Marjand waauww vind het eerlijk togh een erg mooi bevallings verhaal de tangverlossing etc is natuurlijk vreselijk en dat je niet thuis kon bevalle maar super gedaan zoals ik het lees. Persweeen opvangen vreselijk idd heb ik ook ene half uur moeten doen omdat charlotte nog niet gnoeg was ingedaald vreselijk heb stiekem wel elke keer beetje meegeperst en ik mocht tijdens persen ook geen geluid maken omda tik anders niet hoorde wat hun tegen mij zeiden nou dikke fuck heb lekker geschreeuwd
Mooi verhaal Marjan!! En ik vind hem erg op jou lijken! Ik ben even wat minder aanwezig. Hoe meer ik hier over baby's lees hoe ongeduldiger ik word. Ik moet nu even vertrouwen in mijn lichaam en baby hebben, hij komt wanneer hij komt. Lees wel mee hoor, en zal ook echt wel reageren Maar er is een soort rust over me heen gekomen de laatste 2 dagen ( wat klinkt dat zweverig ) en geniet nog even van de zwangerschap en wat de bevalling rustig af Niet meteen stressen bij elk krampje/afscheiding e.d. Oeh we hebben trouwens lekker gebbqt! Proef het nu nog steeds als ik een boer laat hahaha.
Wat een ongelooflijk mooi verhaal... echt het meest mooie bevallingsverhaal wat ik ooit gelezen heb.. wat een kanjer ben je toch!! En die Koen... een droppie!
Asszz ik was ook erg ongeduldig omdat ik grag wou bevallen en de dag voodat ik ging bevallen was ik heel relaxed had me overal bij neergelegd en toen dus die nacht begon alles dus wie weet
We zien het wel. Oeh Surreya, vergeten om op jou te reageren. Sorry! Hoop dat het erg snel doorzet voor jou, deze datum is erg mooi om te bevallen
Marjan, jeetje wat een bevalling zeg! En wat een heerlijk kereltje! Thnx voor je kaartje trouwens. Euhh nou weet ik niet meer wat ik verder nog wou schrijven....
Marjan, ik had de rillingen in m'n doos bij het laatste stukje verhaal van je.... pfff meid wat heftig!! maar wat je zegt, je hebt er wel iets supermoois voor trug gekregen prachtige kerel!!
Ik heb tranen gelachen om het volgende stukje: En toen.....was hij daar lieve, dikke KOEN!!! Jeetje ventje wat heb jij het je mama lastig gemaakt. Maar wat ben je leuk!!!! Je lijkt potdorie wel een laafje! En je bent van ons! Ik voel het bloed stromen langs mijn benen maar wat kan mij het schelen...ik heb hier een super luek laafje, met hamsterwangen.. Heerlijk, al wist ik het verhaal al .. Hij is super
Schatjes....wat zijn jullie lief!!!! Vergeet ff niet dat ik vandaag mijn kraamtranen heb. Door jullie lieve berichten zit ik weer te janken! @ASZZ: Snap je zo goed, ik schreef de laatste week ook niet veel meer hier...Wilde zo graag mijn baby zien en ruiken...Meisje jij bent zo aan de beurt!
Marjand; MOoi geschreven. Je bent een super moeder. Aszz: Hoop dat je ook snel je kleine in je armen mag hebben. Pip: KLetskous Vanmiddag Mike weer wezen wegen en is weer in 6 dagen tijd 280gram gegroeid. Dus mijn slagroom doet het goed