Hier ook nog geen baby..... 21-05 gaat het niet meer worden.... tenzij het heel snel gaat haha! Morgen toch nog maar even een buikafdruk maken met gips.... vriendinnetje heeft het net gekocht dus moet ze nu maar even blijven zitten.... Verder niemand aan het bevallen op deze mooie dag??
@Alpenmama: gefeliciteerd! @Surreya: gefeliciteerd! @Natasha1: wij mogen 's nachts tot 5-6 uur tussen laten. Moesten ze anders altijd wakker maken en dat was erg moeilijk (soms een uur mee bezig). Overdag houden we 3-4 uur aan, maar soms komt ze ook al na 1-2 uur. @Nathalie: ja, het is vandaag een mooie dag. Mijn zus is vandaag bevallen van een zoontje Effe naar Nora gaan kijken. Heb weinig tijd voor het forum, maar dat wordt nog wel beter. Aan iedereen die nog moet bevallen: succes!!!
Babe dat Kruidvat merk verschilt niet super veel met nutrilon. Heb met Johannes brood dinges gekocht omdat hij zoveel spuugt. Wat gaan we eten vandaag?? Hier stroganoff jummie!
Hoi meiden, Helemaal niks bijgelezen (ik snap niet waar jullie de tijd vandaan halen ) Met Esmee en mij gaat het goed. Esmee was trouwens 3555 gram en 49 cm. En ik ben bevallen op 38+3. Het was dus toch een geplande keizersnee, ipv een stuitbevalling. We hebben dat gezegd om het een verrassing te laten zijn... Liefs, Nijn
Hallo, wij zijn vandaag lekker veel wezen shoppen, heb toch maar een electrische kolf gehaald die ook op batterijen kan. Als ik dan dalijk naar school moet kan ik daar gewoon kolfen .. Daarnaast 2 boxkleden, stondn van de week in het krantje voor 15 euro per stuk denk mooi. Hadden ze ze niet binnen gekregen. Mocht ik uit de collectie 2 uitzoeken voor 15 euro per stuk . Hadden gewoon ruim 30 euro korting . 2 mooi mexx pakjes voor kleine Faith en een Pyama van Feetje aangezien ze met dr grote voeten niet in de voetenbroekjes past, moesten we een zonder voetjes haha.. Helemaal geslaagd dus.. Nu ga ik voeden.. Dikke Knuf voor iedereen
Hallo!!!! Hier een blije moeder, ben er achter dat Koen wel aan de borst kan drinken....Joehoe!!! Helaas is het zo dat hij alleen maar drinkt uit de rechter borst. Alle keren dat hij heeft gedronken aan de borst was het rechts. Links is de borst waar we mee wilde beginnen in het ZH en waar hij zo ruw aan is geduwd enz...Daar heeft hij nog nooit een slok uit gedronken...Zou het zo kunnen zijn dat hij daar een soort van trauma aan heeft? Morgen komt de VK en ga het haar ook eens voor leggen...wie weet heeft zij DE tip. Maar ook jullie tips zijn welkom.
Ff ego.... Jeetje wat heb ik last van mijn borsten ik had sowieso sinds gisteren al tepelkloven.. (Waarschijnlijk had ik haar een paar keer verkeerd aangelegd) en dan die dikke vette stuwing sinds gisteren ik wist niet meer hoe ik het had Cherell kon ook bijna niet aanpakken omdat de borsten zo vol zijn . Gisterenmiddag mocht ik allebei de borsten een keer helemaal leeg kolven.. nou in een kwartier had ik al 180 cc.. dat was voor een 3e dag echt veel! En nu vandaag doet het me nog zeerder allemaal.. dus we doen het nu zo ik kolf ca. 100 cc.. (dat voelt een stuk aangenamer dan aanleggen) en dan geef ik dat in een flesje aan haar . Dit mag ik vandaag en morgen doen.. hopelijk geeft dat wat rust voor mijn tepels etc en kan ik haar daarna weer gewoon aan de borst doen mocht dat niet lukken dan ga ik gewoon door op deze manier Hier door heb ik sinds vandaag wel tenminste een beetje een ritme te pakken.. ze komt nu om de 3 a 3,5 uur en drinkt tussen de 60 en 80 cc borstvoeding uit flesje erg netjes voor de 4e dag . Hoe hadden jullie dat met die stuwing etc dan? En wat deed je daar aan?
Kan hij door de bevalling niet last van zijn nekje hebben , dat als hij naar een bepaalde kant moet draaien hij niet gewoon pijn heeft..Ik weet niet hoor , maar bedacht het me ineens ....Kan me niet voorstellen dat hij niet links wil drinken omdat ze die kant telkens in het ziekenhuis probeerde ...................
Komt je tepel er wel goed uit? Ik had links een beetje ingetrokken tepel. Moest er een tijd aan plukken voor ie eruit kwam.
Wat kunnen jullie allemaal goed kolven zeg ......Als ik nu ga kolven dan haal ik misschien net 50 cc uit elke borst ................. Ik heb wel wat stuwing gehad , dat Marit in het begin moeite heeft de borst vast te zuigen , dat heeft ze nu bij elke voeding in het begin ..maar niet zo erg als de meeste het hier hebben..
Kolven is altijd nog anders dan de borstvoeding zelf geven natuurlijk.. + daarbij dat Marit toch best wel licht is... heel verschil waarschijnlijk met 8 pond.. daar wordt de voeding toch op aangepast... En tis niet fijn hoor, zo'n overschot aan voeding.. hopelijk past het zich snel aan... Auwwwww
bij ons hielp het bij daan heel erg die johannes brood pitmeel. wordt het wat minder een zooitje van al dat gespuug
Marjon: de ene mama kolft veel en de ander minder. Ik kolfde ook niet zo veel bij Annemijn en die groeide als kooooooolmichelin!
Marjan: Heb je de rugbyhouding al geprobeert? faith drinkt uit links wel gewoon, maar rechts niet. Met tepelhoedje en in de rugbyghouding wel. Dat is trouwens onder je arm door met de voetjes langs je zij. Vind het de uitvinding!!