dag dames jullie ook zo heerlijk genoten van het zonnetje? ikke wel. soms weer even wennen als je al die tijd naar bevalling hebt uitgekeken, om daarna weer in gewone ritme te komen (van het leven na een bevalling...) . lekker bbqen vanavond, was erg leuk. ook al hele dag thuis gebleven. lekker relaxen en daan in zwembadje gespeeld, ik vond het heerlijk!!
breek even in voor de liefhebbers ik heb in sylvia haar album foto's van de 2ling geüpload dus kijken voor meer foto's van haar mooie gezin zoals ze gevraagd had haar map bijgewerkt hier 2 foto's zoals ze gevraagd had her is de mooie luuk KLEINE van sylvia
Hahaha!! Ja 't is even erg rustig.. maar over een weekje of wat wordt het vast weer flink druk Veel papa's ook thuis natuurlijk dit weekend, dus iedereen is enorm aan het genieten van het weer, hoop ik!
Soohoooo ingeltje! Das een beste buik!! Pffiew.... Verwacht je een grote baby? Of heb je veel vruchtwater?? Dean heeft fles met johannesbrood pitmeel op, en heeft niet gespuugd!! Jeej! Hij is wel beetje pieperig vandaag zeg. Net de borst gehad maar volgens mij was hij nog niet voldaan. Dus ga hem nog ff aanleggen en dan slapen! Truste bib en bub meiden!
Hey wat fijn, niet gespuugd! hele opluchting! Ja.. ze denken wel grote baby, maar dachten ze bij Julian ook en die was gewoon 3625g. Ze durven dus niet echt te gokken En vruchtwater was ook mooi op peil, zal toch eens vragen woensdag of het niet beetje veel is ofzo... Meiden slaap lekker allemaal en een knuff aan de beebjes in en uit buik! Ik hoop echt dat er morgen iemand bevalt.. toi toi toi!
Helaas ben ik ook nog niet aan het bevallen. Ik voel helemaal geen pijntjes, rommelende buik of iets in die richting. Maar ik kan nog altijd hopen dat ik uit het niets verrast wordt door een beebje die er graag uit wilt.
Cute beeb-fotootjes!! @ Ingeltje zo dat is een mooie, flinke buik. De mijne is niets vergeleken bij de jouwe! Oke oke, van mij mag je gewoon voorrang op mij hebben hoor, want lijkt me zwaarder om met zo een dikke buik rond te waggelen.
En weer een dag voorbij... En nog steeds BIB... ik begin nu toch wel heel erg ongeduldig te worden! Ach ja morgen weer een nieuwe dag en dan ga ik er gewoon weer voor!
Leuke babyspam! Hier vandaag met de meiden naar de dierentuin geweest. Was zeer geslaagd! Hoe Gaat het hier?
@ silvia luuk en sanne zijn ZOO CUTE!! @ ingeltje mijn god wat een grote buik... Heb ik echt niet! Wel errug mooi!
Ik heb Vera weer gewogen. 100gram in 2 dagen gegroeid! Ze is nu boven haar geboortegewicht! Ze weegt nu 2980gram!!!
Sterreke, kun je het een beetje volhouden? Hier best wel een gek idee. Zou vandaag uitgerekend zijn (24e)