Mei 2010 mama's Deel5

Discussie in 'De mama's' gestart door linnie83, 26 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Sterreke hahah slechtste wat je kunt doen he op itnernet lezen;)

als het egt zo gevaarlijk is doen ze het ook niet op het kdv ze houden hem daar toch continu in de gaten;)

2. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Ik geef Marien regelmatig volle yoghurt met zo'n babyliga erdoor, vindt ie heerlijk!

3. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Haha natas ja je hebt gelijk, je kan jezelf helemaal gek lezen op internet totdat je je baby alleen maar de hele dag rechtop durft vast te houden :D
    Maar toch... er zit natuurlijk wel wat in, maar a/d andere kant t is maar 2 uurtjes per dag en ik ga sowieso na een kwartier kijken of hij slaapt en dan nog een paar keer....

4. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Daarom, je moet het zelf vertrouwen!
    maar ze worden wel steeds beweeglijker, dus denk er wel om ;)
    maarre, is buikslapen geen idee voor Marien? dan kun je ook niet met je handjes zwaaien e.d.?

5. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Dat vind ik helemaal een eng idee....:(

6. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    echt? hij kan toch z'n koppie omhoog doen en op z'n handjes steunen e.d.? (ik bedoel dus niet ingebakerd op z'n buikje he)
    Als het voor alleen overdag is, dat hebben wij ook een tijdje gedaan met Jelmar! en 's nachts wel altijd op z'n rug

7. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    in slaapzak en dan inbakeren is geen goed idee.... das te warm!

anders overleg je met CB wat hun adviezen zijn mbt inbakeren / omrollen e.d.

8. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    hoi meiden,

hier ff een berichtje vanuit het winterse westen.. is hier denk ik wel bijna 30 centimeter gevallen :$:$:$.. zoveel heb ik in jaren niet gezien... vandaag is m'n vakantie al begonnen, dus dan vind ik het niet zo erg.. Mick heeft heerlijk in de sneeuw gespeeld met opa en ik heb nog stuk gewandeld met Niek..

Joost heeft vandaag kerstborrel van z'n werk, dus ben alleen thuis.. en uitgerekend nu z'n beide boys niet te genieten grrrrrrrrrr. Mick luistert echt voor geen meter en is me echt aan het uitproberen.. en Niek is bekaf maar wil niet slapen.. dus nu toch maar weer poging nr. 8 om hem te laten slapen...

hoe is het verder hier?? heb al dagen niet meer echt bijgelezen.. nog belangrijke dingen gemist?? las iets op hyves van Natas dat ze heftig autoritje achter de rug had..

nou Niek krijst alweer de boel bij elkaar dus ga maar weer naar boven.. denk dat ik ze vanavond allebei voor 7 uur in bed ga liggen :D:p

9. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel

Volgens mij hebben ze het liefste dat je gewoon yoghurt of kwark geeft zonder smaakje ---> dus zonder toegevoegde suikers enzo ...Maar dat vind ik zelf ook helemaal niet lekker ....Door de yoghurt/kwark doe ik een beetje diksap/roosvicee .............................

Sinds vandaag eerste keer dat ik derde fles laat vallen en , ben benieuwd of ze het goed vindt .........En anders maarwat eerder de papfles ...............................

hoelaat geven jullie de laatste fles ? Ik gebruik nog steeds rijstebloem , heb een paarkeer granenpap geprobeerd maarlijkt net of ze dan last krijgt van haar buikje want dan slaapt ze heel erg slecht ........

10. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    das ook weer zo Babe misschien dat eens proberen... ik hoop eigenlijk dat, als hij een paar weken zo ingebakerd twee uur slaapt het misschien ook doet als hij niet ingebakerd ligt!

@ Kimm wow 30 cm. ik hoor idd alleen maar meldingen over de randstad op de radio! wel mooi hoor... hopelijk komt je mannetje een beetje op tijd thuis!

11. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    8uur fles 180cc met 2 schepjes bambix fijne granen
    10.30 thee/diksap met rijstwafe/soepstengel of wat fruit
    12.00uur boterham met diksap
    12.30uur fles 150cc
    15.45uur fruit met eventueel rijstwafeltje/soepstengel/wat sap
    17.45 warme hap
    19.00/19.30 fles 180cc met 3 scheppen rijstebloem

12. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    je moet altijd doen waar je je goed bij voelt, en als je hem overdag die 2 uurtjes inbakert en af en toe bij hem kijkt dan is dat toch prima voor jou? ons werd toen ook sterk afgeraden hem op de buik te leggen, maar heb het ook gedaan omdat hij anders gewoon niet goed sliep!

13. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Misschien moet ik fruit naar de middag gaan zetten want Marit is de laatste 2 weken vaak pas tussen 11:00 en 11;30 wakker en als kids naar school moeten moet ze tussen 12 en 1 ook haar boterham en melk eten en drinken en dat zit dan zo kort opelkaar en dan kan ik ook het avondeten wat later zetten zodat ze op den duur gewoon op zelfde tijd als ons kan eten .....

Dus vanaf zondag ( morgen moet ik hele dag werken en manlief een schema laten omgooien lijkt me niet verstandig )

8:00 180 en 2 schepjes rijstebloem
    na slaapje wat diksap en rijstwafeltje
    12:00 boterham + 120 melk
    na slaapje fruit
    tussen 17:00 en 17:30 warm eten en toetje
    19:30 180 en 2 schepjes rijstebloem ...

lijkt me een mooi schema

14. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    dat lijkt toch verdomd veel op de mijne :p hahahaha,
    maar zo dacht ik het ook inderdaad:) Jelmar slaapt soms ook wel van 10 tot 11.... en om dan nog een bak fruit tegeven en uurtje later alweer brood leek me ook niet zo handig nee,

15. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    lijkt idd op elkaar ,!!!!!!Altjd handig ff een vergelijking ......Heb het net T&T al 2x meegemaakt , maar elk kindje is toch weer anders .....................

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    madam ligt nu te tutten voor baby-tv !!

Volgende week een weekje fulltime werken , geen zin in !!

17. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    precies, zijn ook kleintje die MOETEN om 6 uur al eten hebben, Jelmar word soms wel al om 7 uur wakker, maar die kun je gerust beetje laten liggen in bed, of ff beneden in de box zetten kwartiertje tot dattie de fles krijgt. ook al is hij dus wakker om 7 uur, hij krijgt eigenlijk nooit eerder dan kwart voor acht, acht uur de eerste fles

18. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    das hier ook Babe , ik moet zelf eerst een beetje mens worden s ochtends en dan zijn de kids aan de beurt ..Gelukkig zijn ze alldrie vrij meegaand daarin , hiihiihih

19. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Me vriendinnetje die in amsterdam woont kom niet vooruit met de auto:( Ze staat helemaal vast tegen een brug omhoog haha slim kind.
    nou ja vast ze glijdt alleen maar achteruit ze staan allemaal met de bumpers tegen elkaar aan vet eng.

20. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    als ik op de buienradar kijk krijgen wij zo weer de volle laag

Deel Deze Pagina