Hahaha Hoe reageren jullie kindjes op stofzuigen? Eerder was het geen probleem, maar nu ligt ze echt helemaal verstijfd in de box met grote ogen van angst......ze gaat nog net niet huilen......toch maar weer wachten tot ze slaapt dan.....
hoi meiden! zo ik heb even fijn bijgelezen hoop geouwehoer maar wel gezellie mooi uitzicht hoor AM!!! hier alles oké! manlief is naar het voetballen toe in spakenburg en ik zit heerlijk op de bank met een kop thee! Esmee krijgt een tandje voel een scherp randje doorkomen! én ze heeft vandaag gerold een TOP weekend dus voor onze kleine meid!!!!
ja gelukkig wel! van de week was hij al eerder ziek ( vanaf woensdag ) en gisteren ging het al een stuk beter maar vandaag weer helemaal prima zeker leuk al die mijlpalen!!!!
het enige jammere is dat ze vandaag niet wil slapen ze heeft over de hele dag pas 1 uur geslapen ik zelf ben kapot want de nachten gaan afgelopen week ook niet denderend!
Das balen Dag....helemaal als de nachten dan ook niet echt lekker gaan en je moet ook nog gewoon werken....wordt ze nog een keer wakker voor een fles of is ze vaak onrustig? Hopelijk slaapt ze snel eens een nacht door zodat jij ook bij kan tanken!
zo net maar even onder de douche geweest om kalm te worden en nu een nw slaappoging ach soms heeft ze een weekje ertussen dat het niet echt doorslapen is.... af en toe een speen nodig maar denk dat we ook zelf wel eens te snel snachts erop af gaan aangezien ze dan gewoon ligt te dromen mag niet klagen hoor maar als het dan een paar daagjes niet lukt vergeet ik de goede nachten heel snel
owh en ikke ben weer ongi! mijn tweede sinds de zwangerschap! ga even tellen op hoeveel dagen cyclus ik zat!
nou wel redelijk mooi al... een cyclus van 36 dagen... ben benieuwd of hij nog wel inkort! ik had altijd een cyclus van 29 dagen.... afwachten maar weer!
hallo dames !! Marit is ziek aan het worden , oogjes onstoken , naar haar oortjes grijpen , niezen en hoesten en veel slapen gelukkig ..... hopelijk snel weeropgeknapt , ze ligt nu te huilen , dus ben er weer weg van ..Morgen verjaardag van Thijme , dus denk dat ik er morgen niet veel zal zijn ..Tot L@ter ..
Goedemiddag! Hier ben ik weer na een aantal dagen ZP stilte. Wat geweldig die sneeuw heerlijk, zo net een paar goede boots gekocht voor in de sneeuw en evt regen, lekker gevoerd. Iedereen incl ik zelf zijn weer opgeknapt! Ik heb weer een stem Ik heb een pagina of 50 gelezen, maar wat het meest opviel was het gesprek over de autostoel en daar de kinderen in zetten! NIET DOEN voor dat ze minimaal 9 maanden zijn hetliefst er nog langer in houden. Hoe goed ze ook al kunnen zitten, hun nek is niet sterk genoeg om een klap op te vangen als ze vooruit zitten. Floris zit er ook strak in, en hij heeft een gruwel hekel aan de maxi, maar ik hoor liever zijn gehuil nog ff aan, dan dat hij in de kreukels ligt. Ze willen de maxi zelfs gaan verplichten tot ze 15 maanden zijn!
goed advies PIP! hier kan Esmee nog heel lang in de maxi mee dus we stellen het ook uit maar waar ik dan wel weer gelijk aan denk......... als ze dat auto stoeltje pas bij 15mnd adviseren ivm het zitten ; is het dan wel verstandig met fietsen vanaf 9 maanden? fijn dat je weer beter bent trouwens!!! is niets waard om ziek te zijn... dus WELCOME BACK!
wie was dat ook alweer met een moeder die een knobbel in borst had ontdekt??? zou wel willen weten hoe dat is afgelopen.........
Sara past ook nog wel even in de maxi hoor, maar goed om even te onthouden, zo lang mogelijk in de maxi. Ik had begrepem dat het oke is totdat het hoofdje boven de rand uit steekt, dat wilden wij aanhouden. Weer een succesvol babyhapje gemaakt: aardappel, courgette en ei!
Ah, Marjon, beterschap voor je meissie en hopelijk een leuke verjaardag morgen! Pip, allemaal ziek geweest? Fijn dat je weer opgeknapt bent! Nou, ik heb die kleine rakker op bed gegooid, wel voorzichtig hoor Ze was echt mega moe, vanmiddag natuurlijk minder geslapen dan anders.....nou ja, dan maar op bed en ze sliep echt in no time! Straks dan maar even wakker voor de fles....
hey pip: gelukkig gaat het weer beter. hoe gaat het verder? am: ik denk dat fietsen vanaf 10 mnd wel kan. daar heb je (als het goed is ) niet te maken met een klap die je moet opvangen. ze moeten eigenlijk zelf al kunen gaan zitten. dan zijn ze er kennelijk aan toe lekker tv avondje . tot morgen!
Hoi meiden! Zo ben ik weer even, heel snel bijgelezen. Wij hadden vandaag een verlate kraamvisite uit het "lage zuiden" (familie van Maurice) dus drukjes geweest.. Nu zijn Maurice zijn broer en mijn schoonzusje en ons neefje er nog maar ze zijn nu met zijn 4en friet eten zonder mij dus... Ze wilden eerst gaan halen maar dat zag ik echt niet zitten... Heb het vandaag voor de eerste keer echt moeilijk! Maar ja er staat ook nog een bak chips en chocola voor mijn neus... pfffffffffff ff een klote dagje hopelijk heb ik er morgen weer minder last van! Ben nu ook best sjaggie zeg maar en dat wil ik niet...