Morguh... werkse Marjon.. Nath.. heftig verhaal.. hoop zo dat het goed komt.. kindjes nog maar 1 jaar, dus die mogen nog lang niet zonder moeder komen te zitten.. Linnie.. sterkte meis, hoop dat je nu wat meer rust kan nemen.. en wat een leuke foto's van je mannetjes op hyves... echt zo lief!!!! Yes heb ff bijgelezen en een hele dikke knuff voor jou.. wat knap van je dat je aan de bel hebt getrokken... en hoop dat je je snel wat beter gaat voelen als je straks therapie krijgt.. gelukkig heb je 2 prachtige zoontjes die je er doorheen gaan trekken!!!! LvdB.. zo jij hebt voorlopig dus genoeg treinen gezien hahahaha.. balen hoor dat het feestje dus anders verliep dan gedacht.. O ja, van de week zat ik eigenlijk op de helft met dat slimbelly.. blijkt de eerste keer de meting verkeerd geweest (nieuw mens daar had weegschaal verkeerd ingesteld) en kon dus niet goed vergelijken.. omdat ze het heel vervelend vonden, krijg ik nu 1 week gratis er extra bij.. buikmeting was wel super.. boven de navel was er 3cm af en net onder de navel al 5 cm.. en nu dus nog 3 weken.. zou alleen vanmorgen gaan, maar ga afbellen.. wegen zijn hier echt spekglad en ligt aardig wat cm sneeuw.. gister al paar buren die vast kwamen te zitten met inparkeren.. dus moesten we allemaal helpen met sneeuw wegscheppen bij de banden en duwen.. had het gevoel of we in Oostenrijk zaten hahahahaha nou iedereen fijne zaterdag maar weer...
Lieve Yes, meis wat een verhaal. Maar wat goed dat je aan de bel trekt. Ik denk ook dat de opname een investering is in de toekomst. iemand had het er al over en daar kan ik me totaal invinden! Lieve schat denk er goed overna en weet je hebt je schatten D&D, een super lieve mama, fantastische souders, lieve vrienden en natuurlijk ook ons! We zijn toch op een bepaalde manier van elkaar gaan houden, we beppen al zo lang! Dikke knuff en een ĂĽber Smok!
Goedemorgen sneeuwmensjes! Wat een gladheid bij jullie he!? Hier sneeuwt het nu een paar dagen niet echt, maar is het echt freeeeeezing. Het is nu -17!!!!! Brrrr, dan is het zeker -24 geweest ofzo vannacht...... Mijn meisje is een beetje ziekjes. Ze heeft gisteravond in bed overgegeven zonder een kik te geven en net in de box weer. Ze speelt gewoon, kletst lekker, lijkt fit, maar blijkbaar zit er iets niet helemaal fijn. Het hoesten wordt ook weer erger, dus ik ga maandag maar even langs de arts. Ze heeft geen koorts ofzo, dus wat het is......?
goedemorgen! kim : wauw, wat goed!!! super he. ben je ook in kilo's veel afgevallen? ik heb daar nl ook een problem-zone waardoor ik mijn broeken niet dicht krijg....terwijl onder mijn navel/riem amper vet zit.. ik heb heerlijk uitgeslapen tot half 8 nu ga ik fijn even wat boodshcappen doen en utizending gemist kijken tot vanaaf
Linnie wat een pokke zooi met je schouder! Vannacht beter kunnen slapen? Nathalie: wat een prachtige foto! Nathas: het blijft een gekut met die auto's! Voorzichtig aan! Leuke spam van je meis. Marjon: mooie meid hoor die Tara, een echte dame. Werk ze vandaag. Verder: Hallo allemaal Ik heb de afgelopen dagen alleen maar bij gelezen. Geen tijd gehad voor reactie . Nu nog twee late diensten, daarna...........10! dagen roostervrij woehoe! Zoooo lekker en Sven hoeft ook maar weinig nog te werken dus errug lekker allemaal. Sporten gaat hier lekker, de weegschaal is me goed gezind. De kinders gaan ook lekker, merk aan Floris wel dat ie weer in een sprong zit, veel slapen en als hij wakker is veel aan ons hangen, helaas veel aan mij en maar mama roepen. Gelukkig is mijn BV nog steeds een goede troost. Dat loopt ook nog steeds als een tierelier. Gaat nog steeds lekker. Ik ga nog ff lekker mijn bedje in, moet vanaaf tot half twaalf.
Morgen!! Lees bij de voedingstopics wel eens woorden als 'troostborst' en 'toetjesborst' vind dat zo grappig hihi, Hier troosten we met lekker kmuffelen en de speen Jelmar krijgt zijn speen trouwens alleen als hij er moe is, gaat slapen of ziek is, wil niet zon kind dat op zijn zesde nog overdag rondloopt met zon ding!
Als Floris echt zwaar over de zeik is dan doet de borst wonderen. Speen heeft is niet dus we moeten wat.
Morgen,.. Wat een rommelige nacht zeg! Dean begon om 4 uur mega te huilen dus heb ik hem zn fles gegeven. Tegelijkertijd belde mn beste vriendin, eerst wou ik niet opnemen maar ze smste ook nog dus dan is het ernstig voor dr. Ze was er achter gekomen dat dr vriend vreemd gaat. Ze was aan het huilen dus bijna half uur aan de tel gezeten ondertussen lag dean lekker te drinken. Om 6 uur werd dean weer wakker, weer een fles gehad... om 8 uur weer wakker en toen nog ff geslapen tot net. Heb nu dus barstende koppijn en heb alleen maar over mn vriendin gedroomd. Vandaag gaat dean van 12 tot 5 naar M en ga ik toch maar eens een kerstboom halen. Nath... wat een verhaal zeg van die zus! Whooo dat is echt heftig zeg! En je oom zo ziek rot ziekte he. Pip is er nu een sprong? Ik ga het boek er eens bijpakken want dean is zo anders dan normaal! Heel onrustig s nachts, normaal leg je hem in bed en dan slaapt hij gelijk!
Lees je wel meer dat er toch wel kindjes zijn die elke speen weigeren, hier dus niet heel vaak in genruik, maar soms toch erg makkelijk! Gaan vanmiddag ff jelmar bij me ouders brengen, gaat daar logeren en dan ff proefrijden in wat autos en boodschapjes doen! Vanavond als het weer het toelaat naar voetbal en daarna verjaardagsfeestje!
Goede morgen dames Yend: Hoe was jou nacht?? Troosten: hier ook met speen en knuffel. Vannacht nog pijn gehad ondanks de pijnstilling. Hopelijk wordt het snel minder. Gelukkig wel beter geslapen
Yend, wat een rotnacht. Misschien kan je tussendoor ook nog even slapen als Dean bij M is.... Speen, wil sara niet.....zou best eens handig zijn, maar goed. Linnie, nog steeds niet lekker met je schouder dus! Balen zeg!!!
Jemig, wat een verhaal Nath! Moet je toch niet aan denken dat je door zoiets komt te overlijden.....hopen dat het goed komt!!!!
LvdB.. qua kilo's gaat het heel geleidelijk.. ben denk in die 2 weken ruim 1 kilo afgevallen.. maar ondertussen hou ik ook met m'n voeding rekening, dus of het door de slimbelly komt.. geen idee.. @Yes.. balen hoor die gebroken nachten.. @Babe.. veel plezier met testen van de auto's.. waar gaan jullie voor??? @Pip.. wat goed dat de BV nog steeds lekker loopt.. vind het nog steeds jammer dat het mij 2x niet gelukt is..