteit maar veel te onregelmatig.. Ik mocht kiezen: of naar huis en afwachten of daar blijven.. Nou dan ga ik liever naar mijn gezinnetje! Dus ja..al met al drukke avond/nacht voor noppes! Ontsluiting was een ruime 3cm... Moet nu wel bij de eerste echte wee direct contact opnemen! @ marjan: succes!! @ Jarige: Happy B-day!
Hé meiden, Hè hè, eindelijk weer ff tijd om bij te lezen.. Alleen nu nog kijken of m'n geheugen me niet in de steek laat : YenD GEFELICITEERD met je verjaardag!!! Marjand jij dubbel GEFELICITEERD!! hoop dat de bevalling snel op gang komt en dat je vandaag je mooiste kado ooit krijgt!! Het is je zo gegund!!!!!!!!!!!! Cygnet fijn dat het de goeie kant op gaat met POM.. en dat julie misschien van de week al naar huis mogen.. Leef echt met jullie mee... Kaatje.. weet niet zo goed wat ik moet schrijven... leven is zo dubbel.. hele dikke knuff en denk aan jullie.. Alpenmama.. hoop ook echt dat het vandaag of morgen nog spontaan bij jou gaat beginnen.. ben druk aan het duimen (als ik niet typ op de computer tenminste..) ------------------------------ Hier gaat alles z'n gangetje.. Niek is alweer een weekje oud en tijd vliegt voorbij.. En wat is het toch relaxed een 2e kindje.. Was ik bij Mick nog super onzeker over alles en super onhandig, zo gemakkelijk gaat het nu.. scheelt ook wel dat het een heel zoet kindje is.. Ben gister zelfs al een heel stuk wezen wandelen en ga zo weer lekker naar buiten.. Mick is ech zo trots op z'n broertje en wil de hele dag alleen maar knuffelen en kussies geven.. nog niet jaloers, dus hoop dat het zo blijft.. Ga nog ff lekker fotootjes op hyves zetten van m'n mannen en kom straks nog ff kijken of Marjand al bevallen is..
@Deedtje.. jeetje meis, wel spannend hoor.. en natuurlijk balen dat het na 20 minuten stopte.. maar het is dus al wel flink aan het rommelen, dus wie weet zet het wel heel snel door!!