Buddynieuws van Sureyya! "Hoi, hoi, even zh update. Ben in zh.3-4 cm ontsluiting. Mag blijven. Kijken zo of ze vliezen breken of niet. Groetjes van Claudia (Sureyya)"
Marjand wat een super geschreven verhaal! Goed gedaan hoor... dikke pluim! Aszz ik raak nu ook vet ongeduldig. Zeker nu "mijn datum" over een uurtje voorbij is...
Surayya: ZET HEM OP!!!! Sterreke: Jij zal de kleine ook snel in je armen hebben, Maar kan heel goed begrijpen, nu er al zoveel bevallen zijn dat jullie ook willen.
Yeee Sureyya...zet hem op! @Sterreke: Ik snap jullie zo goed. Ik had precies het zelfde...Nog even vol houden meis!!!
En ikke dan...??? Sur, succes!!!! Pff, ik voel me een beetje een buitenbeentje... Ben één van de weinige volgens mij die nog moet bevallen.... Nu 41 weken, volgens mij hebben alleen Alpenmama en ik die gehaald. Of is er nog iemand 41weken gepasseerd...? Ze zeggen dat er nog nooit 1 is blijven zitten... Eens moet de eerste keer zijn, lijkt erop dat het hier gebeurt!
kimonootje, ik moet ook nog bevallen meid. Morgen ben ik uitgerekend, maar ik heb er een hard hoofd in dat ons beebje goed gaat timen... Maar wie weet, we zien wel. Ik ben wel hartstikke benieuwd en wacht op pijntjes, maar ik voel helemaal niets nu.
Sur, wat spannend ! Hoop dat je inmiddels al bevallen bent. En anders heb je snel je kleine meid in jullie armen!
kimonootje ik mag me nu ook officieel bij de "overtijd dames" voegen jammer genoeg... Ik hoop de 41 weken niet te gaan halen maar vrees er wel voor! Wanneer heb jij die voetreflex therapie trouwens? By the way ik heb nog niks gehoord van Sureyya, hopelijk ligt ze nu al lekker met haar beebje in haar armen!
Nieuws van Sureyya: "Ha, onze meid heeft zich aan de wee aan sms gehouden. Ze heet Feyza Gül en weegt 3635 gram. Groetjes van Claudia" Sureyya moet 24 uur blijven maar alles verder ok! Feyza is om 04.36 geboren!
He meiden, Sur, spannend!!! Ik ben nog niet weer in staat geweest alles terug te lezen. Zijn er nog beebs geboren? Misschien wil iemand me pb sturen met beebnieuws? Het gaat hier verder goed. De borstvoeding is nog niet helemaal op gang, maar Sara pakt goed en zuigt hard!!!! Het herstellen van de keizersnede is af en toe wat zwaar, maar de pijn valt heel erg mee. Wel moeilijk gehad omdat ik Sara zelf niet uit bed kon nemen en verschonen, maar sinds gisteren gaat dat beter. Heb al heel wat kraamtranen gelaten!!! Ik weet nog niet wanneer we naar huis mogen. Ligt ook aan de wond en hoe het met mij gaat. Sara doet het in ieder geval goed, behalve dan dat ze nog te weinig voeding krijgt van mij. Vandaag kijken of ze meer dan 10% al is afgevallen en of eventueel bijvoeden nodig is. Ze had heel veel poepluiers en was na 48 uur al 300 gram afgenomen. Nou, ik hoop af en toe mee te lezen, maar rust nog veel en ben veel met mooie Sara bezig natuurlijk! YenD, ik had jou een foto gemaild, is die aangekomen? Mag ik je nog wat sturen? Misschien kan je antwoord geven in pb..... Liefs Alpenmama