Ik geloof dat YenD gewoon graag hoort dat we haar heel slank vinden en dat we stikjaloers zijn *gaat gebukt onder een BMI van 28+*
Babe... die 6 maanden grens heeft niet zozeer te maken met de het kind zelf maar met het feit dat er meer babies op die leeftijd naar het kdv gaan en daardoor dus meer blootgesteld worden (EN er vaak geen borstvoeding gegeven meer wordt maar dat speelt hier niet mee, hihi)
Wahahaa dat is lachen! ik keek ook nooit maar toevallig vorige week gezien en ga het toch maar volgen. Dat meisje is dan ver weg gegaan!? Die Frank woont toch in Limboland? Die is wel errug leuk hoor, wat een poepie!
dat was ook een klein minpuntje maar hij vind haar qua uitstraling en uiterlijk helemaal leuk!! ben benieuwd
sterreke ; dat valt toch wel mee ? althans van wat ik op foto's voorbij zie komen op hyves ben je helemaal niet "dik" ofzo vind het ook nog wel veel dat jijj 20 kg af wil vallen..... waar zit je probleemgebied dan
Nou bedankt voor het compliment, maar ik ben toch echt veeeeeel te zwaar hoor! Ik zit in de ++ categorie!!! Ik moet 28 kg afvallen (totaal dan) en dan heb ik een bmi van 22,5 precies in het midden van de "gezond gewicht zone" dus!
Ik mocht haar niet..... Was zo'n giganrisch haantje de voorste, erg streberig en betweterig, bleagh! Was op zich geen verkeerd meiske, alleen niet mijn type Bmi van mij is nu 23,5 ofzo, binnen de marge in ieder geval
Ik ga pas op 2 januari weer actief verder met lijnen, mijn doel is om in ieder geval deze maand gewoon op gewicht te blijven die ik behaald heb met het lijnen tot zover. Ik ga dan na de feestdagen weer verder voor de laatste 6 kilootjes.
Ik hoorde van een vriendin dat er ook iemand aan meedeed die ik ken! KRO-BoerZoektVrouw - Profiel van Esther Zat bij mij in de opleiding
ja ook wel 20 kilo hoor sterreke! dus ook wel een strijd te gaan hoor!!! maar dan zit ik op een BMI van 23 dus ook prima... maar dat eerst maar eens bereiken
Sorry heb het even te druk, zit met 3 zieke kindertjes. Alle drie koorts, sureyya erbij spugen en feyza daar komen de snottebellen aan de lopende band haar neus uit, waar haalt ze het vandaan. En veel hoesten, gelukkig doen de druppels van bisolvon hun werking en slaapt ze gelukkig redelijk. Maar gelukkig zit het los. Derya alleen koorts en wat hangerig. Verder lijkt de misselijkheid op zijn retour te zijn en ik voel me soms echt helemaal niet zwanger. Het is dat buikkie al aardig in beeld is en dat ik s'avonds last heb van bandenpijn, bm zit nu 1 vinger onder navel. Probeer vanavond even te komen buurten, en bij te lezen, want moet heeeeeel wat inhalen.