Mei 2010 mama's Deel5

Discussie in 'De mama's' gestart door linnie83, 26 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    haiii

2. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Cherell is al 2 weken aan het hoesten, snotteren enzo... nu kwam er sinds 3 dagen opeens ontstoken ogen en koorts bij! Maandag moest ik haar ophalen van de kinderopvang omdat ze door het slijm ook nog had overgegeven etc... Maandag bij de huisarts geweest, die zij een luchtinfectie maar mocht de koorts de dag er na niet weg zijn moest ik weer komen/bellen.. gisteren weer gebeld, ik vond Cherell niet zieker dan de dag er voor dus zei dat ik het nog wel een dag zou aanzien... nog wel steeds koorts...en nu vanmorgen nog STEEDS koorts... Ze heeft ook echt van die rode wangen.. en die oogjes zo ontstoken.. bah zo zielig!! Nu moet ik om 11.50 bij de huisarts zijn... want ze mocht niet 3 dagen koorts hebben ofzo...

Maar wat kan dit nou zijn????

3. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Haiiii ;) hahaha

4. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Hallo!

vervelend zeg :( hoop dat ze snel weer opknapt!

5. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Goedemorge

Mama2010 succes bij de HA straks.

Yes valt mij ook op dat er in de ochtend altijd een gast meeleest.

Oohh meennnnnnnnnn heb me togh een rugpijn niet nrormaal meer.

6. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Thanks babe en Natascha

7. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    @MAMA 2010: misschien rs -virus ......
    hier hebben Thijme en MArit allebei onstoken oogjes en keelonsteking gehad ..................

8. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Mijn vriendin de kleine had ook RS virus, die zei ook al precies de zelfde symtomen...

Maar ik begreep van de huisarts (die daar eerst ook aan dacht blijkbaar) dat je dan vocht in de longen moest hebben.. en Cherell heeft meer vocht in de luchtpijp.. rochelen...

9. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    @Mama2010: succes bij de HA, en natuurlijk veel beterschap
    @Yes: super dat je de stap gezet hebt voor jou en de kids! En zoals de anderen hier ook al zeiden: jij bent top! (waar is dat icoontje met de duimpjes op :D)
    @Pip: zal wel een pijnlijk sportuurtje worden, maar wie weet gaat de pijn weer over van te sporten :p

Ga zo maar even al wat eten klaar zetten voor vanmiddag, tenminste als Nora het toelaat. Maar die gaat straks toch naar bedje want moet op tijd weer wakker zijn om zusje van school te halen.

10. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    misschien heeft ze dan een bovenste luchtweginfectie , ik weet niet of ik het goed benaam , maardan zit het meer in keelgebied dan bij de longen

11. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Mag toch hopen dat die tanden niet nog scherper zijn nu.

Hij heeft zich net via mijn benen (ik zat op de grond) kunnen optrekken aan de salontafel ohoh!
    en hij probeerde zich ook op te trekken aan de doos met dvdtjes om bij de tv te kunnen.

Het is echt een druktemaker, moet overal bijkunnen en aanzitten en bij zijn.
    Net stond ik brood te maken in de keuken en hij was maar aan het mekkeren, ineens ligt hij achter me!
    helemaal trots, hihi

12. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
  13. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    wat een vlugge is Dean toch , ik vind het nog wel makkelijk dat MArit lekker op haar plaatsje blijft liggen ...........

14. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Goedemorgen allen!

Vandaag even gaan meten en wegen (CB afspraak pas in februari) en Pommetje gaat goed (al kan ik haar geen Pommetje meer noemen.. grote dame). De cijfertjes:

71,5 cm & 8170 gram

allemaal keurig in verhouding met elkaar volgens de curves. Pip, Pom is bijna net zo lang als Floris maar ruim 2 kilo lichter WOW! Als ik ook in het groeiboekje van Kick kijk dan zijn er toch grote verschillen tussen jongens en meisjes!

Mama2010: hopelijk valt het allemaal mee met Cherell.. veel beterschap!

YenD... tandjes scherpen? Wow.. hier nog steeds geen tandjes te zien. Wel balen van je I-phone.

Sporten.. ik tennis op vrijdag een uur in lesverband... ik doe dus wel iets.. maar veel kan je het niet noemen!

Zo, nu even kijken of Pom nog wat wil drinken en dan gaat ze naar bed. Even wachten tot manlief thuis is van boodschappen doen en dan ga ik aan het werk!

15. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Goedemorgen... ohhhh *rek me nog eens lekker uit* wat lekker als je een keer mag uitslapen....
    Frommel heeft zich misdragen bij mijn mama... 2:30 wakker en een poepluier, 06:00 wakker met een poepluier... en nu net weer wakker met ene poepluier.... ben blij dat ze logeren is haha!
    Ze heeft echt last van die rot tandjes.... en ze moet nog een heel gebit... pff!
    Maar mama vond het niet erg... zodra ze in de kamer van Julotte (ja madam heeft een eigen kamer daar, compleet ingericht) kwam en haar glimlach zag was het weer oke!

Ik ga zo naar de HA toe. Heb al en week of 3 a 4 last van mijn onderarmen en pols en handen als ik wakker word... zijn dan stijf en tintelen... vanochtend kon ik niet eens wc papier van de rol scheuren... maar even laten zien. heb ik al eerder laten zien maar ze dacht dat ik er op sliep maar dat kan niet op allebei dus even kijken wat er aan te doen is. Ik kan voor Julotte ook geen flesje meer maken in de ochtend.. duurt even voor ik er weer gevoel in heb...

MArjan, ruilen van boom....?

Cherell snel beter worden he!!

Voor de rest ben ik het weer vergeten..... ik ga nog even haken.... is verslavend zeg! Pfff

16. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    @YenD: ik voel daar een reorganisatie van het huis aankomen :D. Alles naar een Dean-veilige plaats zetten :p Knap hoor dat hij dat al kan.

@Cygnet: dat zijn mooie cijfers. Er zijn veel verschillen tussen meisjes onderling ook hoor. Nora woog op 6 maand bijna 2 kilo minder dan haar zusje op dezelfde leeftijd. De lengte was ongeveer gelijk.

Sporten hier ook, maar 2uurtjes op zondag (badminton). Als ik meer tijd had zou ik ook nog wel iets meer willen dan, maar geen tijd, helaas.

17. cecile1

cecile1 Niet meer actief

O ja en Yes, wat kanp zeg dat Dean al zover kan kruipen/teigeren....
    Ik kan niet wachten tot Julotte 10 cm vooruit kan komen... ze gaat nu een beetje achteruit... ze is ook blonT haha

18. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Zo bijgelezen....Ga vanavond reageren...

Voor nu een dikke knuf voor Yes!! En zet Deantje maar op de trein hij mag hier wel logeren....Kleine teigertje kan ik er wel bij hebben!

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
  20. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Zit trouwens vandaag al weer op cyclusdag 48 en heb maandag weer een afspraak bij de HA. Heb nog geen eisprong gehad...zo vaag!

Deel Deze Pagina