Oh ja en nog iets positiefs van vandaag! Ben voor het eerst op de weegschaal gaan staan, en jaaaaaaa ik zit gewoon al een halve kilo onder mijn start gewicht! Heb dus alle kilo's die ik ben aangekomen in de zwangerschap er al af.... maar ik ga lekker door... Er mag nog wel een kilo of 15 extra van af!
goedenavond, weinig bijgelezen, heb wel gelezen dat Silvia is bevallen van de tweeling, GEFELICITEERD!! En Kimonootje, wat een schatje is Yaro! meer spam!! Ga nu Jelmar fles geven en maffen, trusten dames!
Bofkont! Nou ik duik er hier ook in. Eens kijken of de nachtrust mij een dienst wil bewijzen: SLAAP!! Heb er zin in namelijk hihi. En joehoeee 39 weken! Ik weet nog dat ik op de 35 zat en dacht.. damn ik moet nog zo lang en nu alweer zo ver! Heerlijk! Slaap lekker alle kleine babytjes en hun mama's!
Ok ik had bijna een A4tje vol geschreven, alles weg! GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR dus nu doe ik het in 1 zin: Knuffel voor iedereeen!
ik heb wel vandaag een uur gewandeld totaal goed hè... 2x kwartier en 1x dik halfuur... Wie weet doet t iets!
Jeetje jij gaat laat slapen. Ik lag idd met baby aan tiettie. Hij heeft weer veel gedronken vanacht. Ik ga zo nog ff slapen.
VRAAGJE: weet iemand hoe oud de baby moet zijn voordat je met johannes broodpitmeel mag beginnen?? Niek heeft sinds gister erg last van opkomend maagzuur en spuugt de hele tijd tussen de voedingen door. Niet hele golven, maar wel flink wat.. en hij heeft er ook echt last van en is heel onrustig (vannacht ook amper geslapen, zo zielig!!) of heeft iemand nog andere tips wat we hier tegen kunnen doen??
mogguh !!! volgens mij mag je dat al gebruiken , weet het niet zeker maar vast iemand hier zal het weten..
gaat goed hier !! Meisje heeft al een mooi ritme , gisteren haar om22:45 wakker gemaakt en gevoed en toen om 3:30....dus was netjes ..Ze wordt wel standaard omeen uur of 6 wakker met krampes ..krijgt ze wat cinababy en mag ze lekker nog een uurtje samen met mij dutten ..heerlijk ....................