whahahahaha ik eruit en jij erin..... ik woon nu 5 en half jaar hier in het oosten kom zelf oorspronkelijk uit oss...maar de laatste jaren woonde ik met mijn toenmalige vriend in uje...eindigde in drama dus helemaal geemigreerd naar het oosten hihihihihi....
Goedemorgen allemaal! Hier een goede nacht gehad.... wonderbaarlijk! Half 12 naar bed... om 2 uur wakker om te plassen... om 7 uur wakker door dochterlief die bij ons kwam en meteen even plassen... en daarna samen met dochterlief in ons bed tot half 10 geslapen!!!! Heerlijk! Zij had het nodig en mama ook... haha! Kijk als het nou zo gaat elke nacht dan teken ik daar wel voor....
Ik heb het inmiddels nu gelezen.. haha... Vervelend! hopelijk komt de bevalling natuurlijk nog snel bij je op gang....
Tante Mars, Ik kan me zo pissig maken om zulk soort mensen he.... wie denken ze wel niet dat ze zijn.. het is toch notabene wel even JULLIE kind! Dus ik zou er gewoon dikke dikke schijt aan hebben wat zij wel niet willen allemaal en gewoon doen wat jullie willen.. follow your heart girl!
Ben er ook helemaal klaar mee, Ze blijft lekker in de wagen liggen donderdag, en ze mogen kijken niet aankomen.. Wel willen we graag dat Faith met haar oma's moederen opa's moeder op de foto komt, want die lopen al in de 90. Zodat dat plaatje in ieder geval vast is gelegd.. Daarna gaat ze lekker de wagen in, en zijn ze het er niet mee eens. dan bel ik mijn moeder die mij en Faith daar dan weg haalt. Ben helemaal klaar met die mensen.. Kom op zeg!! MIJN KIND MIJN REGELS PUNT!
woops ik was nog aan het babbelen op het andere deel hahahah goeiemorgen meiden! Ik ben niet flink geweest.... Gisteren om 21u gekolfd, zodat ik om 24u nog eens kon kolven, maar ben in slaap gevallen.... tot 6u deze morgen! Ariadne heeft gewoonweg doorgeslapen!!! Heel goed voor mijn fitheid, nefast voor mijn bv natuurlijk.....
Zo deze schone slaapster is weer wakker...ik dacht doe nog ff lekker mijn ogen dicht...Nou das gelukt. Heb veel krampen in mijn buik, maar geloof niet dat er iets echts gaande is. Daarbij komt ik mag vandaag echt niet bevallen, want erik heeft geen mobiel mee. Die is hij vergeten vandaag. Morgen dan maar doen.... @Ingeltje: Ja officieel wipkip AF! We hebben wel onwijs gelachen gisteren we lijken wel een stel groentjes. Het moet er zoooo dom uit zien. Maar doet zo'n AU! Ik ben er klaar mee.
Wij hadden gisterenavond sex ook nog overwogen.. maar toen ik eenmaal in bed lag had ik er echt geeeeeen puf voor... als ik er aan dacht viel ik al in slaap.. hahaha! Dus helaas voor mannetjelief!