Wie gaat er nou naar het oosten verhuizen als je brabo bent... Brabant rules!! (oeps... ik ben wel heel erg geloof ik )
Trouwens goedemorgen/middag! Mijn god ik word met de dag luier... ik heb gewoon van 2 tot 5 wakker gelegen vannacht en als mannetje dan weggaat.... slaap ik als een roos!! Bedankt voor de tips, maar logeerbed.... het mannetje heeft altijd al zo'n korte nachtrust en hij moet zich ook voorbereiden op het papa zijn! Ik ga nu even bijlezen!
Priscilla, maar ze wonen er nog niet zo lang. Ze is ook zwanger en hebben een dochtertje van bijna 3. Zo, ben weer thuis. Alles was goed! Ze zag nu geen vruchtwater, maar vond het wel raar dat het zoveel was. Als ik weer zoveel verlies moet ik meteen bellen. Ook moet ik in de gaten houden of ik geen verhoging ( of koorts ) krijg, dan moet ik meteen bellen. Wat ik wel raar vond, dat onderste lijntje van de CTG ging flink op en neer. Zat elke 5 a 10 minuten boven de 60. Nog niet veel maar wel íets toch? Volgens de VK betekende het niks Beetje balen, dacht heb mooi wat harde buiken.
Spannend meis!!! Hoop dat die kleine dondersteen zelf komt gewoon donderdag of vandaag is ook leuk.... Of zaterdag de 15de is een hele mooie datum kan ik uit ervaring vertellen...
Nou ik ga vanavond maar weer flink aan de sex En traplopen, stofzuigen, dweilen, heen en weer rennen. Voel nog steeds allemaal krampen en rotzooi. Ze had ook van die enge oude mensen handen, iieeeh, dan vind ik het meteen al niks Erg hé!!
Ja dat begreep ik al, maar er zijn meerdere wegen naar Rome... En andere steden! Bedoelde dus, waar Italië? Las ook iets over Twente, heb er 2jaar gewoont, en toch maar weer terug naar het zonnige Zeeuwse zuiden verhuisd Over personen bij de bevalling: ik zit nog steeds te tubben.... Vriendlief MOET er wel bij zijn, en ik twijfel nog steeds over mn mams... Ik ben nogal een mama'skindje Aan de ene kant wilik zo graag dat ze er bij is, aan de andere kant wil ik dit samen met mijn vriend doen... Heb het er laatst nog met haar over gehad, ik bel zoiezo als ik naar het zh ga, en dan zeg ik of ze ook moet komen of niet. Maar wat als ik het dan nog niet weet... Wie heeft er ervaring met alleen manlief, en met manlief+mam?
Echt NO WAY dat er bij mij iemand anders bij de bevalling is dan mijn mannetje... moet er echt niet aan denken! Maar ja ieder zijn ding natuurlijk! Aszz fijn dat alles ok was en sexze. Alpenmama jammerrr dat down under nog geen schot in de zaak zit maar 't is nu nog maximaal een week! ff volhouden...
voorweeen nog niet in het assortiment hier geloof ik... wel vaak kramp onderin mijn buik. Maar een harde buik heb ik hier ook nog steeds niet gezien!
Ik wil ook alleen Rein er bij hebben ( en dan al die VK's, verpleegsters en gyns natuurlijk... ) Moet er niet aan denken om mijn moeder er bij te hebben, zij zelf volgens mij ook niet Oeh hongerrrr, wat zal ik eten??
Ikke dus met mama en mannetje. Ik heb er als heerlijk ervaren, omdat Gijs en mijn moeder gewoon urenlang met elkaar hebben zitten kletsen, en met de VK en de verpleegkundige, ik lag daar half stoned naar te luisteren en voelde me daardoor zó rustig! Bovendien kan je altijd nog ter plekke aangeven dat je toch liever wil dat je moeder gaat.. als je dat vooraf kunt afspreken met je mams?
Ja, ze zei ook al, dat als ze er bij is, en ik wil het uiteindelijk toch liever niet, dat ik het dan wel moet aangeven dat het te veel wordt. Dan zijn alleen mn vriend en ha erbij.
Ik heb trouwens echt de meest geweldige, liefste, leukste, mooise, knapste fanstastische kerel!! Hij is echt zooooo lief dat ik erbijna een schuldgevoel van krijg... Hij doet echt ALLES op het moment... Hij kookt, doet de afwas, doet de vaat in de vaatwasser, heeft gister zelfs de was gedaan, en toen ik vanmorgen nog in mn nest lag te meuren was hij al bezig met alles te stofzuigen en te dweilen, en hij is nu bezig met de ramen te zemen, binnen+buiten. En wat doe ik....? Of ik lig te meuren of zit achter de flaptop.... Wil wel dingen doen, maar mag het niet van hem... Ja ik mag alleen de was opvouwen en strijken... (omdat ik anders toch alles weer uit de kast trek als het er scheef in ligt..)
Figline Valdarno!!! (beetje blond, en dom door het slaap te kort) O ja en over de bevalling: Alleen mijn man was er bij. Ik hou super veel van mij mammie, en we doen ook veel samen, maar nee de bevalling was/ is voor ons.
Hihi ik herken het gevoel... mijn mannetje werkt 45-50 uur per week, elke dag van 7-18 en als ie thuiskomt (en ik zit achter de laptop uiteraard) gaat hij meteen staan koken, en ruimt daarna ook nog alles op... TE lief gewoon! Ik probeer wel elke dag iets anders nuttigs te doen maar dat duurt hooguit een uur ofzo...