ik heb BUB nieuws!!! sms van Kimonootje: " hier eindelijk bub-nieuws!! Vanmorgen rond 8.30 begonnen de weeen, rond 12.45 naart ziekenhuis en om 18.26 is Yaro geboren! Voetreflextherapie was niet meer nodig! Kom snel weer op ZP! Liefs Kimonootje"
Kimonootje Gefeliciteerd !!! Geniet van Yaro .. Babe: Ik heb bij Faith nu nog 1 kruik, bij twee werd ze zo gloed heet. Nu smorgens mooie temp van 36.7.. Ligt een beetje aan de temp smorgens denk ik, van het ja of nee.
Kimonootje gefeliciteerd met YARO!!!! Heb even gedoucht, maar het blijft. Lijken niet op rugweeën, het is echt constant. Alsof ik me vertild heb, en alsof er iemand keihard op mijn rug leunt dat hij elk moment kan knappen. Nu ik lig heb ik er niet zoveel last van, maar staan en lopen is knudde. Bout zooi, straks ben ik ongemerkt door mijn rug gegaan ofzo.
en als je op de wc gaat zitten heb je het dan nog??? Ik hebt namelijk de laatste paar keer ook gehad, op de wc werd t minder. paramol en slapen (zei verpleegster)
luilak ok hoop dat het over gaat, ja of niet en dat het gewoon ff goeie weeen worden, en we morgen wederom bub nieuws hebben..
@kimonootje.. Jippie GEFELICITEERD!! en heel veel geluk en liefde samen met Yaro!!! ik ga lekker slapen.. kleine man heeft net z'n fles gehad en een hele volle poepluier, dus hoop dat ie lekker gaat slapen.. tot morgen maar weer.. TRUSTE
Wauw!!!Wat een verrassing!! Gaaaaaaaaaaaaaaaaaf! Kimonootje van harte!! Is het een jongetje of een meisje!?
Dit lijkt heel erg op wat ik 2 weken geleden had. Dat had bij mij te maken met het indalen, de dag erna had ik enorme bekkenpijn en de pijn achter het schaambot.
Kruiken: hier wordt de kruik nu niet meer gebruikt. Een omgeving temp van 18 graden is prima. En Floris houd zich prima op temp.
Ik hoop dat hij dan volledig aan het indalen is. Hij was al een behoorlijk stuk ingedaald volgens de VK vandaag Maar goed, de gyn zal wel weer wat anders zeggen dinsdag....
Geboren mei baby's op volgorde! Bevallen op: Jongen/meisje: Naam moeder: 16 december, Milou* Kaatje85, 16 april, Dean. YenD, 19 april, Floris. Pipelina, 19 april, Luca. Wupsie, 22 april, Charlotte. Natascha1, 24 april, Abigail. Yadi, 26 april, Mike. Linnie83, 27 april, Jorrit. Misz86, 29 april, Jesse. Come on Baby, 29 april, Mees. Tinkerbel1984, 29 april, Joost. Mariekebr1, 29 april, Jason Ger29, 29 april, Marit. Marjon2, 30 april, Jelmar.Babebabe, 3 mei, Faith.Tante Mars, 3 mei, Declan. Mamamei, 4 mei, Ariadne Arka, 5 mei, Esmee. Dag, 6 mei, Pom. Cygnet2, 7 mei, Tim. Queen78, 8 mei, Niek. Kimm29, 9 mei, Nora. Eekje, 9 mei, Eline Madeliefs, 10 mei, Viënne LvdB, 10 mei, Nick. LindaV, 10 mei, Vera Loran, 15 mei, Koen Marjand, 17 mei, Esmee, Nijntje27 17 mei, Cherell, Mama2010 18 mei, Sara. Alpenmama, 19 mei, FInn. Deedtje, 21 mei, Feyza. Sureyya, 21 mei, Yaro. Kimonootje, 21 mei, Luuk en Sanne, Silvia009 Nog te verwachten: 20 mei, Sterreke, 21 mei, Stralend, 21 mei, Nathalie83, 25 mei, Sol, 28 mei, Floor1974, 30 mei, Ingeltje, 31 mei, Aszz, Poeh het lijstje wordt wel een beetje deprimerend nu
Hier staat de kachel nog steeds op 23.5. Zodra die iets kouder word, is Faith's temp helemaal bagger. Jammer maar helaas, morgen lekker achterhuis staan in de kinderwaggel. Mama lekker int zonnetje. Morgen vroeg gaan we vroeg op pad, boodschappies en moet naar de kruidvat madam heeft al 7 pakken luiers vol gescheten werkelijk geen een zonder poep haha. Dus moet morgen weer nieuwe halen want heb nog maar 1 pak. Nog steeds prematuurluiers zelfs die zijn tegroot. Ze is ook zoo lang.
*inbraak* Ik mag jullie met grote trost komen melden dat Silvia009 om 19.26 mama is geworden van zoon Luuk en om 19.27 van dochter Sanne. *uitbraak*