Echt veel mensen die het in augustus koud hebben gehad ... Allemaal mei mama's papa's broers zussen .. Hier maarliefst 9 verjaardag in de maand mei en ons meisje er bij maakt 10 ..
Jeetje het is toch niet best.. Staat een sms op me telefoon, ik roep keihard YES HET IS ER.. is het me zus die onderweg is hierheen hahahaha...
Hihihihi.. wel een goed teken hoor, dat ze niet smst! Die heeft het keidruk denk ik! Maar het duurt wel lang.. ik mag hopen voor haar dat kleintje er echt al is.. Die verjaardagsvisite staat vanavond voor een dichte deur whahaha
Hallo allemaal! Hoe is het hier? Ik heb het nog niet op kunnen brengen om terug te lezen. Zie wel dat er weer een hoop baby's geboren zijn. PROFICIAT ALLEMAAL!!! ego: omdat ik mijn verhaal kwijt moet Ik heb een hectische maar mooi week achter de rug. Wel een beetje een rare week moet ik eerlijk bekennen. Ik ben vrijdag vrij onverwacht (vond ik zelf)met 38 wkn bevallen van Tim. Donderdagnacht om 01:30u dacht ik dat ik in bed had geplast! Ik maakte mijn vriend wakker omdat ik het vermoeden had dat het ook iets anders kon zijn. Daarna kreeg ik vrij snel weeen. Behoorlijk heftig maar helaas om de 10 min. 's ochtends de vk gebeld. ze zei dat ze pas om 13u 's langs zou komen:x! Vond ik niet leuk. Maar gelukkig belde ze op om eerder langs te komen. Om 11u was ze er. Ze zag meteen dat ik heftige weeen had maar ze kwamen nog steeds om de 10 min. Ze kon ook niet toucheren omdat de vliezen al gescheurd waren. Ze vertrok weer... als de weeen om de 5 min kwamen moest ik bellen. pffff. Ik kon niks binnen houden, had vanaf 01:30 niet meer geslapen...en de weeen waren heeeeel pijnlijk! Om 15u belde ze weer op om te vragen of er al verandering in zat, nope! ze had contact gehad met de Gynaecoloog in het ZH. Ze stelde voor om pijnbestrijding te geven omdat ik al zo lang bezig was. Ik stemde meteen in. en we zijn naar het zh gereden. Dat duurt 15min en in die 15 min heb ik 4 weeen gehad. Alsof ik alles in 1 keer los liet. eenmaal binnen ging het sneller. Na een spuit in mijn kont gehad te hebben werd ik ontspannender tussen de weeen door. Ik had binnen 4u 9 cm ontsluiting en daarna nog 66min persen met behulp van weeenopwekkers en toen is om 20:31u onze Tim geboren! 50cm, 3220gr! Een prachtzoon! Ik geniet volop van mijn lieve zoon en geweldige vriend. Ik heb alleen in het begin last gehad van het feit dat ik mijn buik kwijt was. Ik miste het gevoel van een baby in mijn buik heel erg. Het was allemaal zo onwerkelijk. Misschien omdat Tim iets vroeger is geboren dan gepland?! Is dit herkenbaar voor iemand van jullie. Ik vond het heel oneerlijk tegenover Tim. Maar gelukkig is dat gevoel nu weg en kan ik echt gaan genieten. Al wennen die slapenloze nachten denk ik niet snel! Sorry voor mijn lange ego verhaal maar ik wilde het echt even kwijt!! Bedankt voor jullie luisterend oor/oog!
hai, bedankt voor je tip. sinds vanmiddag eindelijk iets meer druk van de ketel.. moet nu wel iets in mn bh doen tegen lekken. ik zal het morgen eens overleggen met de kraam. zei zegt nl 15 min ene en dan eraf halen en ze andere nog wil dan die. vienne had 2e en 3e nacht ook veel last van krampen.doordat borstvoeding goed op gang kwam en zei ook meteen bijna elke voeding vanaf begin dronk, is de ontlasting snel veranderd en dat doet dus pijn.. ik heb d'r vandaag bovenop me gelegd om te voeden. dan verslikt ze zich niet en drinkt ze wat langzamer. eerste keer deze wk dat ze in de avond wat meer slaapt. jij succes en ik laat wel weer weten hoe het hier verder gaat.
@Queen.. jeetje, dat klinkt als een heftige bevalling.. en je hoeft echt geen sorry te zeggen hoor.. En ik moest ook ff wennen dat er geen getrappel in m'n buik was.. betrapte mezelf er af en toe op dat ik met m'n hand op m'n buik ging liggen en normaal kreeg ik dan meteen een schop en nu niet.. moest ik echt ff aan wennen.. en die slapeloze nachten.. geloof me, ze gaan een keer over hahaha..
Dank je! Doet me wel goed dat ik niet de enige ben... Nog proficiat met je zoon! Zie dat je een dag na mij bent bevallen. Hoe doet ie het?
Oh ik moet er van tussen...de plicht roept! misschien tot morgen.. fijne avond allemaal! en een goede nachtrust!
@ Queen: van harte met Tim Ik zal die buik juist helemaal niet missen, en dat getrappel ook niet! Klinkt misschien wat ondankbaar, maar ben die beuken die ik krijg echt zat! De beeb doet me zeer! Hier weer helemaal rustig nu....echt zoooo irritant! Heb vanmiddag nog wel ff 2 uurtjes geslapen, @ as: ik word woensdag ingeleid, niet maandag! D.m.v. vliezen breken en aan het infuus, gel is gelukkig niet meer nodig! Ik hoop nog zo dat het toch voor woensdag uit zichzelf begint!
Ben helemaal blij met deze goeie dag! Vrijwel geen pijn, geen klachten. Heerlijk, zo kan ik er weer even tegen aan! Hier nog 0,0 teken van een baby. Ik denk dat ik echt als laatste ga!
Ik vind het zo erg... maar ik zit meer te wachten tot mijn zwangerschap eindigt, dan dat ik uitkijk naar de baby Het is natuurlijk heerlijk.. zo'n 2e kindje, maar heb zoveel last gehad de laatste weken, dat ik echt opgelucht ben als hij eruit mag komen. Ik heb nog helemaal niet gedacht aan hoe het nou strakjes is! Heb er gewoon geen ruimte voor in mijn hoofd?!
Oh ik heb zoooo'n zin in de baby. Lekker knuffelen, voeden, slapen. Heerlijk. Daar kan ik op dit moment alleen maar aan denken
Nee, ik heb me inmiddels zó ingesteld op de 40 weken dat ik niet eens kan denken aan hoe het zal zijn.
Heb ook het gevoel een beetje alsof ze het heel zwaar heeft ... Maar ik heb toen ook pas na een paar uur gesmst hoor... eerst uitgeslapen in ZKH en toen naar huis en daar dacht ik pas weer aan mijn telefoon. Uren later.. dus kan allemaal gewoon goed gaan hoor!
Ja dat snap ik.. Mischien dat ik dalijk toch even sms, al is het tegen me principes in. Hoop zo dat ze het niet 'te' zwaar heeft.. vanmorgen om 9 uur gesmst, en niks terug gehad(wat logisch is) .. Pfff, wat kan je over een mensje in zitten zeg.
nog geen nieuws van Marjan??? ben zo benieuwd of het een jochie of meissie is Heb weer niet bijgelezen....