Mei 2010 Mama's Deel 7!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama Mars, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Hier is het zonnetje er ook weer
    echt raar weer.

2. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Ik houd trouwens ook ineens sinds een paar dagen vocht vast... heel irritant kan amper een vuist maken met mijn handen! :( Raar hoor, dat dit ineens komt opzetten, dacht dat het me bespaard zou blijven ;)

3. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Ik zeg: 't is weer om te bevallen! Wat jij Aszz? :p

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Jep, ik heb het ook al tegen de baby gezegd :p
    Ik heb eergisteren mijn trouwring al afgedaan omdat ik wat vocht vast houdt.

5. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    nou kom op dan babies. Laat jullie mama's zien dat jullie ook van de zon houden en kom ERUIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

6. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Hoi! Even een berichtje uit het ziekenhuis. Ik heb vanochtend een tablet ingebracht gekregen. Net weer ctg gehad en heb zo rond de 5 a 7 minuten wat lichte 'weeën'. Voel er maar een heel klein beetje van. Mag nu even weer uurtje rusten en dan weer ctg en kijken of er al meer verweekt is of ontsluiting. Dan waarschijnlijk tweede tablet. Gaat allemaal super ontspannen en lig nu lekker even op mijn bed. Heb een kamer alleen, dus kan lekker mijn gang gaan.
    Liefs Alpenmama!

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oh Alpenmama dat is lekker!
    Hoop dat het zo direct los gaat en je zsm je baby in je armen hebt.

8. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Hoi Alpenmama! Fijn dat je je op je gemak voelt enzo... we duimen dat er straks vordering is! Zet hem op!

9. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Spannend alpenmama!

Heel veel succes vandaag!

10. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Tink,
    Heb het boek van Sonja er nog niet bij, maar vandaag ontbijt all bran cornflakes met magere melk, en als lunch 3 knackebrod met filet americain, straks ff appeltje en vanavond maaltijdsalade, dus doe een beetje sonja stijl, maar dan met de producten die ik ff voo rhanden heb, want moet nog ff te boodschappen! hihi

11. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

En een beetje vol te houden? Klinkt prima toch je menu :) Hier gaat het goed, moet zeggen dat ik de avonden altijd het moeilijkst vind :) Maar ach, ik weet dat ik het kan dus even doorbijten!

Alpenmama: Blij dat je er zo relaxed onder bent, dat scheelt al een hele hoop! Succes, hoop dat het snel doorzet!

Ik vind het wel bizar trouwens, de 'werelden' op dit forum liggen zo ver van elkaar af :D De één is hoogzwanger en het spuugzat, heeft trek in gekke dingen en houdt vocht vast, de ander wordt op dit moment ingeleidt, weer een ander ligt bij te komen van een bevalling in het ziekenhuis, en weer een ander is alweer alleen thuis met de baby en maakt zich druk om Sonja Bakker, en verheugd zich op de eerste stapavond :D Dat maakt het forum juist leuk, maar ik hoop toch dat we snel allemaal mama zijn :)

12. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    spannend Alpenmama !!!

Net Met MArit wezen wegen , ze was nu 2610 , 200 gr boven het geboortegewicht ................

13. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Meid je hebt het al fantastisch gedaan! Jij hebt de afgelopen weken voor je kindje(s) gekozen en nu moet je echt weer aan jezelf denken. Supermama!

14. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    vind ik ook Yes !!!! Je hebt het super gedaan hoor !! En idd wordt het ook weer tijd voor jezelf .........en Dean komt niks tekort

15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    #1015 Ingeltje, 17 mei 2010
    Laatst bewerkt: 17 mei 2010
    Oh dat is een goeie!! Ik heb ook nog heel lang ingevroren melk gegeven. Ingevroren in van die BVzakjes, maar ook een heleboel in ijsklontjeszakjes, daar heeft ie nog een hele tijd fles van gehad en pap (en zelfs nog een pannenkoek!)

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Behalve de BIB-mama's.. die hebben zeeën van tijd ;););) pfff zucht :p

17. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Wauw.. en die banner van je.. 42 weken.. Wat een bikkel, doorzetter heeft dit kindje als mama! Toi toi toi!

18. Aszz

Aszz Niet meer actief

Inderdaad :p Ik vind vandaag echt een r*k dag. Ben helemaal kapot, pijn in mijn kop en de baby is veelte rustig.
    Zal blij zijn als ik vanavond naar bed kan.

Wat gaan we eten dames?
    Wij hutspot met een speklappieeeee :D:D

19. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hier heeeeeeeeeeerlijk geslapen van 12-15 en nu snel eten koken, zodat ik nog een uur in bad kan dobberen met een lekker boek. Lang leve de vakantie eeehhh het verlof!

20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hier krieltjes met kruiden geroerbakt, broccoli met mama's sausje en een vleesje :D

Deel Deze Pagina