@Aszzzzz... GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!! Fijne dag en als kadootje van mij mag je bevalling gaan beginnen ha ha
YenD: Het kan zijn dat je melk anders gaat smaken en dat Dean daardoor moeilijker gaat drinken. Bij mij was dat helaas wel het geval. Ik duim voor jou dat dat niet zo is!!
@Tink.. hoe was je avondje stappen??? @ YenD wat fijn dat Dean nu minder spuugt.. ga het zo denk ik ook bij de apotheek ff halen voor lieve Niek.. vind het zo zielig als ik hem de hele tijd oude melk zie opboeren..
Kimm bij de gewone supermarkt verkopen ze t ook. Maar die zijn natuurlijk niet open vandaag marjon, ja is dat snel?? Heb echt geen idee!!
ik kom even inbreken weet niet of jullie mij nog kennen maar heb even met jullie mee mogen kletsen. helaas werd het een miskraam. gisteren zou ik uitgerekend zijn en dacht ik ga ik even spieken hoe het met de dames daar is iedereen die al bevallen is van harte gefeliciteerd!!!! mooie namen voorbij zien komen! voor de dames die nog moeten, suc6!! Liefs marieke
@YenD.. ja zou het ook pas morgen gaan kopen bij de supermarkt of drogist, maar hoor zulke goede berichten van jou en babebabe.. en vind het zo sneu voor Niek, dus wil liefst zsm beginnen..
Hier morgen trouwens voor het eerst met m'n 2 kleine mannen.. Joost z'n wekker gaat morgen weer om 5.30 uur, wel balen.. veel te gezellig met het hele gezin thuis.. en vind het stiekem best wel beetje spannend!!!
Hallo dames! Nog steeds BIB... ik heb mezelf net wel helemaal leeggescheten. kan een voorteken zijn toch? Vanochtend echt de laatste aankopen gedaan bij de makro: twee nachthemden, 3 paar sokjes en een nieuwe tv voor in de slaapkamer inclusief dvd, usb en speelt ook nog divx af... jeeeeeeeh kan ik in mijn kraamtijd lekker films en series kijken O ja en ook nog een pak beschuiten en muisjes ingeladen voor de eerste visite Als ik er nu nog niet klaar voor ben, weet ik het echt niet meer
Ingeltje hele dikke knuffel!!!!!!!!!!! Logisch dat je je schuldig voelt maar is natuurlijk helemaal niet nodig, je mannetjes zullen je heus niks kwalijk nemen! Aszz gefeliciteerd met je verjaardag!!! Marjon wat een leuke foto's van de kleine Marit... heb ook erg gelachen om de foto samen met Marieke ! YenD Dean is toch ook een lekker ding zijn he... kan het niet je eisprong zijn die je voelt ipv menstruatie...? Silvia wat fijn dat Sanne bijna bij jullie mag liggen! Wat een schatjes zijn het toch...
Tnx dames Sterreke, nu moet de baby gewoon komen hoor! Het is hier vandaag motor en fiets elfstedentocht, gezellig. Dus we gaan vanmiddag even kijken. Huis is alweer helemaal aan kant. En vandaag alweer 39 weken!!!
Kimm ja kan me voorstellen dat je het ook wilt halen. Dat spugen is zo zielig! Hier kwam het er met stralen uit! Maar nu gaat het veel beter.. Ook de bv blijft beter zitten. Sterreke, nou heb ook bloed, dus weet t niet. Maar tis heel weinig allemaal.. Dus zal wel niet... Kan nu nog geen anticonceptie nemen hè?? Pas na de bv??