Een zwarte kerstboom :S Ben benieuwd. Show je hem als hij is opgetuigd? En meis ga vanmiddag nou nog ff liggen als alle 2 je mannen weg zijn
astrid: jemig heftig! en succes met de reis. er ligt hier niet veel sneeuw maar het blijft wel liggen.. beetje glad.. maar als je rustig rijdt.. dag: waar ben je? hoe is het? kim: ik ga 3 jan weer beginnen yes: hoe is het even een paar uurtjes alleen? en foto spammen he!
Hij is gaaf! Zwarte boom, zilveren ballen en paarse harten. En wat frutsels voor darren. Zal zo pc aan doen, ff bank hangen!
Mooie boom ga vanavon naar verjaardag, en zo alvast bij me vriendin eten en voetbal kieken! Tot morgen!
Nou het zelf eten maken was geen succes Charlotte heeft maar paar happen gehad Toen hield ze haar mond stevig dicht dus maar een toetje gegeve. Probeer morgen wel weer
Jeej! Heb een katje over genomen van mn vriendin.. Een noorse bospoes hihi. Ze heet nu Lucy.. maar gaat hier Bella heten. Nu moet ze nog hier zien te komen. Ze woont in zeeland dus is aardig uit de buurt.
Yend: leuk zeg een kat. En super gave boom LovelyDK: Hoe is het med de kleine? Alles goed met jullie? Babe: Veel plezier Hier nog even rust voor de party begin
hahahhahahahha Ze las hier mee en ik heb haar via het forum hier leren kennen. Haar zoontje netzo oud als Jordy weigerde ook de fles. We kletsen toen wel eens op MSN. Maar tegenwoordig geen contact meer . Waarom ze hier mee las weet ik ook niet
Zaterdag avond komt Bella hier wonen. Nog een weekje wachten! Mn moeder is jaloers die wilt haar ook hebben hihi.