Mooie foto's marjan Zag ook nog foto's voorbij komen van andere schattige kinderen. In een lief jurkje enz Alpenmama. Spannend ben benieuwd. Maar ik ga slapen. Buurvrouw is geweest en die is nogal druk. HEb gewoon hoofdpijn gekregen. SLaap lekker allemaal BEn benieuwd of er morgen nieuws is van alpenmama en mama2010
Goedemorgen! Wat heb ik een heerlijke nacht gehad! Vera heef van 0.00uur geslapen tot nu! Ze ligt nu aan de borst, maar wat kun je daar van opknappen! Zelfs mijn borsten staan nu niet zo erg op knappen. Ben enorm benieuwd wie mijn laatste 2 kraamdagen komt doen. Nog 2 uurtjes, dan zie ik het...... En alpenmama en mama2010, hopelijk genieten jullie van jullie Beebs!
****BUDDY NIEUWS*** Mama2010 is gisteravond om 22.22 uur bevallen van een dochter genaamd Cherell. Bevalling was redelijk zwaar ivm sterrekijkertje en haar schoudertje zat vast. Mama en dochter moesten een nachtje in het ziekenhuis blijven.. Cherell weegt 4130 gram Mama2010 nogmaals van harte met jullie dochter en zusje! Lekker gaan genieten...voorpiepert
gefeliciteerd met Cherell!!!! loran wat een heerlijkheid zo lang slapen. Dean kwam netjes om de 3 uur, alleen is nu vanaf 5 uur al aan het piepen. Maar mag hem nix meer geven van cb. tot half 7 heeft hij nog geslapen, nu ligt hij m'n pink aan te vallen. Van alpenmama nog nix gehoord. Ik vermoed dat ze aan t bevallen is.
Oh Wow!!! Marjand, wat een siupermooi mannetje. Ik heb nog niet helemaal terug kunnen lezen maar zag zo snel al wel heel wat babynieuws voorbij komen!! Alpenmama eindelijk bezig!!!Gefeliciteerd allemaal! Heb een ego bericht maar hoop dat er iemand even een positieve ervating heeft ben wat moedeloos. Mijn bekken gaat weer heel veel slechter (komt dus neer op alle dagen op bed liggen) dus was blij dat gister eindelijk de datum (ben al 17 weken min of meer uitgeschakeld) was dat de gyn ging kijken of ik evt. in te leiden ben. Wat denk je? Ondanks voor- en oefenweeeen bmm-mond nog helemaal gesloten en naar achteren. Ik had eerst iedere dag hoop dat het vandaag 'de dag' zou kunnen zijn en moet nu wachten met de mededeling dat het nog wel 3 weken kan duren...ja ik weet wel dat dat uiteindelijk een slok op een borrel is maar pffff, ben zo toe aan einde. Heeft iemand enig idee hoe lang het duurt meestal voordat je bmm verweekt en open gaat staan ik bedoel kan het ook ineens toch nog snel gaan??? Sorry voor lang ego bericht, zit er even ietwat doorheen..
Hè Sol wat balen zeg! Als je zo uitkijkt naar de 'verlossing' en dan komt tie nog niet. Het kan idd heel snel gaan, maar er is zo weinig van te zeggen helaas. Ik hoop voor je dat het allemaal opschiet voor je. Knuff
Mama2010: Gefeliciteerd met je dochter cherell. Geniet ervan. Iemand nog iets van alpenmama gehoord? Loran lekker hoor zo'n nacht. Hier gaat het ook de goede kant op. MIke heeft van 22.00 tot 2.00 geslapen en toen weer tot 7.00 GIsteren nog wel even naar de HAP geweest want er begon spruw in zijn mondje te komen dus gelijk maar even medicijnen gehaald zodat het niet zover kwam dat heel zijn mond onder zat en niet meer wilde drinken. Het drinken gaat ook gelijk weer stukke beter.
Mama2010: Gefeliciteeeeerd met jullie meisje! Alpenmama: Spannend, hoop dat de beeb er al is Deedtje: Veel plezier vandaag, jullie laatste dagje met zijn drietjes Marjand: Meis je straaaaaalt Je ziet er juist hartstikke goed uit! En wat hebben jullie ene heerlijk mannetje *verliefd* Mars: Het kan idd heel goed dat het na een bevalling ineens wel werkt allemaal, kijk naar Erika bijv Zou wel byzonder zijn Sol: Oh wat naar zeg Maar dit kan per dag veranderen hoor! Ik zat met 38 weken ook nog helemaal 'dicht' maar ben met 38,5 toch spontaan bevallen Knuffel! Linnie: Succes ook je eerste dag alleen met de kids Ego: Mees heeft WEER doorgeslapen vannacht Ben zo trots op onze kleine man, en wat knapt een mens daarvan op zeg Gewoon 8,5 uur achter elkaar geslapen, hoe luxe Vandaag de eerste dag alleen met de kids, ben benieuwd! Ach zolang we alledrie nog leven als papa thuis komt om 6 uur is mijn missie geslaagd Zal er dus niet veel zijn vandaag... XXX
Mama2010, gefeliciteerd met jullie dochter!! Nog Alpenmama nieuws? Hier een boutnacht. Baby is nog steeds rustig. Moet om half 12 weer naar het ziekenhuis, even bespreken wat we gaan doen. Nu eerst Nathan naar het KDV brengen.
Nog geen nieuws van alpenmama. Maar zodra ik iets hoor, dan kom ik het gelijk melden hoor! Tink, die missie moet vast slagen. En wat heerlijk al die doorslapende baby's! Ik ben al trots als Dean 3 uurtjes door slaapt. Hihi ga vandaag meer op de klok voeden, dan krijgt hij tenminste een beetje een ritme. Om de 3 uur voeden, want soms maakt hij er maar een potje van. Eerst stoelen schilderen!! daar was ik niet meer aan toegekomen hahahaha!!
bijna wel maar we mogen nu aftellen he nog 7 dagen... hoop dan mijn eigen figuurtje weer ooit terug te mogen krijgen