Lijkt me inderdaad heel spannend als je zo 'gepland' op weg gaat met de ervaring van Mika in je achterhoofd, komt vast goed meis! Succes en geniet ook een beetje!
Gefeliciteerd met je mannetje! Over mei/mij gesproken: Mijn neefje van 4 is ook in mei jarig. Dus die vroeg vorige maand aan mama: "Wanneer ben ik jarig?" Mama: "In mei" Neefje: "Waarom ben ik in jou jarig?"
Heerlijk kan daar echt zo vreselijk om lachen! Goedemorgen trouwens allemaal! Hier nog alles rustig. Merk wel de laatste 2 dagen na elke poep-en plasbeurt dat ik daarvan even wat weeën krijg. Maar uiteraard zakken die net zo vriendelijk weer weg. Maar goed, ik heb nog even om die 20e te halen. Ik heb er wel m'n zinnen op gezet
goedemorgen lieve meiden. Niks doorgezet hoor, nog hartstikke BIB hier! Ik vind t maar raar, krampen waren wel om de paar minuten ofzo maar duurden maar iets van 10 seconden... Maar bij een wee voel je toch je baarmoeder helemaal samen trekken??? Ik vind t allemaal maar irritant... Elke dag voel ik wel iets wat ik nog nooit eerder heb gevoeld en denk je toch elke keer "zou het?"
Arka, dat schema is omdat ik helemaal op ben. Dean is 's nachts klaar wakker en wilt om het uur eten en overdag met geen mogelijkheid wakker te krijgen. Ik heb veel goede berichten gehoord van Gina Ford. Zo ook van cygnet. Voeden op verzoek werkt gewoon niet echt als je nog een kind hebt die naar school/vriendjes/zwemles etc moet. Dus gaan we dit proberen!
@ Deedtje heel veel succes! Ik hoop ook dat het een beetje wil vlotten bij jou want na jou ben ik aan de beurt volgens de lijst ... @ yend ik hoop voor je dat t lukt met je schema! Kan me voorstellen dat je er doorheen zit op deze manier!
Goedemorgen dames heb nog nietbijgelezen doe ik zo ff EGO. Hier weer mega slechte nacht gehad Charlotte blijft continu huilen is alleen stil aan de borst met als resultaat mega zere borsten/tepels zit zelf enorm in een dip omdat ik voor mijn gevoel het niet goed doe omdat ze steeds huilt en na de voeding spuugd ze meer dan de helft weer uit enis daar dan weer van overstuur weet gewoon niet meer wat ik moet. Net met CB gebeld die bellen mij voor eind van de ochtend terug.
Marjon, van harte met Tara!! Aszz, gefeli met je man! Natas, balen dat het even niet gaat komt wel weer!! Jelmar heeft wel weer prima geslapen vannacht hij kreeg om half twaalf laatste fles, en heeft weer tot kwart voor één beetje gejengeld (4 x speen erin duwen of juist onder z'n wang vandaan halen) en toen tot kwart voor vier geslapen, en daarna weer van tien over vier tot half acht geslapen, dus we mogen niet klagen
Goedemorgen dames! Sorry, ik ga gelijk weer de klaagmodus in... Vanmorgen de ha gebeld, ze belt me rond 12.00 terug. (had de ass. aan de lijn) Ik ga toch vragen of er een optie is voor strippen of iets dergelijks. Ben de hele tijd moe, heb nu al bijna 3weken last van menstruatiekramp, en sinds zaterdag ook veel meer harde buiken, die komen, worden erger en nemen weer af. Dit zijn volgens mij steeds voorweeen die maar niet willen doorzetten. Ik hoef ze nog niet weg te puffen, maar lastig en pijnlijk is het wel. Heb zelf ook wat geprobeerd om weeen op te wekken. Drink al 2weken bitter lemon, heb sex geprobeerd maar was pijnlijk dus geen succes, buikmassage's, gister een halve ananas weggewerkt... Al met al, zonder resultaat... Wat zijn de mogelijkheden om weeen op te wekken? Hoe gaat dit in z'n werk? Is het pijnlijk? of pijnlijker dan een 'natuurlijke'manier van wachten? Oftewel, wie heeft er goede/slechte ervaringen mee? Liefs Kimonootje
Erg hè sterreke! Ik heb precies hetzelfde, steken die maar 10 sec duren en waarvan je denkt: zal dithet begin zijn... Maar uiteindelijk verdwijnen ze weer! Het is volgens mijn vk wel voorwerk en hoort bij het verweken van je baarmoedermond. Dus alles wat je nu voelt heb je er bij de bevalling opzitten... Probeer het positief te zien! Morgen mooie datum van 20-05-2010 daar gaan we voor!!!!
Goedemorgen, Hier ook nog steeds baby inside. Morgen weer op controle. Ga nu weer vragen of er toch niet iets gedaan kan worden. Voel me zo lamlendig als ik weet niet wat. Nu al meer dan 5 weken weeen, en e dag meer dan de andere, maar wel erg vermoeiend, begin pijn in mijn voeten te krijgen van het vocht. Word met de dag chagarijniger door de vermoeidheid, heb daardoor ook al dagen jankbuien. Ik wordt er niet echt vrolijk van. Even een vraagje: Heb sinds vanmorgen een uur of 7 al constant tintelingen in mijn handen, wordt er gek van. Hebben hier nog meer dames last van? Zou het met het vocht vast houden te maken kunnen hebben? Hoewel het in mijn handen wel meevalt.
Ja dat is waar dan ga ik het zo maar proberen te zien (maar bij de eerstvolgende kramp denk ik toch weer :"zou het?" ) Morgen moet hem inderdaad maar gewoon gaan worden, maar toch ben ik bang dat ik nog langer geduld zal moeten hebben... Een pinksterkindje vind ik ook wel wat hebben dat is toch niet elk jaar op dezelfde datum...