Whahaha!! Vreemd is dat toch.. ik heb juist 5 uren lang de persweeën moeten tegenhouden, mijn hele lijf zei: PERS!! en dat mocht dus niet... waaaaahh
whooww charlotte is al vanaf 16uur wakker nog nooit nmeegemaakt dat ze zo lang wakker is. gebruik vanaf 17 uur ookde infacol hahaha wat zit daarin voor stof
Oh nog even een oproepje. Kennis is haar hondje kwijt Tijdens een wandeling er tussen uit gepiept. Wellicht mensen die er in de buurt wonen en extra willen opletten? Hondje is super lief en benaderbaar! http://img.photobucket.com/albums/v680/nqn_nl/cady.jpg?t=1273877650
Deedtje, hoezo gaan ze je eigenlijk inleiden woensdag? heb ik dat gemist? wel fijn dat je nu zeker weet dat je dan je baby in armen kan houden en niet nog 2 weken over tijd gaat....
Ik ben dood ongelukkig , Ben Faith al vanaf half 8 af en aan aan het voeden, maar elke keer heb ze nog steeds honger. Net weer aan de kolf gehangen maar er komt gewoon niet meer dan 10cc per borst uit.. En mevrouwtje blijft maar huilen. Was gewoon in staat om meteen over te stappen op fles voeding, maar ik wil zoooo graag verder met Borstvoeding. Maar het is net of ze niet genoeg krijgt. Met hubbie gepraat onder het janken (van mezelf) , en die zegt ga dan gewoon kolven, tot het weer helemaal op gang komt.. Ik heb heel de dag om de 2 uur gekolft zodat het een beetje gestimuleerd word. Maar er is over de hele dag maar 70c uitgekomen.. Heb Faith net de fles gegeven met die 70 cc. Maar de laatste twee nachten wil ze rond 4 uur ook tiet hebben, dus ik bied haar aan maar dan drinkt ze gewoon niet. Ze hapt wel maar drinken homaar, dus heb gister en vannacht ook het gekolfde voeding gegeven.. Maar volgende week moet ik weer naar school, en ik heb totaal geen buffer voor dr. Dus hubbie zou haar dan niet kunnen voeden.. Ja dat is onmogelijk.. Wat moet ik doen??
Hier een heerlijk knulletje.. super zoet, huilt alleen wanneer ie honger heeft.. verder tot nu toe nog geen krampjes gehad, dus hoopt dat dat zo blijft.. is ons 2e zoontje, dus merk dat ik een stuk relaxter ben dit keer.. en tijd vliegt voorbij hè, alweer 1 week oud..
Mars, kolfen is niet te vergelijken met live drinken! En als ik jou was zou ik gewoon doorgaan met aanleggen. En morgen ( of maandag ) een lactatiekundige bellen. Wellicht heeft zij nog tips.
ik zou ook blijven aanleggen Tante ...............misschien heeft Faith een regeldagje en gaat het morgen een heel stuk beter.. en als je volgende week niet genoeg voeding hebt , kun je altijd sam sam doen , heb ik ook een hele tijd gedaan ......Als je er niet mee wilt stoppen , zeker nog niet doen .. Volgende week alweer naar sc\hool ,das alsnel ...
hhahaahhahhaha , ja en ik kwam daarachter doordat ik de verloskundige praktijk aan het kijken was en daar lieten ze er een zien ..ik heb nooit tegen mijn zus verteld dat ik het zo verkeerd begrepen had ...
tante mars: Mischien dat je op borstvoeding.com kan kijken. Is een fijne site. Mike had net ook dat hij maar bleef vragen om drinken, dus vanaf half 8 tot net heeft hij elk half uur aan de borst gehangen. Nu ligt hij eindelijk te slapen.
Ja moet 17 juni examen doen, ben nog niet toe aan school.Maar als ik me diploma wil halen moet ik wel.. Al denk ik dat er wel wat te regelen valt.. Maar goed... Dan ga ik gewoon verder met aanleggen, morgen maak ik maar een bed dag, zodra ze wil drinken leg ik aan. Zie dan wel wat ze doet.. Het gaat eigenlijk al dagen zo, dat ze zo huilt en ik het gevoel heb dat ze gewoon niet genoeg krijgt.. Vooral omdat als ik kolf er maar zo weinig uit komt. Maar je ziet dr groeien.. Snap ook niet waarom die rot wijkverpleegkundige nog niet is geweest..
Je kan ook naar het weeguurtje bij je CB hé! En als ik jou was zou ik maandag even contact opnemen met een lacatiekundige.
He meiden! Nog geen babynieuws van Marjan? Heb niet terug gelezen. Vanmiddag is schoonfamilie aangekomen en zijn nu net thuis. Ben direct in bad gedoken, hele dag al wat pijn. Vooral die messteken, maar ook wat in de rug en onderin de buik. Er gebeurt in ieder geval wat, das zeker. Misschien nog laatste stukkie indalen? Zou mooi zijn als er iets meer vordering is, des te sneller gaat het met inleiden. Bijvoorbeeld als de boel nog even flink verweekt ofzo......we zullen zien!
Sterkte Tante, vervelend als je niet weet hoeveel ze precies binnen krijgt Ben ook erg benieuwd naar Marjan, vind het niks voor haar om niets te laten weten namelijk... We wachten af! Ik ga de kleine man badderen en dan lekker naar bed, hopen op een betere nacht Maar ik mag morgenochtend lekker blijven liggen, dus komt goed Liefs XXX
Maar ik kan me ook voorstellen dat je als je druk bezig bent niet ZP op de hoogte gaat houden van de vorderingen.... Tenminste ik denk niet dat ik daar aan denk..........
Aszz mijn smoeder vertelde vanavond dat zij de avond voor de bevalling ineens allemaal vocht ging vasthouden. Zo uit het niets.....volgende dag is mijn man geboren en dat was bij haar smoeder net zo gegaan.......wie weet!?
************BUDDY NIEUWS MARJAN *********** Na een vreselijke bevalling, van 17 uur. Hebben we onze Prachtige Koen in onze armen 54 cm en 4420 gram,Net over half 7 geboren, Tang verlossing in het zh. Helemaal op ************* EINDE NIEUWS ************