Mei 2010 Mama's Deel 7!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama Mars, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Met stroop?;)

2. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    ja lekker likken joh! :p

3. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Jummie Jummie,

Oh er was net iemand hier & :

FAITH IS GESLAAGD VOOR DE HOORTEST *glim*

4. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    hahhahhaha , wat kun je het weer lekker formuleren !!

5. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    wanneer is d'r diploma uitreiking?

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    jjeeeeehhh is toch altijd weer spannend ......Marit is er ook voor geslaagd ..Ik weet nog bij Thijme was het spannend , tot 2x toe kwam hij er niet doorheen , hij had hele kleine oortjes ( was ik nu ook weer bang voor ...) zijn ze uiteindelijk van het doveninstituut gekomen en met een ander testapparaat en toen ging het gelukkig wel goed ...alleen oost-indisch doof is ie af en toe wel .....maar dat zal ie wel van mij hebben ..

7. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    26 juni

8. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36

Dit was Faith dr tweede keer ook, en ze zei indd dat als zeniet slaagd ze de volgende keer komen met van die plakkers voor op het voorhoofd en achter in de nek zodat t via de hersens gaat..

Vrijdag paste dat dingetje ook niet goed in dr oortjes, wij hadden het id dat ze tegen de achterkant aan het meten was.. Maar nu was ze zelf ook wat rustiger, dus Heerlik :D weer een zorg minder..

9. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    oss is inderdaad bleehhhhhh zou ook nooit terug willen.maar fam en vrienden wonen daar dus kom er nog wel vaak...eveneens ken ik mensen in berghem heesh en uje natuurlijk hihihihi

10. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36

Sorry, kan niks aan doen :)

11. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    ik hoor:

Knetter de Knetter de Knetter de Knetter de Knetter,, en er achter aan Ahhhh.. Zal vast een opluchting wezen haha

12. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

hahaha ik zal ff kijken of ik dan al bevallen ben.....anders kom ik natuurlijk ook :D (grapjas!)

13. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    idd een zorg minder ...Bij Thijmewas toen wel een oortje geslaagd en toen had ik al wel zoiets , stel dat er iets is dan doet iig 1 oortje het , maar toen ze met die andere test kwamen ,idd plakkers op hoofd en in de nek en over de oren een soort gehoorschelp en toen was het zo duidelijk dat het oortje toch goed werkte ..

14. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    ja is de poepdoos weer bezig?

15. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Niet zo'n beetje ook, vannacht moest ik er uit *YEAH* 4 uur kwam ze voor 7 minuten tiet, en geslapen tot kwart over 9 :) ..

Marion, indd wij hadden ook zoiets van als 1 oortje maar werkt. Dan kan ze je toch verstaan..
    Lijk me wel raar om te zien zoveel plakkers op t koppie en die stomme dingen om de oren..

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik ben hier aan het 'genieten' van wat lekkere voorweeën. Het is zo jammer dat je gewoon weet dat het weer weg zal zakken. Het voelt namelijk best goed, lekker rommelen, kom maar op.
    Maar telkens weer die teleurstelling als het weer weggaat.
    Jammerdebammer is dat toch.

17. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Hier ook al onder douche gesprongen door dat mijn buik zo'n pijn doet onderin...Maar goed dat heb ik ook al zo vaak gehad nu dus....zal wel weer niks wezen.

Jammer he inge?!

18. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ja.. pfff het is zo vervelend dat je gewoon niet wéét wanneer het begint. Volgens mij hadden we het in september 2008 toen over een zwaailicht op je hoofd, zodat je tenminste zeker weet wanneer het echt begint hahha.
    Vorige keer begon het bij mij al vroeg en mijn ouders moesten vanuit Groningen komen, met caravan en die nog op de camping zetten. Dan wil je ze wel op tijd kunnen inseinen...

Deze keer rijden ze zonder caravan, dus nu zijn ze er wel in 2 uurtjes, dat scheelt.

Mijn moeder is trouwens bij de bevalling, net als vorige keer. Mijn vader zal nu op Julian gaan passen.

19. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    spannend inge...hier wil ik alleen erik bij de bevalling hebben. Geen moeders, zussen of vriendinnen...Gewoon erik en ik die dit klusje ff gaan klaren

20. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Hoi!

Even snel een berichtje voordat ik gezellig met manlief ga lunchen.

Er is niets veranderd :( als er spontaan niks komt, krijg ik vrijdag infuusje met weeënopwekkers, maar heel licht om te kijken hoe lichaam reageert en hoe baby het doet. Ik moet dan minimaal drie weeën hebben voor ze me eraf halen. Dan weer naar huis en gebeurt er dan nog niks, gaan ze waarschijnlijk maandag inleiden.....

Later!!!!

Deel Deze Pagina