ik ook en had er 2 verloskundige en een verpleegster en een gyneacoloog ...ik heb ze goed aan het werk gehouden .......... En toen Marit net was geboren is manlief lekker een waterijsje voor me gaan halen .....Ben door jullie verslaafd geraakt aan waterijsjes ! hiihihiihihiiihih ..Dus toen Marit 5 minuten oud was zaten manlief en ikke aan een raketje ...maar goed ook want daarna moest ik als een raket naar de ok !!
de vroedvrouw is net geweest. we gaan nu volgend schema volgen: ik leg haar aan met teplehoedje 5 minuten aan elke borst daarna geef ik bij met fles indien nodig (wat in het begin zeker zo zal zijn) daarna nog tien minuten aan elke borst kolven ikke helemaal blij dat ik haar mag aanleggen!
Ben met Dean op t cb geweest. Zijn laagste gewicht is 2745 geweest en nu weegt hij 3905!! Meer dan een kilo aangekomen in iets minder als een maand! En 2,5 cm gegroeid. Ik ben super trots op ons!!
Hier nog steeds krampen. Heb van 15-16 naar het plafond liggen staren, want slapen dat ging toch echt niet.. ben wel moe, maar dit is ook wel weer een beetje spannend. Toch geloof ik er nog niet in hoor. Eerst zien, dan geloven ' Heb wel berehonger dus ga ff iets in m'n mik douwen (dauwen?)..
Pfiieeuw fietsen is toch best pittig met zo'n tegenwind. Jullie hebben allemaal slagroom dames Kleine vent is weer thuis, mis hem toch wel hoor als hij zo'n dagje weg is en ik gewoon thuis. Hij is alweer gevallen op het KDV, heeft een hele bult onder zijn oog. Zag het pas toen ik thuis was, ze hebben er niks over gezegd.... Weer erg jammer!!
Vind het knap dat je nog op die fiets stapt joh!! Ik heb het ding al in geen maanden meer aangeraakt Ik mis hem overdag eigenlijk helemaal niet als hij op KDV is, maar als dan de deur opengaat en papa en Julian komen binnen dan kriebelt het toch wel heel erg en word ik overladen met kusjes... *zucht wat heerlijk*
Wel, als ze nog drinkt na 5 minuten inderdaad verder doen, maar wellicht heeft ze er na 5 minuten alles wel uitgehaald en zou ze gefrustreerd kunnen geraken. Ik denk dat ze mij zegt 5 minuten omdat ik dan niet ongelukkig zou zijn als ze te kwaad wordt als ze er daarna niks meer uit krijgt. Maar inderdaad, ik moet haar er niet afsleuren zei ze, als ze nog lekker aan het drinken is, laten drinken en met tepelhoedje omdat ik nog altijd kloven heb...
Arka, okay dan snap ik de hoedjes. Ik deed links hoedje, maar Dean sloopt me dan bijna. Wordt helemaal wild haha. Idd lekker laten drinken hoor, als ze nix meer binnen krijgt merk je het snel genoeg! Dan kan je haar nog de andere borst geven. Je borsten wennen snel genoeg aan haar. Ik merk het gelijk, als Dean te lang slaapt of ik geef hem een flesje afgekolfte melk tussen door, dan krijg ik mega boobs.
Deel 7 en dan ook al pagina zoveel Ik ben trots op jullie 8) Ik heb ook heel deel 7 bijgelezen, ik gok dat eind deel 6 alleen maar onzin bevat Het is onmogelijk om overal op te reageren helaas, maar ik leef wel mee met jullie ! Hier alles goed, vanmorgen even de stad in geweest met zijn viertjes. Twee paar schoentjes voor Fenna gekocht, want uit haar andere is ze nu echt uit gegroeid, wat gaat dat hard Verder even wat gedronken en de stad door gewandeld en weer naar huis. Door onze allerliefste Pip met haar Italie verhaal begon het bij ons ook te kriebelen, dus even beiden werkgevers gebeld en jawel: We hebben vakantie van 28 augustus tot 17 september Vanavond waarschijnlijk dus een vakantie naar Italie boeken, ik ben nu al aan het aftellen Nu koken, wij gaan voor gekookte aardappels met spinazie en een boomstammetje En jullie? XXX