Marjan: Gefeliciteerd met Koen. Rust maar lekker uit en ga eerst maar genieten van de kleine. Het zat je allemaal niet mee. Dikke knuffel.
Lieve Marjan en man, van harte gefeliciteerd met jullie mooie Koen!!! Geniet van hem en kom lekker bij.......
Stond ook echt ff te kijken van het gewicht.. Vorige week werd ie rond de 6,5 pond geschat.. Dit is toch echt nog net geen 9 pond..
Wow wat een bink! Marjan en hubbie, onwijs gefeliciteerd met jullie kanjer! Geniet ervan en laat je lekker vertroetelen, je hebt het meer dan verdient kanjer!
MARJAN &MAN, GEFELICITEERD MET KOEN!!! Wat een flinke man zeg!!! Rust lekker uit, en laat je verwennen door je hubs liefs kimonootje
Marjan, Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon koen! Ga er lekker van genieten! Het is je zo gegund
ja bijna nooit is niet nooit idd je hebt helemaal gelijk meid. Paar vrieninne van mij hebben vaccum verlossing gehad weet dat dat ook geen pretje was maar ik heb egt geen idee wat het beste is voor zover je het 't beste kunt noemen
@ hier, alles gaat langzaam aan zijn gangetje ben ontzettend moe, gezien dat beide meiden veel aandacht vragen om de beurt. Neem momenteel echt dan de slaap/rust momenten. Probeer snel weer voll. Online te zijn. Lees overigens wel trouw mee, en zal proberen op iedereen te reageren. Slaap lekker dames!
Ik denk dat geen enkele kunstverlossing, fijn is.. Ik weet ook dat vaccuum erg pijnlijk kan wezen, me zus heb het bij de eerste gehad.. Was echt vaccuum knie op de rand van het bed en trekken maar.. IELL!!! Ben blij dat Marjan het achter de rug had, toch mijn zorg eerder vanavond niets voor niets geweest..
Proficiat met jullie zoon Koen, en wat is iegroot...gewoon 2 kg zwaarder als Marit. Rust maar lekker uit .....