Mei 2010 Mama's Deel 7!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama Mars, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe hadden jullie dat met die stuwing etc dan? En wat deed je daar aan? [/QUOTE]

ik had ook erg last. bh cuph h paste bijna niet meer... heeft ook 5 a 6 dgn geduurd. ik deed wat afkolven om de spanning eraf te halen en vienne lukte het wonder bovenwonder nog wel te drinken.
    nu is de stuwing al lang voorbij maar borsten blijven teveel aanmaken.. auw... dus zit nu aan de muntthee. daardoor schijnt bv iets terug te lopen. doe ik niet zomaar want met 5 min drinken aan 1 borst per 3 u krijg ik ze echt niet leeg... dus hoef niet bang te zijn dat ik straks niets meer heb

succes meis, het wordt minder de stuwing!

2. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Ik vergeet helemaal te ego'en :D Floris heeft vandaag voor het eerst gelachen!! Breed uit werden zo wel ik als Sven getrakteerd op een vette Smile! Zooo leuk!

3. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Geef je dat er nog naast bij?

4. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Nee, ik leg dr als ze komt aan en tussen door kolf ik om de 2 uur. Omdat de productie zo erg terug gelopen is, en ik bijna weer met school moet beginnen. Is het verstandig toch wat in de diepvries te hebben..

Als ze geen puf meer heeft om te zuigen en nog steeds honger heeft, dat krijgt ze hoog uit 30 bv bijvoeding.

5. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Tromgeroffel

** Ik heb de geboorte kaartjes op de bus gedaan **

Werd tijd :D , ben zo bang voor ineens heel veel visite..

6. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Hier super tieten.....

vandaag:

6 uur: 125 cc
    7 uur: 75 cc
    9.30 uur: 90 cc
    12:30: 100 cc
    14:30 uur: 80 cc
    17:30/ 18:00 uur: rechter borst leeg gedronken....links gekolft.

7. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Eh nee want flesje pakt hij wel aan die kant. En als ik hem op mijn blote borst leg links gaat hij over de rooie (maar met kleding aan niet) en rechts geen probleem...Vaag he?

8. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Net geprobeerd maar dat lukte mij nog niet zo...Hoe hou je de kleine vast dan???

9. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    ok ben weer weg krijg zo visite...

@Mars: Nu al??? Ben benieuwd...en vistite moet gewoon eerst bellen. Kan jij altijd nee zeggen...XXXXXXX

10. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ik heb een kussen langs me heen aan de zij. En met dr koppie op een tweede kussen wat voor me langs ligt. Met happen til ik dr koppie een beetje op en hapt ze meteen (heb aan die kant wel nipplehead!) Lekker strak tegen je aan leggen het zei op z'n zij. Je kan m recht in de ogen kijken dan als het goed is.

11. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Mooi op tijd he :D ..

Die schoonfamilie van me ff flink laten zweten :D

12. Queen78

Queen78 Actief lid

8 okt 2009
    184
    0
    0
    brabant
    Hoi hoi,

Waar halen jullie de tijd vandaan om zoveel te schrijven... Pffff. Het lukt me niet hoor. Ik kom af en toe wel ff checken of er nog iets bijzonders is gebeurt!!
    Hopelijk gaat alles goed met de mama's en baby's. Ik zie dat Alpenmama is bevallen van een dochter: PROFICIAT ALPHENMAMA!! Nog iemand meer??

Ik zou vandaag 40 weken zijn.... wel een raar idee! Tim is nu alweer 2 wkn oud! Zit al helemaal in het ritme. Ik vind alleen de krampjes zo zielig!! Tim krijgt nu nog standaard voeding samen met omnio omdat hij gewoon keutels poept...Heel zielig! Hopelijk gaat de omnio werken. Wie van jullie herkent dit?

13. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    heb je als je BV geeft ook zo'n last van stuwing dan?? ik dacht dat je dan mocht afkolven enzo en dat je daar dan geen last van had....? Was bij mij de 3e dag echt drama, ik was er ziek van, had koorts en was helemaal rillerig bleagh, heb toen paar keer paracetemol geslikt...

Heb vandaag met CB gebeld om Jelmar na 3 a 3,5 uur slapen steeds voeding opkwam waar hij zuur van kreeg en zich in verslikte en de hik kreeg, van CB moesten we het hoofdeind van de wieg iets verhogen en nutriton door de fles doen om het iets dikker te maken zodat het wat moeilijker weer opkomt...

Infacol/cinababy, hoelang ga je door met deze middelen? Wij gebruiken dus INfacol op aanraden van de kraamhulp toen, maar wanneer bouw je dat af om te zien of het zo ook weer goed gaat?

14. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Volgens mij wordt het tijd dat jullie het 'mama-topic' gaan gebruiken ;) er wordt alleen maar over baby's gepraat!

15. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    tja, de deal was dat we dat pas zouden doen als iedereen gebaard heeft :p maar als de nog resterende zwangere dames het niet prettig vinden steeds met babypraat geconfronteerd te worden dan moeten jullie dat zeggen, en zullen we wel alvast in het mama topic moeten beginnen....?

16. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oh mij maakt het niet zoveel uit hoor :)

Goddaaaammnn ik moet toch even klagen. Heb sinds een half uurtje echt een killer pijn in mijn rug. Kan niet staan/lopen of i.d.
    Heb maar een klein stukje gelopen, zou dat het zijn?

17. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik hoop het voor je !!

18. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Nou ik ga de bank op !! T&T op bed , Patrick naat het zaalvoetballen ..

En nu tijd voor mama-marit-knuffel tijd.......................

19. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    haha.. hier hetzelfde.. Mick lekker op bed en Joost naar voetbal.
    Dus nu ook lekker op de bank beetje tv kijken en natuurlijk knuffelen met Niek!!!

verder niet alles bijgelezen, alleen ff snel gekeken naar BUB meldingen, maar jammer genoeg nog niet..

20. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Tja rugweeen blijven vaak constant door zeuren en doen super zeer! Ik hoop het voor je!

Deel Deze Pagina