heb met cb gebeld maar heb er geen ene moer aan ze zeggen dat charlotte geborgenheid zoek dus dacht bel nu f naar de kraamvogel maar dat kan niet meer na 13 uur ppfft kan alleen nog maar janken nu geen idee via wat ik een lactatie deskundige in moet schakelen en waar ik dat kan vinden
Natas, dikke knuffel voor jou! is er niets te vinden via internet?! Hier heb ik een lactatiekundige vanuit werk, waar ik contact mee heb (middels een borstvoedingsservice pakket, die ik aangevraagd heb). Het cb geeft vaak adviezen waar je op dat moment weinig tot niets aan hebt. Wat je kan proberen is blokvoeden, gaat als volgt: je biedt 1 borst aan, deze biedt je 2x aan. Wil Ze daarna weer, andere borst aanbieden. En ook 2x aanbieden. Laat Ze er 3 of 4 uur tussen, dan pak je automatisch je andere borst. Kan zijn dat Charlotte het vraag en aanbod nu anders wil regelen. Blijf er wel voor waken dat ze effectief blijft drinken aan de borst. Gaat ze sabbelen dan eraf halen! Je kan het evt. Proberen. Dit gaf mijn lactatiekundige als advies
Ik ben ingeleid middels gel. Die werd ingebracht. Deze zorgen meteen voor regelmatige weeën. Ik had toen bij het inbrengen 1cm. Ontsluiting. Pas na ruim 2 uur had ik, door het vliezen breken, 3cm. Uur later was het 4 cm. En dat bleef van 11.00uur tot 17.15uur. En een half uur later was ze er ineens al. Vond het inleiden een drama. Kon de weeën niet meer opvangen, en kreeg uiteindelijk een ruggeprik. Was op dat moment heel blij dat ik in het ziekenhuis lag. Strippen kan gevoelig zijn. Je kan iets vloeien, en hopen dat er krampen komen die doorzetten. althans zo zei een vriendin me laatst na een strippoging
Thnx voor de tip Loran dit deed ik al en dat werkt dus niet jammer genoeg krijg morgen mijn kolv etc in huis die ik heb besteld dus ga ook beginnen met me bv te kolven dan zie ik wat ze binnen krijgt net weer met cb gebeld dat ik niet tevreden was met het advies dat ik er niets mee kan en dat ik graag een lactatiedeskundige wil spreken/zien. ze zouden me trug belle
@kimonootje.. Bij mij heeft strippen bij Mick wel gewerkt en bij Niek niet.. dus hangt echt af van de situatie.. en m'n VK gaf juist aan de strippen een van de weinige middelen is wat een bevalling eventueel kan starten (vond ananas eten en bitterlemon drinken namelijk weer onzin) maar hoop voor je dat je bevalling snel begint!!!!
wou net zeggen dat vorige keer ik via het CB naar een lactatiedeskundige ben doorverwezen.. hoop dat je snel terug gebeld wordt en goed dat je hebt aangegeven dat je niks met hun advies kon..
Kimonootje, ik had al op je gereageerd meis Lees maar terug, voetreflextherapie! Natas: Dikke KNUF meis, kan je helaas niet helpen Maar je doet het super, niet onzeker zijn! Deedtje: Aaaah ben zo benieuwd! Hoop echt voor haar dat het opschiet Linnie: Ging goed met twee kids, morgen nog een dagje Vind het wel pittig hoor, was gisteravond echt gebroken
Zzoooo hier maakt beeb duidelijk dat ze de sms heeft ontvangen, maar volgens mij maakt ze er misbruik van. Heb krampen in mijn buik, een kei hardebuik die pijnlijk is. Moest net echt naar de wc rennen voor grote boodschap. Zit geen regelmaat in, maar rommeld wel. Krijg het net ineens koud, en mega pijn in mijn (.)(.) (tepels). Ze zit echt op de onderkant de duwen, echt letterlijk en figuurlijk een k*t gevoel. Op een stoel zitten is een ramp. Durf er eigenlijk niet op te hopen dat het wat aan het doen is. Zien we morgen wel bij controle.
hier een beetje hetzelfde verhaal, maar toch beetje anders als ik op verzoek geef dan ligt ze tweemaal per dag gedurende 2 uur aan de borst, slaapt ze twee keer 6 uur aan een stuk en krijst de overige uren van de dag het hele huis bijeen. als ariadne krijst begint onze oudste ook te krijsen en omgekeerd, dus gaat echt niet daarbij is ze gewicht aan het verliezen. hier dus ook drastische maatregelen: om de drie uure maak ik haar wakker (ik moet haar daarvoor helemaal uitlkleden, is de enige mogelijkheid om haar wakker te krijgen), daarnaast 2 keer per dag 60cc flesvoeding erbovenop zodat ze niet verder afvalt. Dikke knuffel YenD, ze kunnen je helemaal op maken hé die kleintjes en die grote... hou je goed!
Hallo meid, ik heb dat ook gehad op het einde van beide zwangerschappen, is inderdaad wat vocht dat je begint vast te houden volledig normaal, hou wel in de gaten dat je geen zware hoofdpijn, hoge bloeddruk of andere zaken erbij krijgt, dan moet je het zeker signaleren aan je vroedvrouw/dokter. de laatste loodjes! het zijn de laatste loodjes!
thx voor de antwoorden! Het liefst zou ik willen dat het spontaan begint, maar zo ziet het er niet naar uit. Ik moet afwachten wat mn ha morgen zegt en aanraad. Heb net op internet gezocht voor voetreflextherapie hier in de buurt. Als ik morgen naar huis moet en moet afwachten ga ik een afspraak maken voor die therapie! Stiekem hoop ik natuurlijk dat het vandaag of vanacht nog gaat beginnen, maja, daar hoop ik nu al 2weken op.. Ik ga nog effe mn oogjes sluiten. Toch positief blijven: nu kan het nog Liefs Kimonootje
@Natas: Ben je al terug gebeld?? Anders moet je een kijken op borstvoeding.com daar zijn ook laktatiekundige te vinden op de site en staat ook vele informatie over borstvoeding. Whhahahahhaha moest wel lachen om jullie gezever. Hoop dat jullie baby's de sms-jes hebben ontvangen en er mrgen allemaal baby's worden geboren. Sterkte meiden met BIB. YenD: Autorijden wil ik net ook gaan doen, maar de accu is leeg grrrrrrrrrrrr. Dus dat wordt nog geen autorijden. Eerst de accu opladen hahahhaha
Joehoee de beebie is ingedaald! Pff weer een last van de schouders hoor, zag niet voor me wat ik moest doen in de winkel of als Julian thuis is ofzo.. plat liggen en niet meer lopen.. Vk wenste me veel succes met morgen bevallen, die denkt dat de baby nog mooi 2 weken minimaal blijft zitten hahah. En bedankt
uhmmmm das minder ingeltje, dan mischien jezelf er maar neit te veel op vast pinnen dat de kleine morgen komt. Ik Hoop het natuurlijk wel voor je
Nee, ik denk dat ik me idd maar gewoon aan de 30e hou haha en och, dat is nog maar 11 dagen! Komt helemaal goed! (heb weer een goeie dag jippie)
Ja ben al terug gebeld maar kan er gewoon niet veel mee ze zei da tik moest zorgen dag Charlotte meer achtermelk krijgt nou dan ga ik dat maar proberen
zitten hier te dubben of we over meoten stappen op Nutrilon omneo voor krampjes en moeilijke ontlasting... Jelmar poept inmiddels goed elke dag, maar dat komt waarschijnlijk ook doordat we steeds 10ml teveel water in de flesjes doen op aanraden van CB... maar hij blijft voor hij poept of scheten laat wel janken/krijsen/gillen... het is niet dat hij de hele dag gilt, maar zo'n 2 x per dag een half uur heeftie echt last, hij gilt het dan uit en daarna een paar harde knetterscheten... hij heeft volgens mij echt moeite om de lucht kwijt te raken... we gebruiken ook al INfacol, maar wat zou beter zijn, stoppen met nutrilon standaard en infacol en overgaan op Nutrilon Omneo? want elke week en een pak nutrilon en een flesje infacol is in verhouding ook nog eens duurder dan 1 pak Omneo.....?