Mei 2010 mama's Deel5

Discussie in 'De mama's' gestart door linnie83, 26 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanElianne

mamavanElianne Actief lid

2 jul 2010
    113
    0
    16
    okeee.. jaah ik heb wel beetje terug gelezen haha maar is echt heeel veeel.

Hoe is het hier allemaal??

Enne Sterreke je hoeft niet jaloers te wezen hoor. Jullie krijgen toch ook sneeuw deze week? hahaha.

Ik heb wel zin in de vakantie.. Ben benieuwd wat Elianne van de sneeuw gaat vinden haha. Denk alleen dat ze in Maart er meer aan heeft als nu maar we zullen het afwachten.

2. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    ja sneeuw wel maar skipistes is dan toch weer een ander verhaal :)

3. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    MvE, heerlijk voor de sneeuw! Hoe is het met je man?

Vanmiddag met Annemijn naar de Tuinland geweest (was eerder een intratuin), helemaal wild! Kerstmannen, kerstballen, kerstbomen(oe prikt mama), Slingers(kijk mama ik ben een prinses! Haha)! God ik heb er weer drie grijze haren bij. Maar het was heel leuk!

4. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ooooh ja sterreke ik wou jou nog een knuff geven en succes!! Hoeveel ben je al kwijt?

5. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Lijkt me zooo gezellig. Kijk er nu al naar uit, kleine gesprekjes met Koen.

6. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Ehhh Sterreke....Heb er vast overheen gelezen maar wat voor iets volg jij?

7. mamavanElianne

2 jul 2010
    113
    0
    16
    Man gaat erg goed. Veel vernevelen. maar laatste 2 nachten vond hij het niet meer nodig om te gaan vernevelen dus ging die maar pufjes pakken. Soms zo eigenwijs. Maar als het aan hem ligt gaan we afbouwen met vernevelen, maar geen haar op mn kop die daarover denkt op dit moment haha. Bouw liever de prednison af, hij krijgt nu echt zon prednison gezicht. zo lelijk hahaa....:D

Aaah wat leuk bij de tuinland haha. Ik heb daar ook al zin in met Elianne haha. Vind het ook prachtig als haar grote nicht van 2 hier bij ons over de vloer is haha. Hele verhalen over hoe stout haar kleine zusje is maar Elianne is helemaal geweldig haha.

8. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Wij hebben van álle fases van Julian genoten, maar geloof me.. als ze gaan praten is het elke dag smelten en trots zijn. Het is zooooooooooooo ontzettend leuk als je kindje praat!!

9. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Kleine gesprekjes! Lullen als brugvrouw doet dat kind van mij! (maar klopt hoor super gezellig ;))

10. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Zucht de haat-liefde verhouding met medicatie! Kan me voorstellen dat je van die prednisolon af wilt. Weg met die plofkop, :D

11. mamavanElianne

2 jul 2010
    113
    0
    16

haha skieeen is tof 8)

12. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Linnie!

13. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    @ praten hoezo wie van de beebs praat nog niet dan...? :(:$ BWahahahaha sorry dit is echt te flauw maar moes even...
    marien zegt trouwens heel duidelijk papa, maar dan een combi met het engels (teveel films gezien denk.)... "DADADADADADADADA" :D
    Oh en mama kan hij ook maar hij heeft de M omgedraaid, dat wordt dus WAWAWAWAWAWAWA. Ach ja ik vind dit geen leeftijd om al te gaan corrigeren op dit soort muggeziftereijen, toch...? :p

@ dieet ik doe Cambridge (zelfde als babe heeft gedaan) Ingeltje thanks voor je khuffel ;)

14. mamavanElianne

2 jul 2010
    113
    0
    16

Jaa volgens mij is dat bij iedereen ene haat-liefde verhouding met medicatie. Want soms is het ook fijn om te krijgen haha.
    Jah die plofkop.. haha ik vind dat echt lelijk...:D hij vraagt er nu ook constant om hoor. Ben ik lelijk he lysann hahaha.. dus ik maar lekker bevestigen:)

15. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Oh en was van de week 3,5 kwijt was na 1 week. Nu weet ik het niet probeer alleen bij de consulente te wegen

16. mamavanElianne

2 jul 2010
    113
    0
    16

knap hoor cambridge. Is dat ook zoiets als modifast??

17. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Modifast is ook shakes denk ik...? Ja op zich zelfde idee maar dan ondr begeleiding (modifast is volgens mij los verkrijgbaar) en ook soepjes, papjes en repen. 500 kcal. per dag

18. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Whahaha, dat is de pech als je een vrouw hebt die VPK is!

19. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    @babytalk: hier ook een hoop baba, dada, nana,zo nu een dan papa en mama!

20. mamavanElianne

2 jul 2010
    113
    0
    16

Euhm jaah het is los verkrijgbaar, maar het word ook heelveel onder begeleiding gedaan van de dieetist en word ook voornamelijk mee in het ziekenhuis gestart.
    Cambridge ken ik namelijk helemaal niet haha.

Deel Deze Pagina