Wij zijn natuurlijk verwend met snelle bevallingen en snelle updates. Toen ik van Nathan beviel had ik echt andere dingen aan mijn kop. Heb wel laten weten dat mijn vliezen gebroken waren, maar niet dat we naar het ziekenhuis gingen omdat het te lang duurde. Ook niet dat ik nog even moest slapen. Volgens mij heb ik pas na 48 uur een sms gestuurd dat Nathan geboren was en alles oké was. Ik had er echt totaal niet aan gedacht, terwijl ik toen ook al een actieve mee schrijver was.
Goed gedaan Mars, ik ben ook te nieuwsgierig ik ben wel 2 uur na m'n bevalling aan het sms'en geslagen met vrienden e.d.
Ik was vrij snel alweer online, faith lag in dr bakje heerlijk te maffen, en ik had zoveel aderaline. Moest het gewoon er uit gooien.. Vind nog steeds dat ik een super bevalling heb gehad.. Vergeleken de tijd ervoor. Heb tot de 6 cm tussen door nog gedoezeld..
Me pap vertelde, dat ie toen ik hem belde dat ze er was. Bij iemand in de caravan zat, waar behoorlijk wat mensen aanwezig waren.. De telefoon op de luidspreker had en iedereen kon horen dat ik in tranen vertelde dat ze zo mooi was (niet dat ze er was) nee dat ze zo mooi was hahaha...
Wij hebben toen Nathan om 23 uur geboren was de opa's en oma's gebeld. Daarna genietengenietengenieten. En de volgende ochtend de rest van de wereld
Oh ik vond het zo stom, elke ochtend als Jacob kwam dacht ik oh gelukkig wel in ze blouse en spijkerbroek . Toen het eenmaal los was en ik hem belde van kom je ??? Komt ie binnen in een trainingsbroek en slobbertrui mwuwhhaha, Heb m vervloekt .. Meneer was op van de zenuwen en kotste de longen uit ze lijf, en ik riep maar ik sta hier G(*&@(*#@*(@& te puffen en jij staat te kotsen.. STOP DAARMEE NU, ANDERS GA JE MAAR WEER WEG .. Leuk hoe ene mens kan reageren..
En ik weet nog dat een zuster me over me heupen aaide je doet het goed je doet het goed.. BLIJF VAN ME AFFFFF!!!!!!!!!!!!! *gniffel * gniffel* Tussen de persweeen door: Mag ik op de baarkruk?? Ja dat mag maar als het hoofdje staat moet je terug op bed! Nee laat maar .. Elke perswee weer lol.
Was dat ??? Baarkruk lijkt bij een tweede wel te mogen, maar bij een eerste zijn ze bang voor totale uitscheuring..
Hehehehe, ik weet nog dat er na een uur persen een gyn. met vacuüm en tang de hoek om kwam. Ik zei WEGWEZEN!!! En binnen 2 minuten was hij er En dat zonder persweeën.
Dan kan het ineens snel gaan.. Zonder persweeen?? Man de eerste twee keer persen deed ik ook zonder persweeen (ff oefenen) Nou vond het niks, dan had ik liever de echten!!
baarschelp kun je op bed leggen zelfde idee als baarkruk alleen bij schelp en het dus een schelp vorm haha
Ja ik kreeg geen persweeën Ondanks weeopwekkers. Heb 3 uur met volledige ontsluiting zitten wachten op persweeën ( pufpufpuf ) en uiteindelijk besloten te gaan persen zonder. Ik deed net of ik een flinke keutel moest draaien en in iets meer dan een uur was hij er
Mijn zus wilde ook graag op de baarkruk bevallen , ik heb haar maanden voor gek verklaard omdat ik dacht dat ze een BARkruk bedoelde.......
spannend van marjan. Ik kom straks wel weer kijken, maar mike is heel er aan het mopperen, ga dus even met hem knuffelen Sorry als ik wat vergeet.