Mei 2010 mama's Deel5

Discussie in 'De mama's' gestart door linnie83, 26 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

21 mrt 2009
    1.195
    0
    0
    schipperin
    Oke nu ga ik echt... was vergeten af te sluiten en moest effe achter het roer... kom ik terug, hebben jullie alweer 2 pagina's volgelult....
    Geen wonder dat ik het nmiet kan bijhouden!!!!

Hup, ga eens slapen ofzo!!!!!

:p

Truste!
    xxx

2. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @Nath: Ik wachte op Erik...en die komt net binnen...Dus ga toch echt even slapen. Truste!

@Kimonootje: Truste meid!

3. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Ik ga ook mijn bed maar opzoeken..... slaap lekker allemaal!

4. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Jullie hebben het nog gezelli gemaakt gisteravond !!

Ik ga zo werken ,maar denk dat ik vanmiddag vrij pas , voelme nog steeds niet zo lekker ...Kan ik ff bijkomen en morgen verjaardag van Thijme vieren ....

tot l@ter

5. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Wat isnou weer Insiders ????????????????????

Hier alleen MSN en Hyves ,maar met de Hyves ben ik nog niet wegwijs hoor ,heb jullie plantengedoe nog niet gevonden hoor ..........

6. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Hello, goodmorning, how are you???

Facebook, zit ik ook op.....doe er niet zo heel veel mee. Eigenlijk denk ik er de laatste tijd over om alles er af te flikkeren. Je kan zoveel vinden op internet over je persoonlijke dingen.....en ik gebruik gewoon mijn naam....het is wel afgeschermd, maar dan nog. Waarom zoveel foto's van mijn meisje op internet? Ook al kunnen alleen vrienden het zien. Op twitter kan iedereen meelezen, daar ga ik ook eens een anonieme naam plaatsen. En hier ook, dacht laatst de banner wat anoniemer te maken, want je vertelt hier best veel.....staan jullie daar ook weleens bij stil?

Meissie heeft geslapen van zeven tot zeven!!!!!! :D

7. cecile1

cecile1 Niet meer actief

The Insiders dan mag je nieuwe dingen testen, apparaten zoals de Philips Wake up lamp dus en drankjes enzo. Ach we zullen eens zien wat het is...

Marjon, balen dat je niet lekker bent.
    Ik ben eindelijk weer beter aan het worden.

Julotte heeft weer doorgeslapen... zo fijn als je ook nog eens laat naar bed gaat!

Enne Marjan en Kimonootje..... mijn crosstrainer is voor 325 verkocht!!! Thanks voor jullie biedingen!!! Laat ze nog wel even staan tot die opgehaald is.... dan mik ik de advertentie eraf!
    Moet hem nu als een gek schoonmaken enzo....

tot straks weer!

8. cecile1

cecile1 Niet meer actief

En privacy op het net.... ik denk dat je dan alles eraf moet gooien.... hyves, ZP, Facebook, LinkedIn, Twitter enzo... en dan nog schijn je zoveel te kunnen vinden. Zelfs van Hyves afkomen is niet gemakkelijk hoor ik weleens!
    Ach ik heb er niet zoveel moeite mee en je hebt het zelf in de hand wat je plaatst... al plaats ik nogal wat...

9. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Goedemorgen dames

Lekker nath verkocht.

Vriendlief en ik hadden gister al besloten dat ik de peugot meeneem naar werk zodat ik vnaaf niet weer dat gedonder heb. Dus hij zou met mijn atos naar werk gaan. Komt hij net boven hahahahahahahahaahahah komt hij de auto niet in. Auto zit compleet dicht alle deuren. Wat een stunt

10. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    sur: gefeliciteerd!! fijne dag

kim: ze is nu een week aan het hoesten. 3 dgn koorts gehad, 3 dgn flink uitspugen.

11. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Goedemorgen kletsers!! Gister gezellie met de vriendinnen geborreld!
    Marja, heb zelf spijkerjasje met houthakkersruitje aan de binnenkant, stoer!

Welkom trug kimo:p

Anoniem.... Tja, mijn Hyves is ALLEEn vrienden, dus niet vrienden van vrienden en accepteernook niet iedereen....
    En hier, tja..... Op mijn adres na weet je alle! Haha,

Ga ff douchen, dan mijn mem ophalen en hele dag beautysauna relaxen :)

12. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedemorgen nachtbrakers!

am: ja ik denk er ook over na. ga ook foto's van hyves, zp afhalen. en ga ook mijn banner aanpassen
    er was via hyves zo'n reclamespotje die liet zien hoe snel mensen je gegevens kunnen gebruiken. was wel geschrokken ervan.
    dus ik ga het ook bijwerken. en heb alleen hyves msn. meer doe ik echt niet, anders ben ik niet meer achter d epc weg te trekken

13. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

21 mrt 2009
    1.195
    0
    0
    schipperin
    Goodmornin!
    Jeetje, wat een schijtzicht is het zeg.... Ben blij dat we radar hebben..
    Hier een foto van het zicht wat we nu hebben... De kant is overigens zo'n 7meter vanaf ons schip over bakboord (links;))

14. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Wow, das echt weinig zicht !!!! Ik zal even een foto van hier maken..is een mega verschil......be right back....

15. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Mega mooie dag hier.....dan is het balen dat manlief moet werken en je geen opa en oma in de buurt hebt, want damn, wat zou ik nu graag gaan skiën!!!!!!! :$;)

16. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

21 mrt 2009
    1.195
    0
    0
    schipperin
    Wooow wat een verschil inderdaad!!! Echt een geweldig uitzicht!! Is dat het uitzicht vanaf je woning?
    Ruilen?;)

17. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

21 mrt 2009
    1.195
    0
    0
    schipperin
    waar woon je ongeveer in de Alpen?

18. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Dat is het uitzicht vanaf ons balkon :D Ik woon in Davos....

19. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    oehh kimonooootje dat ziet er link uit!

dees, ff de fohn op de auto richten...

marjan en nath, was gezellig gister?

Claudia, Gefeliciteerd met je kleine grote meid!!

ego: pff vreselijke kinderen van me vonden dat het om 6 uur tijd was om op te staan..

Darren is zelfs al naar buiten geweest, met skibroek, muts, handschoenen en dikke jas hahaha
    na 3 seconde weer terug, want de sneeuw bleef niet liggen....

nu slaapt dean, en darren speelt op zn kamer, ik ga zo mijn haar kleuren, en als dean bij M is gaan darren en ik bij zn vader kijken bij het voetballen...

daarna sintfeest op mn moeders werk!

20. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

21 mrt 2009
    1.195
    0
    0
    schipperin
    Maarreehh, AM, waar gaan jullie nou op wintersport...? ;)

Deel Deze Pagina