Mei 2010 mama's Deel5

Discussie in 'De mama's' gestart door linnie83, 26 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Ja slik... dat wist ik natuurlijk wel... maar wist niet dat het dan meteen zooooo'n hoge bmi aangeeft! Ach ja....
    Volgend jaar nieuw jaar nieuwe kansen! :D

2. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Nee nee dat was niet bedoeld om lullig te doen hoor...
    Heb me nog nooit druk hoeven maken om bmi en sporten want ik was altijd te dun.
    Maar als je nagaat dat ik in 1,5 jaar tijd 15 kilo zwaarder ben geworden is dat best veel. Voor mij iig wel!

En een bmi van 20 is super, heb ik altijd willen hebben...
    Wil alleen mn buikje weg hebben.

Was iig niet bedoeld om kut te doen sorry....

FLOWER!

3. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Haha, mag je ook trots en blij mee zijn hoor;)

Je wekt alleen wat jaloezie op hihi:D

4. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Yes, hier ook een BMI van 20.
    Ben nu ineens 58kg, maar zou graag richting de 63-65kg willen wegen.
    Morgen maar eerst bloed laten prikken, kijken waarom ik zo ineens zoveel afval :( .

5. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    tja YenD te licht is idd ook niet goed dus nu ben je prima :D
    en dat vetrandjejeje krijg je vast wel in spiertjes veranderd meis!!

6. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    jammie dat word smullen vanavond van de stamppot doperwten :D

7. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    zo heb ik het niet opgevat hoor yend, ik denk dat niemand ooit echt tevreden is met zijn lijf! of je vindt jezelf te dun, of te dik, of er is wel iets anders niet ok... tenminste bij vrouwen dan hahahahah

8. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Visprutje is ook altijd smullen!! Nu al zin in, wachten tot hubs thuis is :p

9. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    zekers Vis is ook heerlijk! eten het alleen niet al te vaak helaas.... moet ook maar weer eens wat vaker op tafel komen...eten het regelmatig in zomer bij sla maar 's winters vergeet ik het gewoon...

10. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Springboon ik hoop dat er een uitslag uit het bloedprikken kom en dan een uitslag waar je ets mee kan

11. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    pip: sterkte meis, zal wel een moeilijke dag zijn voor jullie.

marjan: jemig wat ontzetten rot voor je. snap dat je nu echt op eieren moet lopen. en dat voorjaar, is dat niet uitstel van..? kan je hem niet tot opname bewegen? of is dat niet waar jullie het laatst over hebben gehad? (misschien verkeerd begrepen)

asz: knuffel meis, moeilijk om haar zo te zien lijkt me..

12. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Ee
    Ib IOIBB BBB

Einde bericht van jelmar :D

13. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    dag: wauw eennieuwe baan en dubbel verdienen. waar moet ik heen? ;)
    en je sma, jeetje wat zwaar is dat zeg. knuffel ook voor jou. wat dubbel allemaal

bmi: ik wil niet weten. vond de weegschaal vanochtend al erg genoeg. 2 kilo erbij, hoef er niets voor te doen ( o ja wel blijven snoepen enzo) had al wel beetje gemerkt. wordt er chagrijnig van. was het maar 3 jan ;) en dan in de stad alleen maar skinny jeans kunnen vinden..

dag: haha ik treur ook altijd over mijn met wat eten in mijn hand. en daar word ik dan sip van en ga dan verder eten :)

14. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Emo-eters, moin the club ;)

Dag, echt gaaf van je baan ja!!

15. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Zo jaloers hoeven jullie niet te zijn hoor!

Ik heb putten van mn boven benen tot halverwege mn rug.
    En na de bv geen tiet meer over!

Dus slank zijn betekend niet direct dat je een mooi lichaam hebt!

Vanmiddag een skipak gescoord voor Dean voor 14€ bij de Lidl!
    Beterrrrr!

16. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Wauw volgens mij is jou zoon hoogbegaafd....

17. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Hallo,

Nou, we zijn even bij de ka geweest en moeten vooral haar neusje spoelen zodat die vrij komt. Longetjes was een heel klein beetje wat te horen, maar niet schokkend. Wel zie je dat ze wat benauwd is aan haar middenrif. Die gaat heel diep naar binnen bij het ademhalen, dat was ook al zo sinds het ziekenhuis, maar omdat de longetjes goed klinken, kijken we eerst wat neusspray en zoutoplossing doen. Over twee dagen even weer controle en dan is hopelijk ook het rapport van de echo hier, want die was er nog niet vandaag.

Hoe reken je je bmi ook alweer uit? Iets met gewicht x twee gedeeld door lengte of andersom?

Heb een stappenteller om gehad vandaag vanaf half tien. Die hadden we voor de kerst gekregen van het werk. Heb tot nu 7761 stappen gezet. Ruim 2000 te weinig. Oor een gezond leven! Haha! Zal morgen echt eens 24 uur dragen.

Yend, ik snap wat je bedoelt hoor. Ik ben altijd 46/47 kilo geweest en toen in no time groeide ik ook 13/15 kilo! Ik voelde me vanaf dat moment ook mega dik, terwijl dat best meevalt, maar ik heb het nu nog. Ben 62 kilo......het liefst zou ik iets van 56 kilo zijn, maar toen ik dat een keer was na Sonja Bakker, vond iedereen me weer te dun......nu heb ik gewoon een pens! Bah! Maar heb zo weinig discipline om situps te doen ofzo.....

Pip, wat dubbel deze dag.....knuf meid!

Marjand, is E thuisgekomen en niet meer zo heel erg boos? Hope so! Knuf nog een x

Nou, het is toch fantastisch!? Mijn man zijn portemonnee is gewoon terug gebracht met ALLES er nog in. Ook ruim Chf 100,-! Keurig he.....we weten jammergenoeg niet wie de eerlijke vinder is. Hij lag wel ergens op de piste......

18. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Am sara heeft wel pech he...

En wat super zeg dat zn portefeuille gewoon terug is gebracht! Zo kom je ze niet vaak meer tegen he...

Ik weeg nu 58 kilo. Na mn zs woog ik 65 kilo, toen was ik echt niet blij!
    maar 37 wkn zwanger, 37 wkn ontzwangeren.
    Dus heb er niets aan gedaan.
    Ik wil 55 kilo wegen, dat zijn 3 kilo's die weg moeten bij mn buik en heupen.

Ik snoep niet meer en eet normaal.
    Geen alcohol en s avonds trek ik niets meer uit de kast.

Vanavond doe ik die crunches voordat ik ga slapen en volgende week bestel ik de zumba dvdtjes....

Dan moet het lukken he!

19. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    AM wat fijn dat die portemenee trug is gevonden

20. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Yend, het lijkt alsof sara alles wat niet helemaal normaal is in de familie ook meekrijgt.....eczeem, hartafwijking, longklachten....hihi, zo klinkt het dramatischer dan het is! Nee, echt pech zo voel ik het niet, maar ze heeft het zkh wel genoeg gezien vind ik. Zou me alleen niet verbazen dat het hier niet bij blijft, maar dat ze ook nog eens ontdekken dat ze toch ook astma heeft, dat ontbreekt er nog aan! Ach, ze is verder superfit en lijkt niet echt last te hebben van de benauwdheid ofzo. Ze is gewoon weer opnieuw verkouden geworden....

Hoe lang ben jij Yend? Man, zoveel als jij moet doen in je eentje met twee kids, dan zou je denken dat je zo af zou kunnen vallen.

Deel Deze Pagina