Een groeimeter van Cars! Echt leuk...Sjaal is ook stoer! Turbo is vet he KUT!!! Wij zijn vrijdag geweest in Eindhoven... helemaal bot was het daar!!! Bierflesjes door de zaal, belachelijk!
Gaaf nath! Wil em ook graag zien 1000 euro??? Pffff.... Mijn planning is eigenlijk om weer te gaan leren zodra jelmar naar de basisschool gaat! Iets va werken leren met sph of iets dergelijks, weet nog niet precies wat, maar heb nog 3,5 jaa om na te denken Nu ga ik ECHT slapen
Ja dat zei je ja.... bierflesjes door de tent... niet normaal meer he... raar volk die Eindhovenaren... Eindhoven de gekste he! Ik zat naast een studentikoos...die at Ham Kaas chips (vieze lucht als je het zelf niet eet) en begon daarna met zijn bier zijn mond schoon te bruisen.... ieuw!!
Nath bedankt voor je woorden mopp! Ik vind ook echt dat ik hier goed aan doe. Mijn andere plan was namelijk iets heel anders dan hulp zoeken. Morgenochtend komt mijn thuisbegeleidster weer en dan gaan we de dingen verder regelen. Vind het moeilijk om dean los te laten, we hebben een hele korte navelstreng kan niet zonder hem. Maar ik weet dat een nacht slapen en ff bijtanken me echt goed zal doen. Ik ga nu echt ff slapen! Dikke knuff!! Oh en toppie dat je dat stuk gereden hebt, je bent top!
Lieverd, je volgt nu het juiste pad..... alles komt goed! En met Dean ook hoor.... Wat jij met Dean hebt heb ik ook met Julotte... ze is zoveel meer voor mij dan alleen mijn dochtertje... ze is de beste therapeut die er is haha!! Voor haar doe ik alles... anders zou ik het ook doen hoor maar zij motiveert mij echt!
@Yes, respect , wat goed dat je aan de bel hebt getrokken ,das het beste voor jou en je mannetjes.....Je bent een toppertje , knnuuuufffff
Goedemorgen heb een stuk beter geslapn vannacht. Alsof ik nu al meer rust heb ofzo. Helaas vind dean het nu al ochtend... Vanavond ga ik echt vroeg naar bed!!
Goedemorgen! Yes wat ongelooflijk knap van je! Dat was een flinke stap van je, maar je hebt em genomen! Respect en een dikke knuff!
God ik kan me amper bewegen. Mijn duimen nu met het in tikken gaat nog net. Gisteren eerst een uur bodypump, dat was goed te doen en errug leuk. Maar daarna een uur power yoga! Sjesus wat een mega stijve hark ben ik.........en nu je been strekken(terwijl ik al in een onmogelijke positie stond). Nou nee dus dat lukt niet. Über slanke super lenige juf.........maar goed ik heb het allemaal gedaan. En nu doet alles, echt alles pijn. En dan ga ik straks om 9:30 weer, hahaha dan met mijn PT! Ik ben best trots op mezelf
Goed bezig pip! Ik hoor net naast me in bed.... ieeep ieeep ieeep..... Kijk ik, ligt dat monster zn tanden te scherpen aan mn iphone! Allemaal krassen erop!!!
goedemorgen!! hier was het ook vroeg 6.30 bij allebei... ze zijn nu allebei al naar ouders. moesten vroeg bij dierenarts zijn en dan rijd bram meteen door, grrr probeer draadloze printer te installeren. maar lukt nog niet. pip goed bezig! ik gister ook bodypump. allemaal zwaardere gewichten dan normaal. heb nog nergens last van . misschien vanavond! succes zo! enuh, je kan soms beter een dagje ertussen later om te 'herstellen' .
sporten..... zou toch wel beter zijn als ik IETS ging doen.... maar heb oz'n hekel aan die abonnementen waar je dan gelijk aan vast zit, grrrrrrr, en om aan lopen te beginnen in de winter lijkt me ook niet heel logisch.... hmmmm, missschien wacht ik wel tot de lente
ik zou ook moeten gaan sporten , maar heb err ook totaal ggen zin in !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 3 kleine kids vind ik al topsport , hihihihihihihihihi