surreya: gefeliciteerd !!!!!! wow goed gedaan zeg. silvia: nog even volhouden. straks twee heerlijke baby's in je armen! marjand: jee je verhaal begon flitsend. ik begon me af te vragen waarom je zei of we het wel wilden weten. maar dat begreep ik al meer toen ik verder las knap dat je er zo op terug kijkt . maar een lekkere koen voor terug inderdaad cygnet: fijn zeg!! wow wat zal je blij zijn. genieten enlekker rustig in ritme gekomen. alpenmama: wat een cuty! gister was de kleine viënne ontroostbaar enkwam heel regelmatig voor voeding (of waren het toch krampen?). om 21 u laatste voeding gehad en ze werd zowaar pas 03.30 weer wakker. is eerste keer en toen 5 min drinken en verder tukken tot 7.00. ben beetje bijgeslapen. door het weinig drinken vroeg ik me af of ze wel was aangekomen. maar ze is inmiddelsin 4 dgn zo'n 200 gram aangekomen!! cb is net geweest en heeft haar gewogen. ben wel blij om omdat ze vaak nooit meer dan 8 min drinkt (soms meer, soms minder). mijn borsten weten dit nog neit dus ga op haar advies maar saliethee drinken (klinkt vies) . bv genoeg hier dus... beetje minder kan geen kwaad
Heeeey! Nou, de buikweeën zijn na een paar uur toch weer weggezakt, maar de rugpijn is er nog wel. Ik heb toch het gevoel dat het nog niet helemaal klaar is vandaag, maar ik zie wel. Heb geen haast en nog genoeg geduld op dit moment. Heb wel vannacht de douche staan poetsen!? Weird hihi
He Yend, wat lief dacht dat je om advies vroeg om wat foor FV! haha, maar dat van de kruidvat is wel serieus, daar hebben ze ook die speciale soorten en dat scheelt echt zo'n 5 euri per pak, dacht is misschien wel lekker voor jou! ik ga ff wandelent naar vriendinnetje, tot laterzzzzzzz
natas: zitten er witte vlekjes in haar mond die je niet weg kan vegen. Kan nl spruw zijn. Mike had hier ook last van en lag ook onrustig aan de borst. cynet:Super dat jullie thuis zijn. Nu lekker genieten lvdb:Hier wordt er ook niet langer als 8 minuten aan de tiet gehangen en komt ook goed aan. Denk dat ze in korte tijd er veel uithalen. alpenmama: Ook al zo'n schatje. Ingeltjeffff je maakt het wel spannend. Hoop dat het vervelen toch snel doorzet in echte weeen. Zit lekker bij mijn schoonouders in de tuin. kinderen op bed, s.ouders boodschappen doen en vanavond lekker BBQ-en. Die zon doet me goed.
hey meiden! zo hoe is het hier? lang niet geweest maar moet ook zeggen dat ik nauwelijks meer achter de pc zit.... zijn lekker aan het genieten van Esmee heerlijk tevreden meisje welke nu net begint te brullen haha! ga dus maar even een beetje bv aanbieden... groetjes!
Linnie thnx voor de tip maar nee ze heeft geen spruw miss komt het doordat nu wat warmer is buiten bedenk ik me net dat ze daarop reageert.
Hoi meiden.. Surreya. GEFELICITEERD met jullie dochtertje/zusje.. Lekker genieten nu met hele gezin!! Cygnett.. wat fijn dat jullie weer thuis zijn!! super hoor.. voor jullie dus ook lekker genieten nu.. Marjand.. jeetje wat een verhaal.. maar zoals je al zei: je weet waar je het voor gedaan hebt.. en wat een schatje om te zien, so lief!!! Alpenmama.. ook al zo'n mooie baby.. Ohhhhhhhhh, wat kan je toch verliefd zijn op je baby hè.. voel me echt zo gelukkig op dit moment!! Hoop voor alle BIB-ers dat jullie beebs echt heel snel komen zodat jullie ook allemaal heerlijk kunnen genieten!!
Wie van jullie weet wanneer ik Marit een klein beetje venkelthee in een flesje mag geven , ik weet dat ik dat bij Thijme en Tara ook gedaan heb , maar weet niet meer vanaf wanneer dat mag ...
@ spruw... hier heb ik ook een meisje met een wit tongetje maar die laat ze niet zo heel snel zien dus kan ook niet testen of het er af te schrapen is of niet ( of het dus om melk gaat of niet... ) wat zijn nog meer kenmerken van spruw? ik heb zelf nl. nergens last van en heb geen idee waar de kleine meid nog meer last van moet hebben als het om spruw gaat....
Venkelthee mag vanaf het begin! Geef het Floris ook al wel. Spruw kan je ook hebben op de billen(het gaat van kop tot kont) daar zie je rode plekjes die grillig aan de randen zijn.
vanaf wanneer mag ik charlotte om de 4 uur voeden? ik doe het nu continu om de 3 uur weet iemand dit?
Als je meisje daar klaar voor is Natas ....... Als je haar nu iedere keer wakker moet maken of als ze nog niet om eten vraagt , is ze er misschien wel klaar voor ........
Thnx Marjon ik maak haar overdag togh wel vaakwakker want als ik haar om de 4 uur ga voeden ben ik bang dat ze te weinig krijgt. laat haar vandaag bepalen kijken hoe het gaat. Heel soms komt ze tussendoor even om toetje te drinken
tja Esmee heeft wel wat rode billetjes wat rauw aanvoelt... heb dan ook net even de HA gebeld en gaan er dinsdag even langs... voor het geval dat... tot die tijd blijf ik smeren met sudocreme en hopen dat ze er geen verdere last van krijgt... ze drinkt nog goed dus zal wel loslopen van het weekend!
Hier nog steeds alles rustig hoor Ga zo ff stukkie wandelen.. het voelt allemaal wel alsof het losser/weker wordt daarbinnen... ik weet het nog steeds niet. Denk in ieder geval niet meer dat het vandaag gaat worden, misschien morgen?