vannacht wonderbaarlijk!!! 12 uur tiet 8 uur was ze pas wakker, mams was al aangekleed en gedoucht.. Kleine Luilak
Ga er weer vandoor.. Nog ff wat was ophangen, de zuiger er doorheen halen en dweilen Dan GTST.. Oant Moarn Dkke Knuf
Hallo allemaal, Ben weer even thuis om met de mannen te eten en Kick zelf in bed te leggen. Heerlijk.. even met mijn ventjes maar daarna weer snel naar het ziekenhuis! Even de kleine meid spammen.. hier een foto van ons heel zieke vogeltje (een week geleden: 12 mei)
Cygnet: wat een verbetering zeg!!! Heerlijk om je meisje weer 'blij' te zien.. Mama2010: hoe zwaar was Cherrel, wat een cuty
He babes! Ik kwam even trusten zeggen, manlief doet de avondfles dus ik ga lekker uitgebreid douchen en vroeg naar bed Morgen weer een dagje met beiden kinders dus druk zat Morgen wil ik nog meer babynieuws Pff morgen is Mees gewoon alweer 3 weken, wat gaat het hard Liefs XXX
Babe: Bijna alle kinderen hebben last van maagzuur. Ze spreken alleen over reflux als kinderen niet meer aankomen en weigeren te eten. Eerder doen artsen ook niks. Ik zal ook niet te veel overstappen op voeding. ALleen als het echt nodig is. Tara gefeliciteerd met je verjaardag Rein gefeliciteerd met je verjaardag Deetje gefeliciteerd met de geboorte van Finn. Hoop dat je snel herstelt. Cynet; Wauw. Wat een verschil zeg. IS een heel ander kindje Ze ziet er goed uit nu. Mama2010: Wat een lekkere bolle toet heeft ze. Tante: Leuke foto's weer blijft een poppetje. Dit is mijn kleine man
Deedtje gefeliciteerd met Finn!!! Aaaah zulke lieve beeb-spam! Door jullie kan ik niet meer wachten om ook ons kleintje in de arme te kunnen sluiten! mama2010, ahhh zo een lief bol toetje Cute, cute, cute!